نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سلطان هان استانبول

soltan3.jpg

 

هتل سلطان هان استانبول از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول است که در نزدیکی مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول هم بسیار نزدیک است. این هتل 40 اتاق زیبا و مدرن دارد که دارای شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد و مسافران تور استانبول می توانند از آن ها استماده نمایند.
 
soltan1.jpg
 
هتل سلطان هان استانبول برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... را فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوب و خوشی را در این مکان سپری کنند. مسافران می توانند کودکان خود را در پارک بازی که مخصوص کودکان است، بگذارند تا کودکان به بازی بپردازند و لحظات خوشی را هم در استانبول سپری کنند.
 
soltan5.jpg
رستوران هتل سلطان هان استانبول انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی را همراه با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.ترانسفر رايگان هم یکی از ویژگی های خوب این هتل استانبول می باشد.

soltan6.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت, تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... از امکانات هتل سلطان هان استانبول می باشد که مسافران تور استانبول می توانند اوقات خوشی را در این هتل سپری کنند.

soltan2.jpg

soltan4.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول که از هتل های شیک و 5 ستاره استانبول است،در محله و میدان تکسیم واقع شده است.این هتل اقامتگاهی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود. هتل گزی بسفروس استانبول فاصله بسیار نزدیکی با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد دارد همچنین فاصله آن تا بسفر 5 دقیقه می باشد.ایستگاه مترو هم  در ۱۰۰ متری هتل قرار دارد و  تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر فاصله دارد.

gazi4.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول اتاق هایی با امکانات مدرن و فضایی بزرگ دارد. همه ۶۳ اتاق هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای است .کف تمام اتاقها چوبی و دارای حمام های سنگ مرمر است.اتاقها و حمام های این هتل دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند که میهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi1.jpg

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول:

سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … از امکانات هتل گزی بسفروس استانبول به شمار می روند.

gazi6.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول با امکانات فوق العاده اش را میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد که مسافران تور استانبول میتوانند سفر آرام و فوق العاده لذت بخشی را با این هتل و امکانات بسیار زیاد آن تجربه کنند.

gazi5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

oranj.4.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در یکی از بهترین تفرجگاه های آنتالیا یعنی در سواحل کمر قرار گرفته و دارای ساحل اختصاصی و پلاژ خصوصی می باشد . نمای بیرونی هتل بر اساس معماری هلندی قرن شانزدهم و مطابق با روستای وولندام آمستردارم طراحی شده است .این هتل  از تمام شرایط لازم برای یک استراحتگاه ساحلی منحصر به فرد برخوردار بوده و پذیرای میهمانان تور آنتالیا از سراسر دنیا می باشد.

oranj1.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی شگفت انگیز دارد که هر گردشگری را به خود مجذوب می کند. این هتل از سرویس یو – آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سروس ، صبحانه دیر هنگاه و کلیه نوشیدنی ها به صورت نامحدود و رایگان ) و پارک آبی پر هیجان ،برخوردار می باشد.همچنین این هتل مجلل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۵۰ کیلومتر و تا مرکز کمر ۲۵۰ متر که معادل ۵ دقیقه است ، فاصله دارد . برخورداری از امکاناتی فوق العاده و بهترین کادر خدماتی این هتل را در میان سایر هتل های آنتالیا جذاب تر کرده است و گردشگران تور آنتالیا میتوانند اوقات خوشی را در این هتل تجربه نمایند.

oranj2.jpg

هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای ۵۱۲ اتاق استاندارد و سوئیت مدرن است که اتاق ها در ساختمان اصلی هتل و سوئیت ها در ویلاهای مقابل آن قرار دارند. تمام اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به مناظر چشم نواز خلیج آنتالیا و یا کوهستان توروس است . دکوراسیون ، مبلمان و به طور کلی تمام وسایل اتاق های هتل اورنج کانتی بسیار لوکس و با کیفیت بوده و مسافران تور آنتالیا می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند.به دلیل زحمات شبانه روزی پرسنل خدماتی هتل، همه اتاق ها دارای آراستگی و پاکیزگی منحصر به فردی هستند.

oranj3.jpg

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

هتل اورنج کانتی آنتالیا از امکانات و تنوع زیادی برخوردار بوده تا میهمانان تور آنتالیا بتوانند تمام وقت خود را برای لذت بردن و استفاده از آنها در هتل سپری نموده و از خدمات رفاهی و امکانات تفریحی آن بهره مند شوند .دو سالن بدنسازی ، مجموعه استخرهتل با وسعتی حدود ۵۰۰۰ متر مربع ، پارک آبی و سرسرهای مهیج ، سونا و جکوزی ، غواصی ، موج سواری ، قایق رانی با کانو ، حمام ترکی و بخار ، زمین تنیس ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، مرکز سلامت و آبگرم ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، ماساژ ، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان آسانسور ، روزنامه ، تهویه مطبوع ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،  خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، لاندری و صندوق ، رستوران های مجلل ، بار کافی شاپ ، بوفه کامل صبحانه و . . . قسمتی از این امکانات منحصر به فرد این هتل آنتالیا است.

oranj6.jpg

oranj7.jpg

امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا:

سیستم الکترونیکی کیکارد ،  قفل الکترونیکی ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، وسایل برودتی و حرارتی استاندارد ، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، حمام همراه با وان ، سشوار و دیگر لوازم تکمیلی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان و . . . از جمله امکانات اتاق های هتل اورنج کانتی آنتالیا می باشد.

oranj5.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کریستال سان ست آنتالیا

sanset1.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا از مجهز ترین و باشکوه ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود که در منطقه سیده و شهر آنتالیا واقع شده و  از آب های زلالل و شفاف مدیترانه و ساحلی اختصاصی با ماسه های طلایی برخوردار می باشد . این هتل لوکس ،دارای استخرهایی متعدد و امکانات و ورزشهای مفرح و سرگرم کننده است. فاصله هتل کریستال سان ست تا مرکزآنتالیا حدود ۷۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۶۵ کیلومتر می باشد .این هتل ۵ ستاره از پلاژ اختصاصی برخوردار بوده و میهمانان تورآنتالیا میتوانند با قدم زدن در ساحل و بهره مندی از امکانات موجود ، از مناظر زیبای دریا و طبیعت اطراف و صدای دل نشین امواج لذت برده و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. برای جلب رضایت مسافران، مدیریت این هتل مجرب ترین نیروهای خدماتی را به کار گرفته تا میهمانان سفر خوب و راحتی را تجربه نمایند.

sanset3.jpg

sanset4.jpg

هتل کریستال سان ست آنتالیا دارای ۵۰۰ اتاق استاندارد و مدرن است که متراژهای متنوع داشته و با هر سلیقه وسنی کاملا سازگار می باشد این اتاق ها به زیبا ترین شکل ممکن طراحی و با رنگ هایی گرم تزیین شده اند تا برای میهمانانتورآنتالیا محیطی خوب و ایده آل را فراهم آورند . هر اتاق دارای بالکنی با چشم انداز بی نظیر دریای مدیترانه ، استخر بزرگ هتل و یا مناظرزیبای طبیعت اطراف هتل ۵ ستاره کریستال سان ست آنتالیامی باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و با بهترین و به روزترین امکانات از آنها پذیرایی خواهد شد .

sanset6.jpg

امکانات اتاق هایهتل کریستال سان ست آنتالیا:

از امکانات اتاق های این هتل آنتالیا میتوان به: روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام همراه وان ، آینه مخصوص آرایش و سشوار ، جکوزی ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، سرویس بیدارباش و کفپوش لمینیت ، اشاره کرد . کادر خدماتی هتل، شبانه روز برای نظافت و پاکیزگی اتاق ها آماده خدمت رسانی به مسافران تورآنتالیا هستند.

sanset2.jpg

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا:

امکانات هتل کریستال سان ست آنتالیا دارای تنوع بسیار زیاد و سرشار از تحرک وسرزندگی بوده و امکانات وسیع تفریحی و رفاهی را برای انواع سلایق ، زوجهای جوان ، توریستها ، بازرگانان ، کودکان ،جوانان و ورزشکاران در نظر گرفته تا از اقامت در هتل کریستال سان ست لذت ببرند.سالن بدنسازی مجهز  ، چندین استخر سرپوشیده و روباز ، ورزش های آبی ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ساحلی ، میز بیلیارد ، سیبل دارت ، جت اسکی ، میز پینگ پنگ ، دو مرکز ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، بازی های کامپیوتری ، خدمات پزشکی ، مینی گلف ، تنیس ، سرویس نگه داری از کودک ، سرگرمی کودک ، غذای مخصوص کودک ، فروشگاه ، سینما و ۷ رستوران و بار که انواع غذاهای ترکی ، بین المللی ، و بسیاری خوراک ها و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی را در اختیار میهمانان تورآنتالیا قرار می دهد، تنها قسمتی از امکانات گسترده هتل کریستال سان ست است که در اختیار مسافران آنتالیا قرار گرفته تا اوقاتی شاد و سرگرم کننده را در محیط دلنشین این هتل تجربه کرده و نهایت لذت را در طول سفر تجربه نمایند.

sanset5.jpg

sanset7.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارتی استانبول

هتل مارتی استانبول یک هتل پنج ستاره است که در منطقه ی تکسیم استانبول واقع شده است . اگربه دنبال هتلی با شرایط و امکانات مناسب در استانبول هستید،هتل مارتی بهترین انتخاب است. هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و فاصله آن با فرودگاه بین المللی آتاتورک 35 دقیقه می باشد.میدان تکسیم ، گالری هنر جمهوری تکسیم و مرکز فرهنگی هنری آکبانک دسترسی بسیار مناسبی ازهتل دارند. دراین هتل مارتی مسافران تور استانبول قطعا احساس آرامش و راحتی زیادی می کنند. بدین ترتیب ، هتل دارای بهترین امکانات و خدمات می باشد.

 marti1.jpg

marti4.jpg

امکانات هتل مارتی استانبول:

هتل مارتی استانبول طیف وسیعی از خدمات شامل رستوران ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، دربان ، انبار و ترانسفر فرودگاهی را در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد.هتل مارتی استانبول دارای 270 اتاق زیبا است که بسیاری از آنها شامل میز کار ، اتاق ویژه ی غیرسیگاری ها ، اتاق های متصل به هم ، تخت های اضافی دراز (به طول 2 متر ) و وسیله ی گرمایشی هستند. مرکز تناسب اندام ، آبگرم ، سونا ، ماساژ واتاق بخار هتل مکانهایی ایده آل برای تمدد اعصاب و رفع خستگی مسافران تور استانبول پس از یک روز شلوغ به شمار می روند. با موقعیت ایده آل و امکانات سطح بالا، هتل مارتی استانبول در بسیاری زمینه ها در اوج است.

 marti2.jpg

marti6.jpg

قطعا بهترین انتخاب شما هتل مارتی استانبول است . تمام سعی‌ و تلاش کارمندان و مدیریت این هتل در ایجاد احساس آرامش برای مسافران تور استانبول است و برای رسیدن به این هدف امکانات و سرویس‌های زیادی را در اختیار میهمانان گذاشته اند. از جمله این خدمات می‌توان به رستوران، محل کشیدن سیگار، نگهداری چمدان‌ها، ترنسفر فرودگاهی اشاره داشت.از لحاظ تناسب در موقعیت مکانی و امکانات،هتل مارتی از پر طرفدارترین هتل ها در استانبول است.

 marti5.jpg

 

 marti3.jpg

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

 

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

 

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آوانتگارد استانبول

avantegard1.jpg

هتل آوانتگارد استانبول یکی از هتل های شیک و مدرن 5 ستاره استانبول است که در منطقه بسیکتاش استانبول واقع شده است. هتل آوانتگارد استانبول 84 اتاق متنوع و شیک, خانوادگی و VIP با امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال، ماهواره، مینی بار، حمام مجهز و ... در اختیار مسافران تور استانبول  قرار داده است.

avantegard2.jpg

هتل آوانتگارد استانبول برای اوقات فراغت مسافران تور استانبول استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم، سونا و جکوزی فراهم کرده است. همچنین رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ همچنین کافی شاپی با انواع دسرها و نوشیدنی ها مخصوص میهمانان می باشد.هتل آوانتگارد استانبول دارای وای فای رایگان در سر تا سر هتل است.

avantegard5.jpg

امکانات هتل آوانتگارد استانبول:

استخر سرپوشیده، ماساژ، حمام ترکی و بخار، سالن ورزشی مجهز، سولاریوم مخصوص، سونا و جکوزی, اینترنت, خدمات خانه دارای, کافی شاپ, لاندری, رستوران, صرافی، فروشگاه و ...از امکانات این هتل است که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

avantegard4.jpg

avantegard3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95

 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل باروت لارا آنتالیا

baroot1.jpg

هتل باروت لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره ساحلی است که  8 رستوران مجزا داشته و آبگرمی به همراه حمام ترکی دارد. فاصله این هتل از فرودگاه آنتالیا  فقط 10 کیلومترمی باشد و دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز با اسلاید آب می باشد و مسافرانتور آنتالیا می توانند سفر خوب و آرامی را در این هتل تجربه کنند.

baroot2.jpg

اتاق های بزرگ در هتل باروت لارا آنتالیا مجهز به بالکن با میز و صندلی می باشد و هر اتاق دارای منطقه ای برای نشیمنگاه مجهز به تلویزیون LCD، دی وی دی پلیر (در صورت درخواست) و مینی بار می باشد.مسافران تور آنتالیا میتوانند از مرکز ورزش های آبی استفاده نمایند.

baroot6.jpg

رستوران های هتل باروت لارا آنتالیا دارای منوهایی با غذاهای محلی و بین المللی می باشد که این غذاها می تواند در اتاق مسافر نیز سرو شود.همچنین یک شیرینی پزی و 5 بار مختلف  دراین هتل وجود دارد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند. انواع سرگرمی ها هم توسط تیم نمایشی لارا سازمان یافته و مسافران تور آنتالیا می توانند از موسیقی زنده  درکلوپ شبانه هتل استفاده کرده و از آن  لذت ببرند. فاصله این هتل تا  EXPO 2016 آنتالیا 19 کیلومتر می باشد.

baroot3.jpg

امکانات هتل باروت لارا آنتالیا:

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, پرستار کودک, بوفه صبحانه

baroot5.jpg

امکانات اتاق های هتل باروت لارا آنتالیا:

تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال

baroot4.jpg

آدرس هتل باروت لارا آنتالیا : Güzeloba Mahallesi Yaşar Sobutay Bulvarı No:30 07235 Muratpaşa,Antalya , 07100 Lara, Turkey

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سمینال استانبول

seminal1.jpg

هتل سمینال استانبول که از هتل های 4 ستاره است،در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و از هتل های معروف و مناسباستانبول می باشد.نمای هتل و اتاق ها طوری است که مسافران تور استانبول میتوانند از بالکن های آن منظره پانوراما از پل بوغاز را تماشا کنند.

seminal3.jpg

اتاق های این هتل بسیار مرتب و شیک و خیلی هم تمیز و مناسب است ,اتاق ها با رنگ آمیزی همیشه نو ساز مانده اند. از امکانات دیگر اتاق ها میتوان به تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی و حمام خصوصی و وای فای رایگان اشاره کرد که در اتاق ها هم دسترسی به اینترنت تامین شده است.

seminal2.jpg

امکانات هتل سمینال استانبول:

امکانات رفاهی هتل سمینال استانبول شامل استخر در هتل,چايخانه در بام هتل,اينترنت در لابي,رستوران,ترانسفر رايگان فرودگاه و امکانات دیگر میباشد و این هتل از کمبودی برخوردار نمی باشد.

seminal5.jpg

این هتل دارای سالن جلسات مختلف می باشد که باعث شده است کسانی که برای سفر کاری به استانبول سفر میکنند بتوانند در هتل با هماهنگی کارکنان برای بر قراری جلسه اقدام کنند ,یکی دیگر از خوبی های این هتل چهار ستاره که برای مهمانان تور استانبول بسیار مناسب می باشد و نشانه رضایت دارند ,نزدیک بودن هتل به خیابان استقلال و مراکز خرید می باشد که می توانند هر موقع بخواهند به بازار دسترسی داشته باشند.لازم به ذکر است پذیرش هتل سمینال استانبول شبانه روزی می باشد.

seminal6.jpg

seminal4.jpg

 

 

هتل رامادا پلازا استانبول

ramada2.jpg

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های ۵ ستاره استانبول است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد و مسافران تور استانبول در این هتل میتوانند سفر آرام و راحتی را تجربه کنند.

ramada5.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی)

ramada3.jpg

هتل رامادا پلازا استانبول ۱۳ کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله دارد در محل هتل پارکینگ رایگان در دسترس میهمانانتور استانبول است.این هتل که از بهترین هتل های استانبول است به دلیل موقعیت عالی خود،پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

ramada6.jpg

هتل رامادا پلازا استانبول دارای اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP می باشد . همچنین این هتل یک اتاق خواب مهمان بسیار شیک و لوکس دارد که دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است.

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا استانبول:

اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند : تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ،مینی‌بار هستند، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی هستند .

ramada1.jpg

هتل رامادا پلازا استانبول همچنین یک استخر زیبا بر روی سقف دارد که میهمانان تور استانبول میتوانند آرامش را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص تجربه کنند. سالن ورزش در هتل هم برای تمرینات  آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده.هتل یک حمام ترکی هم دارد  که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.امکانات هتل راما پلازا استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است.

در رستوران Pancaldi  انواع غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود ،همچنین یک کافه برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار  استخر قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم دارای نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی است که شما مسافران گرامی تور استانبول میتوانید از آن ها لذت ببرید.در این هتل که از هتل های ۵ ستاره ترکیه است ، بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود . رستوران شیک و تمیزی که این هتل دارد همواره زبانزد بوده است.

ramada4.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آلبیناس استانبول

albinas3.jpg

هتل آلبیناس استانبول یکی از زیبا ترین هتل هایی است که در استانبول وجود دارد و یک هتل ۴ ستاره میباشد.این هتل در مرکز استانبول واقع شده است و فاصله اش با بازار آراستا و مسجد”بلو” چند قدمی بیشتر نیست. این هتل ۴ ستاره با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مسافران تور استانبول است.

albinas5.jpg

امکانات اتاق های هتل آلبیناس استانبول:

شما با ماندن در این هتل استانبول همان احساس راحتی در خانه بودن را میکنید.این هتل دارای ۲۸ اتاق است که همه آن ها مجهز به کولر،تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند،که شامل حمام و دستشویی میشود.مهمانان تور استانبول میتوانند در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوند و همچنین در اتاق ها یک ماهواره نصب شده است تا بتوانند برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینند.

albinas4.jpg

albinas6.jpg

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

مسافران تور استانبول میتوانند به بالکن خود رفته و از منظره شهر استانبول دیدن فرمایند و لذت ببرند همچنین این هتل مجهز به اینترنت می باشد و یکی از ویژگی های خوب هتل این است که اگر مهمانان بچه دار باشند و بخواهند به داخل شهر بروند میتوانند بچه شان را در هتل بگذارند و از آن ها مراقبت می شود.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

albinas2.jpg

این هتل دارای یک رستوران و یک کافه شاپ هم می باشد که مهمانان تور استانبول میتوانند به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهند و یا اینکه میتوانند با سفارش دادن به اتاقشان بروند و خدمه برایشان بیاورند.

albinas1.jpg

بیزینس سنتر هتل آلبیناس استانبول به صورت ۲۴/۷ باز است و شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

هتل گزی بسفروس استانبول

gazi3.jpg

هتل گزی بسفروس استانبولاز هتل های 5 ستاره استانبول است که در محله ی تکسیم و در میدان تکسیم واقع شده و هتلی ایده آل و مناسب برای مسافران تور استانبول به شمار می رود. این هتل با دیدنی های شهر همچون بازار بزرگ ، مسجد آبی ، فروشگاه های متنوع و رستوران های متعدد فاصله بسیار نزدیکی دارد و فاصله آن تا بسفر 5 دقیقه می باشد. در ۱۰۰ متری هتل ایستگاه مترو قرار دارد و همچنین فاصله اش تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۱ کیلومتر می باشد.

gazi4.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول دارای اتاق هایی با امکانات مدرن و فضایی بزرگ هستند. هر ۶۳ هتل دارای تلوریون ال سی دی ماهواره ای و اینترنت رایگان وای فای است .کف تمام اتاقها چوبی و دارای حمام های سنگ مرمر است. همچنین اتاقها و حمام ها دارای نورپردازی و چشم اندازهایی از پارک یا تنگه بسفر هستند که مهمانان تور استانبول میتوانند از آن ها لذت ببرند.

gazi1.jpg

gazi2.jpg

امکانات هتل گزی بسفروس:

امکانات هتل گزی بسفروس استانبول شامل سونا ، لابی، پارک کودکان ، جکوزی ، کافی شاپ ، آژانس خدمات مسافرتی ، رستوران ، ماهواره ، خدمات خانه داری ، پارکینگ اختصاصی هتل ، فضای سبز ، پارکینگ سرپوشیده ، اینترنت ، تاکسی سرویس ، لاندری ، سالن ورزشی ، صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت فروشگاه و غرفه ، ترانسفر رایگان فرودگاه ، گیم نت ، چایخانه سنتی ، چایخانه در بام هتل ، زمین تنیس بیلیارد و … میشود و در عکسهای هتل گزی بسفروس استانبول برخی از این امکانات نمایش داده شده است.

gazi5.jpg

gazi6.jpg

هتل گزی بسفروس استانبول را با امکانات فوق العاده اش میتوان یکی از تفریحات استانبول بشمار آورد و مسافران تور استانبول میتوانند سفر آرام و لذت بخشی را با این هتل و امکانات بسیار آن تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

 

تور استانبول آذر 95

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1395 | نظرات ()