جاذبه های گردشگری آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

برای قایق سواری در رودخانه ای ترسناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و پس به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خویش را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی هستی دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما مسافران تور آنتالیا کمک می کند که قایق سواری نکوداشتن داشته باشید. گذرگاه رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

rafingantalya_jpg.jpg

rafingantalya1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

جیپ سافاری آنتالیا

تور جیپ سواری برای توریستانی که هیجان و طبیعت را یکجا میخواهند باور نکردنی بوده و خودتان را ماجراجویانی در کوهستان حس خواهید کرد. می توانید از مناظر فوق العاده کوه های توروس و دره های تنگ و گرد و خاکی ، رودخانه ها و دامنه کروه لذت ببرید. مناظر زیبا و جاده های پر هیجان همگی در این تور آنتالیا برای شما لحظاتی فراموش نشدنی خواهد بود.  در این تور جیپ های پر قدرت و تندرو در اختیار گردشگران آنتالیا گذاشته می شود در مسیر ۱۲۰ کیلومتری شما به ارتفاع ۱۳۰۰ متر از سطح دریا خواهید رسید کسانیکه میخواهند رانندگی کردن را در جاده های کوهستانی تجربه کنند کافیست فقط گواهینامه خود را همراه داشته باشند. مناظر زیبا و جاده های پر هیجان همگی در این تور برای شما لحظاتی فراموش نشدنی می آفرینند. همچنین از یک روستای کوچک دیدن خواهید کرد و در رستوران کوچک بومی ، غذاهای محلی خواهید خورد.

jipsafari.jpg

 jipsafari1.jpg

 

لنگرگاه آنتالیا

این لنگرگاه باستانی و طبیعی قبل از این آتالیا نامیده می شد که از ویژه ترین مکان های گردشگری ترکیه ومکان های دیدنی آنتالیاست. از این لنگرگاه تورهای تفریحی با قایق روزانه به سوی دریا روانه می شوند و آبهای فیروزه ای آنتالیا را می گردند.که گردشگران تور آنتالیا می توانند از این منطقه تاریخی بازدید کنند.

langargah1.jpg

langargah.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا, بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا ,مکان های دیدنی آنتالیا , مکان های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: