نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پالاس کیش

palaskish2jpg.jpg

هتل پالاس کیش یکی دیگر از هتل های 5 ستاره کیش می باشد که به تازگی در زمینی به مساحت 10500 متر مربع بنا گردیده است. این هتل برای گردشگران تور کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. در طبقه پانزدهم هتل پالاس کیش یک استخر روباز وجود دارد. همچنین این هتل دارای یک سالن سینما با ظرفیت 264 نفر می باشد.

دیگر امکانات و خدمات هتل پالاس کیش :

رستوران ، لابی ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاه و ....

 palaskish3jpg.jpg

 palaskish1jpg.JPG

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon1.jpg

هتل گامبرون کیش هتلی 5 ستاره و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا با مساحت 10500 متر مربع مابین میدان سیری و میدان داریوش واقع شده است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا همراه با آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز  می باشد. گامبرون به معنی خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری خوب تبدیل شد.این هتل در شرق جزیره زیبایکیش و در نزدیکی دریا قرار گرفته و پارک آهوان از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل،می باشد که گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

gamberon2.jpg

gamberon4.jpg

امکانات هتل گامبرون کیش:

از امکانات هتل گامبرون کیش می توان به:رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...اشاره کرد.

gamberon3.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا 5 ستاره کیش در خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر جزیره زیبای کیش واقع شده است.

هتل پارمیدا کیش فاصله کمی با مراکز تجاری - خرید و اماکن دیدنی و  گردشگری دارد و با امکانات مدرن در جزیره بنا شده است . از این رو نظر میهمانان محترم تور کیش را به خود جلب کرده است.

هتل پارمیدا کیش مجهز به اتاق های زیبا و مدرن با سیستم های تهویه مناسب و امکانات رفاهی با حضور پرسنل مجرب و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی میباشد که سعی در ایجاد آسایش و رفاه حال مسافران عزیز را دارند تا لحظاتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی هتل پارمیدا کیش:

روم سرویس، پذیرش 24 ساعته ، TV (ماهواره)، کافی نت، اینترنت (در اتاق ها و لابی) ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی - ارائه بهترین غذاهای سنتی و دریایی) ، سرویس (فرنگی - ایرانی) ، مینی بار، صندوق امانات، فروشگاه ، خشکشوئی، نمازخانه، سالن ( همایش - کنفرانس) و  استخر، سالن اسپا، جکوزی، سونا بخار - ماساژ، بیلیارد و سالن بدنسازی 

از این رو در هتل پارمیدا کیش با حضور در کافی شاپ ( ارائه سرویس بصورت 24 ساعته )، کافه سنتی و پیاده روی در محوطه فضای سبز و فضای باغ در هتل لحظاتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای مسافران عزیز تور کیش مهیا میکند. میهمانان محترم میتوانند با اجاره ماشین بدون راننده سفر خوشی را در جزیره زیبای کیش با مناظره طبیعت چشم نواز داشته باشند.

 

 

 

هتل شایلی کیش

هتل سه ستاره شایلی کیش (هتل عالی قاپو سابق) در سال ۱۳۸۵ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی این مجموعه انجام شده است. این هتل دارای ۴۰ واحد با ظرفیت ۸۷ تخت می باشد که در ۲ طبقه بدون آسانسور برای مسافران تور کیش بنا گردیده است. هتل شایلی با امکاناتی همچون: رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، فضای سبز، صندوق امانات، اتاق چمدان و دیگر امکانات با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کیش را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کیش میباشد.

shayli_1.jpg

1628.jpg

عکس ها و امکانات هتل شایلی کیش
تلویزیون,لابی,اینترنت,کافی شاپ,بار,مینی بار,سیستم تهویه مطبوع,صندوق امانات,سرویس فرنگی و ....

8877.jpg

5716146815520225596_shayli_2_1.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هلیا کیش

یکی از هتل های چهار ستاره جزیره زیبای کیش هتل هلیا کیش است که در سال 1382 در بنایی با ظرفیت 160 نفر، روبروی بازار زیتون بنا شده است. این هتل در موقعیت مناسبی در شهر واقع شده و به مراکز خرید و تفریحی و دریا فاصله کمی دارد، همچنین فاصله هتل تا فرودگاه به مدت ده دقیقه با ماشین تخمین زده شده است.

HELIAaaa.jpg 

 

هتل 4 ستاره هلیا کیش در نزدیکی میدان امیر کبیر، در ساختمانی شیک با آب نماهای متنوع ساخته شده است. هتل هلیا کیش با حضور پرسنل مجرب، با ارائه تمامی امکانات میزبان میهمانان تور کیش میباشند. همچنین هتل با پذیرش 24 ساعته و خدمات مناسب، سفر خاطره انگیزی را برای مسافران محترم تور کیش، مهیا میکند.

 

Heliya4aaa.jpg

 

امکانات رفاهی هتل هلیا کیش شامل: سوئیت و اتاق های شیک، با وجود امکانات کامل و آشپزخانه و سیستم تهویه مطبوع، رستوران ( با ارائه متنوع ترین غذاهای سنتی ), کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی های تازه به میهمانان عزیز تور کیش), دسترسی به اینترنت پر سرعت, گاو صندوق اختصاصی, خشکشوئی, سالن کنفرانس و ... میشود.

همچنین با ارائه ترانسفر فرودگاه و اتومبیل برای گشت در شهر, نگهداری از کودکان میهمانان تور کیش، و ... نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است.

 

helia3aaa.jpg

 

helia1aaa.jpg

 

 

مطالب مرتبط

تور کیش نوروز 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل بیوک پاریس استانبول .gif.gif.gif Istanbul Buyuk Paris Hotel

هتل بیوک پاریس استانبول Istanbul Buyuk Paris Hotel جز هتل های 3 ستاره خوب است که در سال 1986 میلادی در منطقه آکسارای استانبول ترکیه بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع با 95 اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکاناتی همچون تهویه مطبوع،مینی بار،تلویزیون،حمام و وان،سشوار و... آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد. فاصله هتل بیوک پاریس استانبول تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد ایاصوفیه،مسجد سلطان احمد،کاخ توپکاپی،بازار بزرگ استانبول،آب انبار قدیمی شهر و... تنها 5 الی 15 قیقه بصورت پیاده روی میباشد. میهمانان تور استانبول می توانند از صبحانه بوفه هتل بصورت رایگان استفاده نمایند و در ادامه روز از آثار تاریخی و توریستی استانبول بازدید کنند. فاصله هتل بیوک پاریس استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشد و این هتل در سال 2014 به طور کلی بازسازی شده است.

-بیوک-پاریس-استانبول.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-1.jpg

عکس ها،تصاویر و امکانات هتل بیوک پاریس استانبول

پذیرش شبانه روزی،رستوران،اینترنت بی سیم رایگان،خدمات تحویل بار و چمدان،ترانسفر فرودگاهی،تهویه مطبوع،خدمات لاندری و خشک شویی،روم سرویس و... .

-بیوک-پاریس-استانبول-2.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-3.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-4.jpg

-بیوک-پاریس-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هرامونتاگنا استانبول .gif.gif.gif Istanbul Hera Montagna Hotel

هتل هرامونتاگنا استانبول Istanbul Hera Montagna Hotel یکی از هتل های با کیفیت سه ستاره است که در سال 1995 در نزدیکی تکسیم و در منطقه شیشلی استانبول بنا شده است. هتل هرامونتاگنا استانبول در 5 طبقه و در مجموع با 28 اتاق و سوییت خود از جمله اتاق های استاندارد،اتاق دلوکس و فمیلی روم با امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبع و گرمایشی،چای ساز،تلویزیون LED،حمام و دوش مجزا، مینی بار و... آمادگی ارائه خدمات به مسافران تور استانبول ترکیه می باشد. هتل هرامونتاگنا استانبول از نظر موقعیتی نزدیک به میدان تکسیم استانبول واقع شده است و مراکز تجاری خرید و رستوران و کافه ها در اطراف آن واقع شده اند و فاصله هتل هرامونتاگنا استانبول تا اماکان تاریخی و توریستی استانبول همچون برج گالاتا، کاخ دلمه باغچه کمتر از یک کیلومتر و تا مسجد سلطان احمد، ایاصوفیه و... حدود 6 کیلومتر میباشد. همچنین فاصله هتل هرامونتاگنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 30 کیلومتر میباشد. میهمانان تور استانبول میتوانند روز خود را با صرف وعده صبحانه بوفه غنی شروع کنند و از صرف ناهار و شام در رستوران هتل لذت ببرند و همچنین بار موجود در کنار رستوران با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول است. در صورت میل بودن گردشگران تور استانبول می توانند برای صرف ناهار و شام به رستوران های معروف همجوار هتل هرامونتاگنا استانبول مراجعه کنند. هتل به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران تور استانبول می باشد و خدماتی همچون تحویل بار و چمدان،صرافی، خشک شویی و اتو کشی و ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اندک انجام میدهد. این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

