نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل نیپون استانبول

 Nippon1.jpg

Nippon2.jpg

 هتل نیپون استانبول از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول واقع شده است و فاصله آن تا این میدان معروف فقط 5 دقیقه پیاده روی می باشد.دسترسی این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار راحت می باشد و مسافران تور استانبول از این امکان استقبال فراوانی می کنند.. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر فاصله دارد.

 Nippon3.jpg

هتل نیپون استانبول  171 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. هتل دارای بوفه و صبحانه می باشد و رستورانی دارد که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا برای میهمانان تور استانبول ارائه می شود.

 Nippon4.jpg

امکانات هتل نیپون استانبول:

پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ و ...از امکانات هتل نیپون استانبول می باشد.

Nippon5.jpg

 

هتل گلدن سیتی استانبول

هتل گلدن سیتی استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در سال 2010 افتتاح شده است.فاصله این هتل با مکان های تاریخی استانبول مثل مسجد کبود، بازار بزرگ و کاخ تاپکاپی بسیار نزدیک است.همچنین این هتل تا ایستگاه تراموا استانبول فاصله کمی دارد و از این رو مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به این مناطق رفت و آمد داشته باشند.

golden3.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول دارای 10 طبقه و 62 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، اینترنت بیسیم و حمام،مینی بار، کنترل آب و هوا، سشوار، تهویه هوا،تلفن، دمپایی و...می باشند. اتاق های این هتل از چشم انداز بسیار زیبایی برخوردارند.در اتاق های این هتل از شیشه های دوجداره استفاده شده که باعث می شود این اتاق ها ضدصدا باشند.لازم به ذکر است هر روز در رستوران این هتل،صبحانه کامل برای میهمانان تور استانبول سرو می شود.

golden5.jpg

golden2.jpg

امکانات هتل گلدن سیتی استانبول:

از امکانات هتل گلدن سیتی استانبول میتوان به سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي، كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي استانبول، رستوران، ماهواره، خدمات خانه داري، پاركينگ اختصاصي ، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، گشت درون شهري و برون شهري،  نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي، كافي نت فروشگاه و غرفه، ترانسفر رايگان فرودگاه، گيم نت، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد و ...اشاره کرد.

golden4.jpg

هتل گلدن سیتی استانبول همیشه آماده پذیرایی از شما میهمانان تور استانبول در سالن های مختلف است، در صورتی که شما عزیزان بخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب هم برای شما آماده است. همچنین خبر نامه ها به صورت روزانه در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در این هتل یک فروشگاه هم وجود دارد که یکی از فروشگاه های مرکز شهر استانبول می باشد.

golden1.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های خوب چهار ستاره مشهد مقدس هتل مشهد مشهد میباشد که در خیابان امام رضا اول و سوم  واقع شده است.

_مشهد_مشهد.jpg

هتل مشهد مشهد در سال 1354 ساخته شده و همچنین در سال 1392 بازسازی کامل شده است.

hotel_mashhad.jpg

در این هتل با حضور پرسنل مجرب و ارائه امکانات مناسب با کیفیتی خوب در جایگاهی مدرن، با چشم‌اندازی از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)  میزبان میهمانان عزیز تور مشهد میباشند. هتل مشهد مشهد در فاصله نزدیک حرم  و در نزدیکی میدان بیت المقدس بنا شده، از این رو به تمامی مراکز خرید نیز نزدیک بوده و نظر اکثر مسافران تور مشهد را به خود جلب کرده است.

در هتل مشهد مشهد با ارائه بهترین امکانات رفاهی و تفریحی از جمله: " سرویس 24 ساعته، اتاق هایی مجهز به سیستم تهویه مطبوع در ده طبقه با صد و سی و هفت واحد که 445 تخت در آن موجود است، رستوران (با طبخ متنوع ترین غذاهای ایرانی - سنتی)،  کافی شاپ ( با انواع نوشیدنی های تازه)" برای میهمانان تور مشهد، سفری خوب را برای مسافران تور مشهد فراهم میکند.

mashhad21.jpg

میهمانان تور مشهد همچنین با وجود تمامی خدمات که شامل " اینترنت و کافی نت و صندوق امانات و اتاق چمدان در هتل زیبای مشهد است، لحظاتی به یاد ماندنی را خواهند داشت.

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ...

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل باروت لارا آنتالیا

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره و ساحلی آنتالیا است که دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد.این هتل تا فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.هتل باروت لارا آنتالیا دارای 8 رستوران مجزا و آبگرمی به همراه حمام ترکی می باشد.رستوران های این هتل  دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی است که غذاها می توانند در اتاق مسافر نیز سرو شوند.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل موجود است که دارای انواع غذاها و نوشیدنی ها می باشد.همچنین مسافران تور آنتالیا می توانند ازانواع سرگرمی ها  توسط تیم نمایشی لارا و موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل نیز بهره مند شوند.

اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا دارای امکاناتی از قبیل : تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال و... هستند که اتاق های بزرگ آن مجهز به بالکن با میز و صندلی هم می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل آنتالیا سپری نمایند.

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه و... از امکانات هتل باروت لارا آنتالیا می باشند که میهمانان تور آنتالیا می توانند از همه آنها استفاده نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل دیدنیهای کیش

didaniha1.jpg

هتل دیدنیهای کیش از جمله هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در ساحل جزیره و در کنار بازار مرجان بنا شده است.کلیه واحد های هتل به صورت ویلایی است که واحدها بسیار بزرگ بوده و کلیه امکانات یک هتل سه ستاره در آن موجود می باشد.همچنین فاصله این هتل تا اماکن گردشگری نیز بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش به راحتی می توانند به آن مناطق رفت و آمد داشته باشند.

didaniha5.jpg

 

هتل دیدنیهای کیش دارای 28 سوئیت و 112 تخت می باشد.در رستوران معروف این مجموعه نیز موسیقی زنده اجرا شده که باعث جذب مسافران کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان شده است.یکی از امتیازات خوب هتل دیدنیها برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

didaniha4.jpg

didaniha3.jpg

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

از امکانات هتل دیدنیهای کیش می توان به :لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...اشاره کرد که میهمانان تور کیش می توانند از همه این امکانات استفاده نمایند.

didaniha2.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا

limak1.jpg

هتل لیماک آرکادیا آنتالیا یکی از مجلل ترین هتل های پنج ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک در اسکله موکی واقع شده است.اطراف هتل را درختان بلند نخل احاطه کرده و این هتل هتل دارای چند کلبه ی چوبی در محوطه باغ هم می باشد.فاصله این هتل تا شهر باستانی Aspendos حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۵۵ کیلومتر می باشد و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند به آسانی به این مناطق دسترسی داشته باشند.

 limak3.jpg

ظرفیت هتل لیماک آرکادیا آنتالیا ۹۸۲ نفر است. این هتل دارای ۴۶۵ اتاق شامل سوئیت ها و اتاق های مختلف می باشد.تمامی اتاق ها مبله دارای حمام و سرویس بهداشتی شخصی هستند.همچنین امکاناتی مانند تلویزیون و ماهواره ، تلفن و بار، سیستم تهویه مرکزی، تراس در این اتاقها موجود می باشد.برخی از اتاق ها نیز مشرف به باغ و برخی مشرف به دریا هستند که باعث استقبال میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 از این اتاق ها شده است.

limak2.jpg

امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا:

از امکانات هتل لیماک آرکادیا آنتالیا میتوان به:رستوران، پذیرش شبانه روزی، سرسره های آبی، مینی گلف، سه زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، باشگاه ورزشی، ورزش های آبی، سرویس نگهداری از کودکان، زمین بازی، پینگ پنگ، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، بیلیارد، تخت های حمام آفتاب، مینی کلاب، دارت، کانو، بولینگ، صرافی، کپی و فکس، تهویه، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، آسانسور، آرایشگاه، سینمای روباز، اسکواش، مرکز تجاری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن کنفرانسبوفه، بار، کافی شاپ و... اشاره کرد.بدین ترتیب مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند سفر آرام و لذت بخشی را تجربه نمایند.

limak4.jpg

limak5.jpg

 رستوران Pinea در هتل لیماک آرکادیا آنتالیا دارای انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای و بین المللی می باشد. در بار هتل نیز انواع نوشیدنی ها سرو شده و موسیقی آرامش بخشی هم پخش می شود.همچنین این هتل آنتالیا دارای زمین فوتبال و باشگاه ورزشی و سرسره های آبی نیز می باشد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

limak6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هیلتون بسفر استانبول

hiltonbesfer1.jpg

هتل هیلتون بسفر استانبول از هتل های 5 ستاره و مجلل استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول واقع شده و مناظر زیبای تنگه بسفر را می توان از این هتل مشاهده کرد.فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مرکز خرید Nisantasi  ده دقیقه می باشد.همچنین فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.مرکز کنگره استانبول، کنوانسیون Lutfi Kirdar و مرکز نمایشگاه استانبول و تئاتر Harbiye Cemil Topuzlu Open-Air نیز درست در کنار این هتل واقع شده اند که همه اینها باعث دسترسی راحت تر و استقبال گردشگران تور استانبول از این هتل شده است.

hiltonbesfer2.gif

هتل هیلتون بسفر استانبول با اتاق های روشن و بالکن مشرف به باغ یا تنگه بسفر اقامت دلچسبی را برای شما مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد.از ویژگی های بارز این اتاق ها طراحی به سبک سنتی ترکی، پنجره های بزرگ، نشیمنگاه جداگانه، حمام با سنگ مرمر و...می باشد و همچنین شما در اتاق ها می توانید از تنقلات متنوعی که برای شما مهیا شده، استفاده نمایید.

hiltonbesfer3.jpg

hiltonbesfer6.jpg

همه رستوران های هتل هیلتون بسفر استانبول در فضای باز با نمایش پانورامایی طبیعت و انواع غذاهای بین المللی و ترکی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.همچنین خوراک های منطقه ای نیز مانند غذاهای دریایی و گوشت کبابی در تراس رستوران و با منظره بسفر سرو می شود. لازم به ذکر است که باشگاه ورزشی گسترده ای هم در این هتل استانبول قرار دارد که 24 ساعته باز است و دارای تنیس، راکت، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، 2 عدد سونا، 2 عدد اتاق بخار و ماساژ می باشد که میهمانان تور استانبول می توانند از همه آنها بهره مند شوند.

hiltonbesfer4.jpg

امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

از امکانات ویژه هتل هیلتون بسفر استانبول میتوان به :رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و

چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی

ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...اشاره کرد.

 

hiltonbesfer5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایران زمین مشهد

iranzamin1.jpg

هتل ایران زمین مشهد که از هتل های 3 ستاره و شیک مشهد می باشد، در بهمن ماه سال 1393 و در مرکز شهر مشهد افتتاح گردیده است. این هتل در خیابان امام رضا ۲ واقع شده و به دلیل این که فاصله آن تا حرم امام رضا تنها 7 دقیقه می باشد،مسافران تور مشهد دسترسی آسانی به حرم رضوی دارند.

iranzamin4.jpg

iranzamin2.jpg

هتل ایران زمین مشهد دارای 6 طبقه و مشتمل بر 90 باب اتاق است که شامل سه تیپ اتاق با نام‌های اتاق کانکت تریپل، اتاق کانکت دابل و سوییت رویال می باشد.از امکانات اتاق های این هتل میتوان به یخچال،اینترنت،سرویس ایرانی،ماهواره و.... اشاره کرد و میهمانان تور مشهد میتوانند سفر آرام و راحتی را در این هتل مشهد تجربه نمایند.

iranzamin3.jpg

iranzamin5.jpg

امکانات هتل ایران زمین مشهد:

رستوران، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته،، فضای اختصاصی برای پارکینگ،لابی،اینترنت در لابی، استخر و سونا،خدمات منحصر به فرد خانه داری ۲۴ ساعته، تجهیزات نوین لاندری، مینی بار با هزینه و تجهیزات مدرن و....از امکانات هتل ایران زمین مشهد می باشند که همراه  با کارکنان مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز تور مشهد می باشد.

iranzamin2.jpg

جهت رزرو وخرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد , بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در خیابان امام رضا 6 با فاصله کم تا حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است.

این هتل سه ستاره دارای امکاناتی خوب با قیمتی مناسب است، همچنین با حضور پرسنل آموزش دیده آماده میزبانانی از زائرانبارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) هستند. از مزایای هتل جواهری مشهد میتوان به مسافت کوتاه به مراکز خريد و فرودگاه نیز اشاره کرد. هتل جواهری مشهد با 193 تخت و 54 واحد در مرکز شهر و در جوار حرم مطهر آماده پذیرائی از میهمانان تور مشهدمیباشد.

در هتل جواهری مشهد با قیمتی خوب، بهترین خدمات برای میهمانان تور مشهد ارائه  میشود ،  از جمله امکانات رفاهی و ورزشی این هتل : " سوئیت - اتاق های 1 و 2 تخته با سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس‌، رستوران (با بهترین غذاهای ایرانی) ، اینترنت، پارکینگ، تلفن، TV (ماهواره) ،جکوزی، لباس‌شویی‌ و خشکشویی، سالن بدن‌سازی، سالن ورزشی، صرافی، صندوق امانات، کافی شاپ برای مسافران  تور مشهد میباشد. همچنین با  وجود سرویس به حرم و تاکسی سرویس و فروشگاه، اقامتگاهی کامل را برای مسافران تور مشهد ایجاد کرده است. 

 

 

هتل ایساتیس مشهد

هتل ایساتیس مشهد یکی از هتل‌های 3 ستاره شهر مشهد مقدس در خیابان امام رضا ۳۴ میباشد . این هتل در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ با طراحی و معماری زیبایی احداث شده و جز هتل هایی با ارائه خدمات خوب و قیمتی مناسب است.

هتل ایساتیس مشهد با ارائه امکانات مناسب با قیمتی خوب ، با حضور پرسنل مجرب رفاه حال مسافران تور مشهد را فراهم میکنند . از این رو با وجود ترانسفر آماده پذیرایی از مسافران عزیز حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) در تور مشهد می باشد.

 

امکانات رفاهی هتل ایساتیس مشهد :

اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات.

هتل ایساتیس مشهد اقامتگاهی مناسب برای زائران و گردشگران عزیز بوده و سفری لذت بخش را برای میهمانان تور مشهد رغم میزند.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد, لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس می باشد و در زمینی به وسعت یکصد هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

این هتل به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با پوشش گیاهی خاص و با طراوت ، فضا سازی زیبا و آبنماهای متعدد و چشم نواز مجهز می باشد. هتل بزرگ ارم از ۲۱۰ اتاق، ۳۰ رويال، پرزيدنت و سوئيت در ساختمان اصلي و ۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه تشکیل شده است همچنین دارای دو استخر و سونا با کليه امکانات، مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني و خارجي برای تمامی سلیقه های گردشگران تور کیش ، رستوران گردان، رستوران سنتي، فست فود، تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است. از دیگر امکانات هتل ارم می توان به گالري و سالن چند منظوره، کلوپ ورزشي وتفريحي وسالن بيليارد اشاره نمود. ساخت پلکاني هتل بزرگ ارم باعث گرديده که ۷۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد و اتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد. سوئيت آپارتمان هاي محوطه با توجه به اينکه در ميان باغي از نخلستان و گل وگياه و فضاي سبز واقع گرديده، مورد علاقه مسافران تور کیش بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بيشتري مي نمايند.

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل دیوان استانبول

divan4.jpg

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول در سال 2011  در منطقه شيشلي ساخته شده و از هتل های 5 ستاره و شیک استانبول می باشد.این هتل با ميدان تکسيم 10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه فاصله دارد.به دلیل اینکه هتل دیوان استانبول در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده،دسترسی آسانی به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول دارد.این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول می باشد.

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب دارد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.این اتاق ها دارای دکوراسیونی به روز و با رنگ های گرم می باشند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار هستند.رستوران هتل دیوان استانبول نیز با غذاهای ترکی و بین المللی خود آماده خدمت به میهمانان تور استانبول می باشد.همچنین این هتل دارای امکانات بالایی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها است که برای گروه های بیزینسی بسیار مناسب می باشد.

divan2.jpg

divan5.jpg

 امکانات هتل دیوان استانبول:

کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... از امکانات هتل دیوان استانبول می باشند و مسافران تور استانبول میتوانند لحظات خوب و آرامی را در این هتل سپری نمایند.

divan3.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سلطان سیده آنتالیا

  

هتل سلطان سیده آنتالیا از هتل های 5 ستاره و شیک هتل های آنتالیا محسوب میشود که در سال 2008 بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است که فقط 200 متر تا هتل فاصله دارد.به دلیل آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین ،این هتل از استقبال فراوان گردشگرانتور آنتالیا برخوردار می باشد. از لحاظ جغرافیایی هتل سلطان سیده 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

 

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

روی هم رفته هتل سلطان سیده آنتالیا دارای ۴ استخر بزرگ است که استخر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز با آن طراحی شده است.ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت و وای فای در تمام اتاقها از جمله امکاناتی هستند که برای میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.

 

ویژگی های اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل سلطان سیده آنتالیا دارای اتاقهایی مجهز و با طراحی های گرم و شاد و دکوراسیونی به روز می باشد. این هتل ۲۳۲ اتاق دارد که اندازه و چیدمان این اتاق ها متناسب با سلیقه مسافران بوده و آرامش و راحتی را برای آنها به ارمغان می آورد.همچنین هر اتاق دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مناظر ناب و منظره زیبای دریای مدیترانه از آن جا پیداست.از امکانات اتاق های این هتل تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی می باشند که مسافران تور آنتالیامی توانند سفری خوب و راحت را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز  می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رامادا پلازا آنتالیا

ramada1.jpg

هتل رامادا پلازا آنتالیا از هتل های ساحلی آنتالیا می باشد.این هتل 5 ستاره تا مرکز خرید و رستوران و کافه فاصله کمی دارد.همچنین فاصله این هتل با شهر تاریخی کالئی 700 متر و تا موزه آثار باستانی آنتالیا 800 متر  باشد. فرودگاه آنتالیا نیز کمتر از 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد و پارکینگ نیز در محل بصورت رایگان در دسترس میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 می باشد.

ramada5.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

از امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا می توان به رستوران ، کافه ، فروشگاه ، اینترنت، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری اشاره کرد .همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین الملی به همراه صبحانه ، ناهار و شام برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 سرو می شود.

ramada6.jpg


تمام اتاقهای هتل رامادا پلازا آنتالیا، مجهز به امکانات روز هتلداری از جمله سیستم تهویه مطبوع ،صوتی تصویری، گیرنده ماهواره ،حمام ، لوازم آشپزخانه، میز کار و بالکن اختصاصی می باشد.همچنین میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 میتوانند از حمام ترکی و ماساژ درمانی واقع در هتل هم استفاده نمایند.باشگاه “City Club Spa” هتل رامادا پلازا آنتالیا نیز از سالن ورزشی و استخر سرپوشیده با مساحتی در حدود ۲۷۰۰ متر مربع تشکیل شده و از امکانات ورزشی هتل رامادا پلازا آنتالیا نیز می توان به باشگاه ورزشی با مربی‌های حرفه‌ای، خدمات ماساژ برای بدن، پوست و صورت (با پرداخت هزینه اضافی)، جکوزی، سونا، حمام ترکی، اتاق بخار , سالن استراحت و کرایه دوچرخه اشاره داشت.

ramada3.jpg

ramada4.png

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هالیدی این استانبول

halidi1.jpg

هتل هالیدی این استانبول از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول می باشد که در منطقه شیشلی واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با میدان تکسیم،مرکز شهر و آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ دارد.این هتل فقط ۵۰ متر با ایستگاه اتوبوس و ۱۲ کیلومتر با فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد.دسترسی آسان این هتل به مراکز خرید و امکانات فوق العاده آن اقامت آرام و خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

halidi2.png

هتل هالیدی این استانبول ۲۰۳ اتاق داردکه همه آن هادارای امکاناتی مانند سیستم تهویه هوا،مینی بار،حمام، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، وای فای رایگان ، یخچال کوچک و چای/قهوه ساز , صبحانه در اتاق , اتاقهای ضد صدا و پذیرش و تحویل سریع اتاق ها می باشند و تزیین شده با دکوراسیون به روز دنیا می باشند.همچنین در صورت نیاز مسافران تور استانبول می توانند از اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین , اتاقهای پاک و بدون سیگار و سوئیت مخصوص تازه عروس نیز بهره مند شوند.

halidi3.jpg

halidi6.jpg

امکانات هتل هالیدی این استانبول:

رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – آسانسور- گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – گرمایش – منطقه بدون سیگار – بار مخصوص تنقلات – خانه داری – امکانات کنفرانس و جلسه و ضیافت – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – خدمات کفش و واکس – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – خدمات تهیه بلیط – کرایه اتومبیل – سرویس مستخدم و سرویس نگهداری کودکا _ بدنسازی – ماساژ – جکوزی – سونا – مرکز سلامت و آبگرم – حمام ترکی و بخار – حمام ترکی و استخر سر پوشیده و ... از امکانات هتل هالیدی این استانبول می باشند که میهمانان تور استانبول می توانند اقامت خوب و راحتی را در این هتل تجربه نمایند.

halidi4.jpg

halidi5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل توریست توس مشهد

toorist5.jpg

هتل توریست توس مشهد از جمله هتل های 4 ستاره است که با بیش از سه دهه فعالیت، در فضایی سرسبز و آرام با امکانات منحصر به فرد جایگاه  ویژه ای را در عرصه هتلداری برای خود ایجاد نموده است. این هتل واقع در میدان قائم مشهد و نرسیده به بیمارستان رضوی می باشد.روزهای شنبه تا پنج شنبه سرویس رایگان حرم برای مسافران تور مشهد فراهم می باشد.

toorist1.jpg

toorist2.jpg

هتل توریست توس مشهد دارای 44 باب سوئیت ویلایی جونیور و دوبلکس مجلل همرا ه با کلیه امکانات رفاهی و تجهیزات مدرن با چشم اندازی زیبا مشرف به آبنما و محیط سرسبز می باشد که از برخی امکانات آن ها میتوان به یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی و...اشاره کرد. این هتل همواره افتخار میزبانی از میهمانان عزیز تور مشهد را در تمامی فصول سال دارد.

toorist3.jpg

امکانات هتل توریست توس مشهد:

رستوران دماوند و الوند، سالنهای مجلل چندمنظوره خورشید با ظرفیت 1000 نفر، کافی شاپ، آتلیه عکاسی و فیلمبرداری،پارکینگ، نمازخانه، لابی،آرایشگاه زنانه، چایخانه سنتی، آبنمای موزیکال، پارک ویژه کودکان، سالن سرپوشیده تنیس، پیست دوچرخه سواری و اینترنت پرسرعت رایگان و...از امکانات هتل توریست توس مشهد می باشند که مسافران تور مشهد می توانند از همه این امکانات بهره مند شوند.

toorist6.jpg

toorist4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , لوکس ترین هتل های مشهد , مجلل ترین هتل های مشهد ,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ در خیابان امیر کبیر کیش و به صورت واحد های آپارتمانی بنا شده است.این هتل با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد.

 زمان تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت ۱۲ و  زمان تخلیه اتاق ساعت 14 است .از امکانات اتاق های هتل مهتاب کیش که اکثرا رو به دریا هستند ،می توان به مستر ، چای ساز ، مبله ، سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد.

امکانات هتل مهتاب کیش:

هتل مهتاب کیش دارای خدمات منحصر به فردی برای مسافران تور کیش می باشد و از مدرن ترین امکانات رفاهی نیز برخوردار است از جمله: کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت. صبحانه و ترانسفر فرودگاهی و ....

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش مهر 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایان کیش

shayan1.jpg

هتل شایان کیش از جمله هتل های 5 ستاره است که  در سال ۱۳۵۱ و در زمینی به  مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع  احداث شده است .این هتل  یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می شود. هتل  شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج  فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش واقع شده است و از روی نقشه کاملا پیداست .روبروی هتل شایان .بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. فضای داخلی مدرن این هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش بسیار ساحل خلیج فارس، لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد. هتل شایان کیش چندین رستوران و سالن مجلل دارد که با انواع غذای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از جمله این رستوران‌ها رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت هستند.لازم به ذکر است از برنامه‌های خاص و ویژه  این هتل برگزاری جشن مفرح شبانه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۳:۰۰ بامداد هرشب می‌باشد. هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی بسیار و کادری مجرب در خدمت همه میهمانان عزیز می‌باشد. 

shayan2.JPG

shayan6.jpg

امکانات هتل شایان کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیاردو... از امکانات هتل شایگان کیش محسوب می شوند.

shayan3.jpg

در بین همه هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان کیش از بزرگترين و قديمى ترين هتلهای جزيره کیش مى باشد . این هتل نزدیک به بازاها و ساحل جزیره کیش می باشد و به لحاظ مکانی از موقعیت خوبی برخوردار است که یکی از دلایل اصلی انتخاب این هتل توسط مسافران می باشد.اماکن عمومی این هتل، بسیار شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان تور کیش قرار داده است.هتل شايان کیش با توجه به امکانات و خدمات ارائه  شده آن دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

shayan5.JPG

shayan4.jpg

 

هتل مارینا پارک کیش

marina4.JPG

هتل مارینا پارک کیش که جزء هتل های 5 ستاره کیش می باشد، در زیباترین نقطه جزیره کیش و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار و در کنار برج های دوقلو  بنا شده  است .فضای سبز و دلنشین با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب این هتل را بسیار مورد توجه قرار داده است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس قرار دارد که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، اقامت در این هتل با شکوه را برای مسافران تور کیش لذت بخش تر می کند.

marina2.jpg

ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش مي باشد. امکان دوچرخه سواری در سر تا سر هم برای مسافران  تور کیش مهیاست. از دیگر امکانات ورزشی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل است که می تواند به آرامش و رفع خستگی کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در محل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما ایجاد کنند.امکان غواصی یا جت اسکی و ورزش های دریایی هم برای مسافران کیش فراهم است. لازم به ذکر است که این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است.

marina5.jpg

marina3.JPG

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی کیش، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... است که میهمانان تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند.
امکانات داخل اتاق ها هم شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.
 
marina6.jpg
 
marina1.jpg
 جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل لانکورا آنتالیا

lankora2.jpg

هتل لانکورا آنتالیا در سال 1989 میلادی در منطقه کمر ساخته شده و در سال 2005 نیز بازسازی گردید. این هتل دارای ساحل ماسه ای است و تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر(مدت ترانسفر 60 دقیقه) فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر بسیار راحتی را تجربه نمایند.

lankora1.jpg

هتل لانکورا آنتالیا دارای 134 اتاق است که شامل 69 اتاق استاندارد, 57 اتاق در حیاط و 8 سوئیت می باشد.همه اتاقها دارای امکاناتی مانند: بالکن, حمام, دستشویی, سیستم تهویه مطبوع, تلفن مستقیم, تلویزیون و ماهواره, صندوق امانات الکترونیکی, یخچال و سشوار برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

lankora3.jpg

lankora5.jpg

 

امکانات هتل لانکورا آنتالیا:

گاو صندوق , بار , رستوران , رستوران با غذای بین المللی,استخر روباز , استخر سرپوشیده , ساحل اختصاصی , دارت , سونا , جکوزی,فکس/فتوکپی , خشکشویی , اسانسور,6 رستوران(شامل 1 رستوران اصلی در محوطه داخلی و بیرونی هتل), 3 بار, 1 استخر روباز با قسمت مخصوص کودکان مسافران تور آنتالیا, سرسره آبی, حمام ترکی,  سونا, سالن بدنسازی, دیسکو و اینترنت وایرلس در لابی و....از امکانات این هتل آنتالیا به شمار می روند.

lankora4.jpg

در هتل لانکورا آنتالیا صبحانه , میان وعده صبح, ناهار, شام, قهوه و چای بعدازظهر, نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی ارائه می شود.همچنین در این هتل می توانید شاهد برنامه های سرگرم کننده گروهای نری مختلف باشید و کودکان عزیز می توانند از امکانات  استخر استفاده کنند. از جمله فعالیتهای ورزشی که میتوانید در هتل انجام دهید: ایروبیک, ژیمناستیک, والیبال ساحلی, تنیس, دارت و بیلیارد می باشد که همه مسافران تور آنتالیا می توانند از آنها بهره مند شوند.

lankora6.jpg

خدمات رایگان هتل لانکورا آنتالیا:

صبحانه, ناهار, شام, میان وعده ها, برخی نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی, سرویس چای و قهوه, برنامه شو, رقص, موزیک, دیسکو, سالن ورزشی و بدنسازی, پارک آبی و حمام ترکی, استخر و سونا، ماساژ , تلفن, نمابر و...

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

kelab1.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و و درای یک ساحل خصوصی، استخر و زمینی با فضای سبز زیاد می باشد که در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل 4 ستاره  در منطقه لارا و در 10 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز ٢٠٠ متر با این هتل فاصله دارد.به این ترتیب این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات ارام و راحتی را در آنجا تجربه نمایند.

kelab3.jpg

kelab4.jpg

هتل کلاب فالکن آنتالیا دارای ۲۴۷ اتاق است که بعضی از اتاق های آن منظره کاملی رو به ساحل دریا دارند. تمام اتاقهای هتل  مجهز به کف پارکت و یک بالکن با نمایش پانوراما رو به دریا است .تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون های ماهواره ای.حمام خصوصی و سشوار می باشد. همچنین این هتل دارای حمام سنتی ترکی، سونا و زمین تنیس می باشد.رستوران این هتل آنتالیا دارای غذاهای بین المللی شامل غذا های متنوع اروپایی و ترکی و غذا های دریایی می باشد و در کنار استخر با نمایی رو به استخر است.

kelab2.jpg

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری اطفال، اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، سیستم گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی، کلوپ با DJ، ماساژ، استخر روباز، سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار، استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس و... از امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا می باشند که مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را در آنتالیا تجربه نمایند.

 kelab5.jpg

میهمانان تور آنتالیا می تواند از یک ماساژ آرامش بخش در سالن ماساژ هتل کلاب فالکن آنتالیا و یا از مرکز تناسب اندام برای یک تمرین سبک استفاده نمایند.فعالیت های ورزشی هتل نیز شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، پینگ پنگ و بازی دارت می باشد.همچنین ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر میهمانان تور آنتالیا را جذاب و دلچسب تر خواهد کرد.

kelab6.jpg

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کاخ ییلدیز استانبول

 دومین کاخ بزرگ استانبول کاخ ییلدیز است که به قسمت های مختلفی تقسیم شده که هر قسمت برای هدفی خاص ایجاد شده است . کاخ ییلدیز استانبول در اواخر قرن 19 میلادی توسط سلطان حمید دوم ساخته و به عنوان محل سکونت شخصی سلطان استفاده می شد که در طول 33 سال سلطنت او توسعه بسیار کرد و از دربار ها و یک مسجد تشکیل شده است. از بزرگترین و مجلل ترین ساختمان هایی که در این کاخ می باشد به اسم شاله است که سلطان های عثمانی در آن زندگی و خوشگذرانی می کردند.این کاخ در باغ زیبایی وجود دارد که به گل های مختلف سراسر دنیا آراسته شده و امروزه جشن های خصوصی دولت ترکیه در باغ این کاخ برگزار می گردد. در این کاخ موزه زیبایی وجود دارد که بسیار مورد توجه مسافران تور استانبول قرار گرفته است.

 

 

سرزمین کاپادوکیه در استانبول

یکی از جلب ترین جاذبه های گردشگری استانبول سرزمین کاپادوکیه است که در پارسی به معنای «سرزمین اسب های زیبا» نام سرزمین باستانی پهناوری در آسیای کوچک (ترکیه کنونی) می باشد. نام کاپادوکیه استانبول پس از روزگار باستان در زمان چیرگی مسیحیت بر این بخش پایدار ماند و امروزه هم در زمینه گردشگری بدین بخش تاریخی کاپادوکیه گفته‌ می‌شود.کاپادوکیه سرزمینی است بسیار زیبا در مرکز آناتولی و محوطه‌ای را در بر میگرفت که امروز میان نوشهیر، نیغده، آکسرای، کرشهیر و قیصریه قرار دارد.از نامی‌ترین قسمتهای این سرزمین امروزه بنام گورمه استانبول یاد می‌گردد که مجسمه‌های باستانی را در دل خود جای داده است. این محوطهٔ باستانی از سال 1985 از طرف یونسکو جزو میراث فرهنگی جهان شناخته شده و ثبت گردیدند. مسافرانتور استانبول با رفتن به این مکان دیدنی می توانند روزی پر از هیجان و لذت بخشی را سپری کنند.

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافران تور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل های 3 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های 3 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ماتری استانبول

marti1.jpg

این هتل پنج ستاره که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده است ،دارای موقعیت بسیار مناسب در استانبول است .این هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و مسافران تور استانبول با 35 دقیقه رانندگی می توانند به فرودگاه بین المللی آتاتورک برسند.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری

آکبانک دسترسی بسیار خوبی از هتل دارند. در هتل مارتی استانبول هر تلاشی صورت گرفته است تا مهمانان احساس آرامش و راحتی کنند. بدین ترتیب ، این هتل

دارای بهترین امکانات و خدمات است که آنها را در اختیار مهمانان تور استانبول قرار می دهد.

marti4.jpg

دسترسی آسان به طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی از مزایای این هتل استانبول می

باشد. همچنین هتل ماتری استانبول دارای 270 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز(به طول 2 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها بهره مند شوند.سایر امکانات اتاقها شامل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق می باشد.

marti2.jpg

marti6.jpg

مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی پس از یک روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است و بدین ترتیب مسافران تور استانبول میتوانند سفر خوب و لذت بخشی را در هتل ماتری استانبول تجربه کنند.

marti5.jpg

 سایر امکانات هتل ماتری استانبول:

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, محل نگهداری کودکان, لاندری, پرستار کودک

marti3.jpg

 

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبولاز هتل های 5 ستاره استانبول است که در محله ی تکسیم و در میدان تکسیم واقع شده و هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد فاصله بسیار نزدیکی دارد و فاصله آن تا بسفر 5 دقیقه می باشد. در ۱۰۰ متری هتل ایستگاه مترو قرار دارد و همچنین فاصله اش تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر می باشد.

gazi4.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول دارای اتاق هایی با امکانات مدرن و فضایی بزرگ هستند. هر ۶۳ هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای است .کف تمام اتاقها چوبی و دارای حمام های سنگ مرمر است. همچنین اتاقها و حمام ها دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi1.jpg

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس:

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول شامل سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … میشود و در عکسهای هتل گزی بسفروس استانبول برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi5.jpg

gazi6.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده اش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و مسافران تور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را با این هتل و امکانات بسیار آن تجربه کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های5 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل زوریخ استانبول

از هتل های 4 ستاره خوب و شیک استانبول هتل زوریخ است که به هتل زوریخ, مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار” بسیار نزدیک است. هتل زوریخ استانبول دارای 126 اتاق شیک و مدرن با امکاناتی عالی نظیر: ماهواره, اینترنت, چایی ساز, قهوه ساز و ... نیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل دارای سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که برای راحتی مسافران تور استانبول فراهم کرده است. هتل زوریخ استانبول دارای هتل دیگری در داخل خودش است و همچنین در اطراف این هتل انواع مغازه ها و رستوران تا مسافران تور استانبول با کمی قدم زدن از آنجا دیدن نمایند. چایخانه سنتی این هتل بسیار زیبا و دل چسب است و برای اوقات فراعت مسافران تور استانبول بسیار مناسب می باشد.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی مخصوص مسافران تور استانبول، چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد, سونا, جکوزی,سالن ورزشی, فروشگاهای مختلف و بزرگ و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 4 ستاره آلبیناس می باشد. که در مرکز استانبول که بسیار نزدیک به بازار آراستا و مسجد”بلو” می باشد. هتل آلبیناس استانبول دارای 28 اتاق خوب و بالکنی زیبا با منظرهای روبه شهر استانبول می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان واینترنت وای فای رایگان برای مسافرانتور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول امکاناتی برای کودکان فراهم کرده است تا مسافران کودکان خود را به آنان بسپارند. مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

رستوران با غذاهای متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه شاپ, پذیرش 24 ساعته, اتاقی برای کودکان, اینترنت رایگان, مینی بار و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا در منطقه زیبای کندو و در سال 2003 میلادی ساخته شده است. فاصله این هتل 5 ستاره با فرودگاه آنتالیا15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر می باشد.معماری این هتل ایتالیایی و متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی می باشد.این هتل با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین امکانات می تواند،رضایت مسافران تور آنتالیا نوروز 96 را جلب نماید.

venizia2.jpg

venizia1.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا:

از جمله امکانات این هتل آنتالیا می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آموزش شنا و غواصی، جت اسکی، پارک و سرسره آبی(کودکان و بزرگسالان)، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار،باشگاه ورزشی، مرکز زیبایی و آرایشگاه، پزشک، جواهر فروشی، بوتیک، سوپر مارکت، عکاسی، چرم فروشی، کافی نت، سالن کنفرانس، دارت، زمین تنیس، مینی فوتبال، بیلیارد، پینگ پنگ، سالن ایروبیک، تیر و کمان، دوچرخه سواری و....اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل سفر خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

venizia5.jpg

خدمات جانبی هتل ونیزیا پالاس آنتالیا نیز شامل مواردی مانند: دکتر, آرایشگاه, ماساژ, بازیهای کامپیوتری, تلفن و نمابر, برخی نوشیدنی های الکلی, بولینگ و ورزشهای آبی شامل جت اسکی و اسکی روی آب، قایقرانی, آموزش غواصی, آموزش تنیس و...می باشند که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند با پرداخت هزینه ازآنها بهره مند شوند.

venizia4.jpg

venizia3.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هری این مرتر استانبول

heri1.jpg

هتل هری این مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که تنها ۸ کیلومتر با منطقه سلطان احمد  و ۱۰کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو مرتر ۱٫۵ کیلومتر می باشد.از دیگر آثار تاریخی که در نزدیکی این هتل قرار دارند،کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهند داشت.

heri6.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول شامل امکاناتی مانند: تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند که میهمانانتور استانبول نوروز 96 می توانند اوقات خوب و راحتی را در این اتاق ها سپری نمایند.

heri2.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هری این مرتر استانبول می باشند. تمام وعده های غذایی در رستوران زیبای هتل و با مواد اولیه با کیفیت برای مسافران تور استانبول سرو می شود و نیز صبحانه هم هر روز به صورت بوفه برای گردشگران آماده است.همچنین میهمانان تور استانبول نوروز 96 می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای این هتل مراجعه کرده و از مناظر زیبای استانبول هم لذت ببرند.

heri3.jpg

heri5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شایگان کیش

shaygan1.jpg

shaygan6.jpg

هتل شایگان کیش که از هتل های 5 ستاره محسوب می شود، در سال ۱۳۸۱ و در یکی از بهترین نقاط از جزیره زیبای کیشافتتاح گردیده است.این هتل به مراکز خرید و بازارهایی مانند پردیس یک و دو، مرکز تجاری پانیذ، هایپرمارکت، دسترسی آسانی دارد و همچنین به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها هم بسیار نزدیک می باشد و به همین خاطر باعث استقبال فراوان گردشگران تور کیش نوروز 96 گردیده است.

shaygan4.jpg

هتل شایگان کیش ۱۴۰ باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ویژه در ۶ طبقه دارد که هرکدام متناسب با سلیقه مسافران تور کیش دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل رفاهی هستند. رستوران و فست فود شانی به عنوان رستوران اصلی هتل در طبقه همکف و با ظرفیت 250 نفر ،آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده می باشد.همچنین چایخانه سنتی صبا که در محوطه زیبای هتل واقع شده با ارائه نان و کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم میزبان شما مسافران تور کیش نوروز 96 می باشد.

shaygan3.jpg

امکانات هتل شایگان کیش:

استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، روم سرویس 24 ساعته، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل های لوکس، اجاره دوچرخه، آرایشگاه، تاکسی سرویس 24 ساعته، خدمات ویژه معلولین، سالن بازی کودکان، گیم نت، فروشگاه های متنوع، پارکینگ و....از امکانات هتل شایگان کیش می باشد.همچنین خدمات رایگان هتل شامل: استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، استخر، سونا و جکوزی، بیلیارد و تنیس، اینترنت می شود.

shaygan5.jpg

کافی شاپ های هتل شایگان کیش:


در لابی هتل کافی شاپ شهنوش: با اجرای پیانو و ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی، گلاسه، انواع کیک، میوه های تازه 

در طبقه چهارم هتل کافی شاپ آفتابگردان: با ارائه انواع نوشیدنی گرم و سرد، بستنی، قلیان و ... از ساعت 12 الی 2 بامداد

همچنین کافی شاپ تراس دریا واقع در طبقه چهارم هتل و با چشم اندازی فوق العاده بی نظیر از آب های نیلگون و سواحل خلیج فارس و جزیره زیبای کیش،لحظاتی شاد و خاطره انگیز را برای مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 فراهم می آورد.

shaigan2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا

venizia1.jpg

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا که جزء هتل های 5 ستاره می باشد،در لارای آنتالیا واقع شده و یکی از بهترین هتل های شهر ساحلی آنتالیا به شمار می رود . این هتل در ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته و فاصله آن تا فروردگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر می باشد.این هتل ۵ ستاره متشکل از از ۵ عمارت متفاوت ، پلاژ و ساحل اختصاصی است که در ساخت آن از معماری ایتالیایی الهام گرفته شده است.بی شک این هتل سفری خاطره انگیز و لحظاتی شاد را برای میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند.

venizia2.jpg

هتل ونیزیا پالاس آنتالیا دارای ۵۳۶ اتاق بوده که شامل ۴۱۹ اتاق استاندارد ، ۴۰ اتاق با فضای خانوادگی ، ۵۹ اتاق کستلو استاندارد ، ۱۵ اتاق  خانوادگی ، ۶ اتاق ویژه عزیزان معلول و در نهایت سه ویلای مجلل و بک اتاق شاه نشین می باشد .این اتاق های متنوع به این خاطر طراحی شده تا پاسخ گوی نیازهای توریست های تور آنتالیا با خواسته های متفاوت بوده و رضایت خاطر آن ها را فراهم نماید .تمام وسایل موجود در اتاق ها از بهترین کیفیت برخوردار هستند که شامل تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای ، مینی بار ، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن ، حمام مدرن با لوازم جانبی ، و روم سرویس ۲۴ ساعته می باشند.در کنار همه این امکانات مجرب ترین خدمه برای سرویس دهی و آرامش خاطر میهمانان تلاش کرده تا تمام مسافران تور آنتالیا نوروز 96 با رضایت کامل این هتل را ترک نمایند.

venizia3.jpg

venizia4.jpg

امکانات هتل ونیزیا پالاس آنتالیا :

رستوران های متنوع، مرکز زیبایی و آرایشگاه ، پزشک ، جواهر فروشی و بوتیک ، سوپر مارکت ، عکاسی ، چرم فروشی ، کافی نت و سالن اجتماعات برای رفاه حال بیشتر گردشگران در هتل،سیبل دارت ، زمین تنیس ، مینی فوتبال ، میز بیلیارد و پینگ پنگ ، سالن ایروبیک ، تیر و کمان ، دوچرخه سواری ، آموزش شنا و غواصی ، جت اسکی ، پارک و سرسره آبی ویژه کودکان و بزرگسالان ، استخر سرپوشیده و روباز ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار و سالن بدنسازی مجهز از جمله امکانات رفاهی هتل ونیزیا پالاس آنتالیا می باشند که مسافران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از تمام آنها استفاده نمایند.

venizia5.jpg

venizia6.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل امیرا استانبول

emira1.jpg

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره در استانبول هتل امیرا استانبول است که در مرکز شهر استانبول و چند قدمی منطقه سلطان احمد بنا شده است.فاصله این هتل با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و با ایستگاه تراموای سلطان احمد 700 متر می باشد و مسافران تور استانبول می توانند دسترسی آسانی به این مناطق داشته باشند.

emira2.jpg

هتل امیرا استانبول ۳۵ اتاق شیک با امکانات بسیار عالی از جمله لوازم تهیه‌ی چای و قهوه، تلویزیون LCD و حمام همراه با جکوزی ، سشوار، اینترنت و...دارد.اتاق ها دارای شیشه های دوجداره و ضد صدا می باشند.به این ترتیب مسافران تور استانبول می توانند اوقات راحتی را در استانبول سپری نمایند.

emira3.jpg

emira6.jpg

هتل امیرا استانبول امکانات تفریحی و سرگرمی مانند سالن بدنسازی، جکوزی، سونا, خدمات ماساژ و ....را برای مسافران تور استانبول فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت خود را به نحو احسن سپری کنند.همچنین این هتل محلی برای نگهداری از کودکان فراهم کرده تا والدین با خیال راحت به تفریح و استراحت بپردازند. رستوران هتل امیرا استانبول با چشم‌اندازی فوق العاده آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. 

emira5.jpg

امکانات هتل امیرا استانبول:

مرکز تجاری لوکس, خروجی اضطراری ، پارکینگ، تاکسی سرویس در هتل ، سرویس اطفای حریق ، صرافی، صبحانه بوفه، صندوق امانات، کرایه ماشین مخصوص مسافران تور استانبول، لابی، لاندری, رستوران, کافی شاپ, بدنسازی، جکوزی، سونا و خدمات ماساژ,  خدمات نگهداری کودکان و .... از امکانات بسیار خوب این هتل استانبول می باشند.

emira4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط 

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های5 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل دیوان استانبول

divan1.jpg

هتل دیوان استانبول از هتل های 5 ستاره و شیک و مدرن استانبول می باشد که در سال 2011  در منطقه شيشلي ساخته شده است.فاصله این هتل با ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پياده روی و تا ایستگاه ترموا ۲۰ دقیقه است . این هتل در در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده ودسترسی آن به مراکز تاریخی و توریستی شهر استانبول بسیار آسان می باشد.این هتل به دلیل موقعیت فوق العاده خوبی که دارد، به اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور استانبول تبدیل شده است.

divan4.jpg

divan6.jpg

هتل دیوان استانبول امکانات بسيار خوبی جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها را دارد که برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.این هتل دارای ۱۴۴ اتاق با ظرفیت ۲۱۹ تختخواب می باشد که شامل ۹۸ اتاق دولوکس،۱۹سوئیت،۹ سوئیت بزرگتر،۱۹اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و ۱۹ اتاق کوچک با منظره ای رو به شهر می باشند.  این اتاق ها دارای دکوراسیونی شیک و مدرن و با رنگ های گرم هستند و از امکاناتی مانند تهویه مطبوع، گاو صندوق، تلفن، تلویزیون کابلی- ماهواره‌ای، روم سرویس ۲۴ ساعته، مینی بار،سشوار واینترنت برخوردار می باشند.همچنین رستوران هتل دیوان نیز با غذاهای ترکی و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.

divan5.jpg

divan2.jpg

 امکانات هتل دیوان استانبول:

از امکانات هتل دیوان استانبول می توان به کرایه اتومبیل، سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و ... اشاره کرد که میهمانان تور استانبول میتوانند اوقات آرام و خوشی را در آن تجربه نمایند.

divan3.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایران کیش

iran1.jpg

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است که  در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره واقع شده است که میهمانان تور کیش میتوانند از آن ها لذت ببرند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده در آن استفاده شده است. این هتل قدمتی ۱۸ ساله دارد و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده  است. بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و ساخت و تکمیل آن حدود ۸ سال به طول انجامیده است.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده که آن ها در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای بسیار منحصر بفرد در کشور شده است.

iran5.jpg

موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر واقع شده است.این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است که با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران تور کیش دارد.

iran4.jpg

امکانات و خدمات هتل ایران کیش:

سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده از امکانات این هتل کیش می باشد.

iran2.jpg

تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات اتاقها هم می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.سالن همایش مجهز هتل ایران کیش بیش از ۱۲۰ نفر گنجایش دارد که دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است و آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی در کیش می باشد.

iran3.jpg

علاوه بر این ها فضای بزرگ استخر هتل ایران کیش به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی در کیش خواهد بود.همچنین نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان می آورد. سالن بدنسازی اکسیژن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی را در اختیار دارد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مسافران و  ورزشکاران عزیز تور کیش می باشد.

iran6.jpg

 

هتل شایان کیش

shayan1.jpg

هتل شایان کیش از جمله هتل های 5 ستاره است که  در سال ۱۳۵۱ و در زمینی به  مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع  احداث شده است .این هتل  یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های جزیره کیش محسوب می شود. هتل  شایان در سال ۱۳۸۸ به جمع گروه هتل‌های پارس افزوده شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره و نزدیک به ساحل درخشان خلیج  فارس و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری کیش واقع شده است و از روی نقشه کاملا پیداست .روبروی هتل شایان .بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره قرار دارد. فضای داخلی مدرن این هتل، چشم انداز زیبای اسکله و آرامش بسیار ساحل خلیج فارس، لحظات به یاد ماندنی را برای مسافران رقم خواهد زد. هتل شایان کیش چندین رستوران و سالن مجلل دارد که با انواع غذای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از جمله این رستوران‌ها رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران سنتی باغ بهشت هستند.لازم به ذکر است از برنامه‌های خاص و ویژه  این هتل برگزاری جشن مفرح شبانه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۳:۰۰ بامداد هرشب می‌باشد. هتل شایان با دارا بودن امکانات رفاهی بسیار و کادری مجرب در خدمت همه میهمانان عزیز می‌باشد. 

shayan2.JPG

shayan6.jpg

امکانات هتل شایان کیش:

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیاردو... از امکانات هتل شایگان کیش محسوب می شوند.

shayan3.jpg

در بین همه هتل های 5 ستاره کیش هتل شایان کیش از بزرگترين و قديمى ترين هتلهای جزيره کیش مى باشد . این هتل نزدیک به بازاها و ساحل جزیره کیش می باشد و به لحاظ مکانی از موقعیت خوبی برخوردار است که یکی از دلایل اصلی انتخاب این هتل توسط مسافران می باشد.اماکن عمومی این هتل، بسیار شیک و زیبا بوده و امکانات رفاهی عالی، لوکس و فراوانی را در اختیار میهمانان تور کیش قرار داده است.هتل شايان کیش با توجه به امکانات و خدمات ارائه  شده آن دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

shayan5.JPG

shayan4.jpg

 مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. و یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد که مجهز به  تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت آزاد می باشند. در اطراف هتل تعداد زیادی از بوتیک ها، رستوران ها و بارها در دسترس است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی تراموا و مترو قرار دارد از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید.

آدرس هتل کریستال استانبول : Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران , فکس/فتوکپی , خشکشویی , تبدیل ارز , اسانسور و ...
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در چند قدمی میدان تکسیم استانبول واقع شده است و فاصله آن تا این میدان معروف 5 دقیقه پیاده روی می باشد. از این رو دسترسی این هتل برای مسافران تور استانبول به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد. این هتل دارای 171 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای صبحانه بوفه می باشد و رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا برای میهمانان تور استانبول سرو میی شود.

امکانات هتل نیپون استانبول :

پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ و ...

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

مطالب مرتبط:


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های 4 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های4 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبولو  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل های 3 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های 3 ستاره استانبول , لوکس ترین هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در یکی از بهترین تفرجگاه های آنتالیا یعنی در سواحل کمر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی می باشد . نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم طراحی شده است .این هتل  از تمام شرایط لازم برای یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد برخوردار بوده و پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj1.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز دارد که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند. این هتل از سرویس یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سروس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان ) و پارک آبی پر هیجان ،برخوردار می باشد.همچنین این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر که معادل ۵ دقیقه است ، فاصله دارد . برخورداری از امکاناتی فوق العاده و بهترین کادر خدماتی این هتل را در میان سایر هتل های آنتالیا جذاب تر کرده است و گردشگران تور آنتالیا میتوانند اوقات خوشی را در این هتل تجربه نمایند.

oranj2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن قرار دارند. تمام اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس است . دکوراسیون ، مبلمان و به طور کلی تمام وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی بسیار لوکس و با کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.به دلیل زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی هتل، همه اتاق ها دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی هستند.

oranj3.jpg

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

هتل اورنج کانتی آنتالیا از امکانات و تنوع زیادی برخوردار بوده تا میهمانان تور آنتالیا بتوانند تمام وقت خود را برای لذت بردن و استفاده از آنها در هتل سپری نموده و از خدمات رفاهی و امکانات تفریحی آن بهره مند شوند .دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . قسمتی از این امکانات منحصر به فرد این هتل آنتالیا است.

oranj6.jpg

oranj7.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا می باشد.

oranj5.jpg

 

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا از مجهز ترین و باشکوه ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود که در منطقه سیده و شهر آنتالیا واقع شده و  از آب های زلالل و شفاف مدیترانه و ساحلی اختصاصی با ماسه های طلایی برخوردار می باشد . این هتل لوکس ،دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده است. فاصله هتل کریستال سان ست تا مرکزآنتالیا حدود ۷۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۵ کیلومتر می باشد .این هتل ۵ ستاره از پلاژ اختصاصی برخوردار بوده و میهمانان تورآنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره مندی از امکانات موجود ، از مناظر زیبای دریا و طبیعت اطراف و صدای دل نشین امواج لذت برده و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. برای جلب رضایت مسافران، مدیریت این هتل مجرب ترین نیروهای خدماتی را به کار گرفته تا میهمانان سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

sanset3.jpg

sanset4.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا دارای ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن است که متراژهای متنوع داشته و با هر سلیقه وسنی کاملا سازگار می باشد این اتاق ها به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و با رنگ هایی گرم تزیین شده اند تا برای میهمانانتورآنتالیا محیطی خوب و ایده آل را فراهم آورند . هر اتاق دارای بالکنی با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه ، استخر بزرگ هتل و یا مناظرزیبای طبیعت اطراف هتل ۵ ستاره کریستال سان ست آنتالیامی باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و با بهترین و به روزترین امکانات از آنها پذیرایی خواهد شد .

sanset6.jpg

امکانات اتاق هایهتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات اتاق های این هتل آنتالیا میتوان به: روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت ، اشاره کرد . کادر خدماتی هتل، شبانه روز برای نظافت و پاکیزگی اتاق ها آماده خدمت رسانی به مسافران تورآنتالیا هستند.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا دارای تنوع بسیار زیاد و سرشار از تحرک وسرزندگی بوده و امکانات وسیع تفریحی و رفاهی را برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ، توریستها ، بازرگانان ، کودکان ،جوانان و ورزشکاران در نظر گرفته تا از اقامت در هتل کریستال سان ست لذت ببرند.سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار که انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را در اختیار میهمانان تورآنتالیا قرار می دهد، تنها قسمتی از امکانات گسترده هتل کریستال سان ست است که در اختیار مسافران آنتالیا قرار گرفته تا اوقاتی شاد و سرگرم کننده را در محیط دلنشین این هتل تجربه کرده و نهایت لذت را در طول سفر تجربه نمایند.

sanset5.jpg

sanset7.jpg

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پارمیس کیش

parmis1.jpg

هتل پارمیس کیش که از بزرگترین و مجهزترین هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است،در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح شده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش با چشم انداز دریا واقع شده است.این هتل به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس، آماده خدمت رسانی به شما میهمانان تور کیش می باشد.

parmis3.jpg

هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با سرو انواع غذاهاى ايتاليايى می باشد.هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش همواره سعی بر رضایت همه میهمانان تور کیش دارد.

parmis6.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش:

 شامل سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، اینترنت رایگان،از امکانات هتل پارمیس کیش می باشد.

parmis5.jpg

 

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش:


امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي می باشد.همچنین خدمات رایگان این هتل کیش شامل صبحانه و ناهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استختر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد که میهمانان تور کیش با خیالی آسوده میتوانند از این امکانات لذت ببرند.

 parmis4.jpg

parmis2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش, ارزانترین هتل های کیش , زیبا ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آک گون استانبول

هتل 5 ستاره آک گون که در منطقه توپکاپی قرار دارد ،اقامتگاهی لوکس در استانبول است که در منطقه ای ممتاز از لحاظ جغرافیایی قرار گرفته است و در مجاورت منطقه تقسیم و سلطان احمد واقع شده که به بسیاری از جاذبه های توریستی – تاریخی شهر فاصله نزدیکی دارد. فاصله این هتل با مسجد کبود و موزه توپکاپی  2 کیلومتر و با فرودگاه آتاتورک 10 کیلومتر می باشد که مسافران تور استانبول میتوانند اوقات خوبی را تجربه نمایند.

 akgoon4.jpg

امکانات هتل آک گون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، ترانسفر رایگان فرودگاه، استخر روباز، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سرویس نگهداری از کودکان مسافران تور استانبول، اینترنت وای فای، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،کافی شاپ، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، لاندری، فروشگاه و...از امکانات هتل آک گون استانبول می باشند.همه این امکانات با بهترین کیفیت به گردشگرانتور استانبولارائه شده تا اقامتی  مفرح و شاد را برای آنها به ارمغان آورد .

akgoon3.jpg

akgoon2.jpg

هتل آک گون استانبول دارای ۲۷۶ اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد است . اندازه این اتاق های مجلل متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان تور استانبول بوده و آرامش آنها را را تامین می نماید . به دلیل استفاده از رنگ هایی ملایم درطراحی و دکوراسیون اتاق ها ،فضای آن ها دلبازتر به نظر می رسد .هر اتاق پنجره هایی بزرگ با نور بسیار مناسب دارد و بعضی اتاق ها نیز دارای نشیمن می باشند.

akgoon5.jpg

امکانات اتاق های هتل آک گون استانبول:

از امکانات اتاق های این هتل استانبول می توان به: امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ،یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  و اتاق های پاک و بدون دخانیات برای افراد غیر سیگاری و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولان،اشاره کرد.

akgoon1.jpg

akgoon6.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن  از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سواحل کمر و یکی از بهترینتفرجگاه های آنتالیاقرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی است. طراحی نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم می باشد.این هتل یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد است که پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای آب و هوایی خوب و دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز است که هر گردشگری را به خود جذب کرده است. این هتل از سرویس صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان برخوردار است.همچنین فاصله این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر می باشد.این هتل دارای بهترین کادر خدماتی در میان سایر هتل های آنتالیا است و میهمانان تور آنتالیا میتوانند اوقات راحت و لذت بخشی را در این هتل سپری کنند.

oranjkanti2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن دارد که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن واقع شده است. مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس از بالکن اتاق ها کاملا نمایان است. تمامی وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی اعم از دکوراسیون و مبلمان آنها بسیار لوکس و دارای کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات راحتی را در آن تجربه کنند.همه اتاق ها به خاطر زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی ،دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی می باشند.

oranjkanti3.jpg

oranjkanti6.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به: سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . .اشاره داشت.

oranjkanti5.jpg

امکانات رفاهی هتل اورنج کانتی آنتالیا:

از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا میتوان به:دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . اشاره کرد. بنابراین هتل اورنج کانتی آنتالیا با امکانات و تنوع بسیارش باعث شده تا میهمانان تور آنتالیا استقبال زیادی از این هتل داشته باشند.

oranjkanti4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

 

تور آنتالیا نوروز 96

 

http://96netnowruz.ir/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%AC-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مجیک سان آنتالیا

majiksan1.jpg

هتل مجیک سان آنتالیا که از هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد،در منطقه کمر واقع شده و فرودگاه آنتالیا در فاصله 40 کیلومتری و مرکز خرید آنتالیا در فاصله 45 کیلومتری این هتل قرار دارد.فاصله این هتل تا ساحل دریا نیز 150 متر می باشد. این هتل ،هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور آنتالیا می باشد.

majiksan3.JPG

majiksan2.jpg

هتل مجیک سان آنتالیا دارای 181 اتاق است که شامل 157 اتاق استاندارد،3 اتاق خانوادگی،20 اتاق متصل به هم،1 سوئیت و 1 اتاق ویژه معلولین می باشد.تمامی اتاق ها نیز مجهز به حمام، دستشویی، سیستم تهویه، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند که میهمانان تور آنتالیا می توانند اوقات آرام و لذت بخشی را در آن سپری نمایند.

majiksan6.jpg

majiksan5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا :

رستوران، پذیرش 24 ساعته،اینترنت پرسرعت،صرافی، استخر روباز، سونا، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، مجهز به سیستم تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، مرکز سلامت و آبگرم و...از امکانات هتل مجیک سان آنتالیا می باشد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

majiksan4.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,لوکس ترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()