-هرامونتاگنا-استانبول.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-1.jpg

 

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل هرامونتاگنا استانبول

پذیرش 24 ساعته،رستوران،کافه بار،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی،آسانسور،اینترنت بی سیم،خشکشویی و اتوکشی،روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ماهواره ای،گاوصندوق و... .

-هرامونتاگنا-استانبول-2.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-3.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-4.jpg

-هرامونتاگنا-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سوگوت استانبول .gif.gif.gif Istanbul Sogut Hotel

هتل سوگوت استانبول Istanbul Sogut Hotel با 3 ستاره در سال 1986 در منطقه شهزاده باشی و منطقه تاریخی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 50 اتاق و سوییت آرام،تمیز و دلنشین به استقبال از میهمانان تور استانبولمیرود و این هتل با توجه به موقعیت خود در یک منطقه بدون ترافیک و آرام قرار گرفته است. هتل سوگوت استانبول به اماکن تاریخی و گردشگری استانبول همچون مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ شهر، میدان اسب دوانی، آب انبار کلیسا قدیمی، ایاسوفیه و... نزدیک میباشد و همچنین فاصله هتل سوگوت استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 15 کیلومتر میباشد. میهمانان تور استانبول بعد از صرف صبحانه بوفه باز طیف گسترده ای از انتخاب ها همچون نوشیدن یک فنجان قهوه در باغ هتل و یا گردش در آثار توریستی و تاریخی را دارند. ایستگاه های مترو و اتوبوس به ترتیب 500 و 400 متر با هتل فاصله دارند. هتل در سال 2006 به طور کامل بازسازی شده است.

-سوگوت-استانبول.jpg

-سوگوت-استانبول-1.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل سوگوت استانبول

پذیرش تمام وقت با پشتیبانی از چند زبان،رستوران بین المللی و کافه،سیتستم تهویه مطبوع و گرمایشی،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم رایگان،حمام ترکی و ماساژ درمانی و... .

-سوگوت-استانبول-2.jpg

-سوگوت-استانبول-3.jpg

-سوگوت-استانبول-4.jpg

-سوگوت-استانبول-5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بلو وی سیتی استانبول .gif.gif.gif Istanbul Blueway City Hotel

هتل بلو وی سیتی استانبول Istanbul Blueway city Hotel یکی از هتل 3 ستاره زیر مجموعه شرکت هتل های گروه بلو وی می باشد و در سال 2014 در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 4 طبقه و با تعداد 20 اتاق نوساز و تمیز آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول در قلب شهر استانبول می باشد. اتاق های هتل بلو وی سیتی دارای یک تلویزیون ماهواره ای، تهویه مطبوع، مینی بار، یک چای ساز می باشند. هتل بلو وی سیتی استانبول تا مرکز کنوانسیون استانبول نمایشگاه شهر تنها 400 متر فاصله دارد و فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی مانند کلیسا سنت اسپریت 400 متر و میدان تقسیم استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. هتل نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت مناسبی دارد و فاصله ایستگاه عثمان بی مترو تا هتل حدود 800 متر میباشد. گردشگران و میهمانان تور استانبول در فضایی دلنشین میتوانند از خدمات صبحانه بوفه هتل بهره مند شوند. فاصله هتل بلو وی سیتی استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر می باشد.

-بلو-وی-سیتی-استانبول.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-1.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل بلو وی سیتی استانبول

پذیرش 24 ساعته،رستوران،سیستم تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،مینی بار،سرویس روم تمام وقت و... .

-بلو-وی-سیتی-استانبول-2.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-3.jpg

-بلو-وی-سیتی-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سینم استانبول .gif.gif.gif Istanbul Sinem Hotel

هتل سینم استانبول Istanbul Sinem Hotel یکی از هتل های با درجه بندی سه ستاره می باشد که در منطقه آکسارای شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 16 اتاق راحت و تمیز به ارائه خدمات رسانی برای گردشگران تور استانبول می پردازد. هتل سینم استانبول  در منطقه تاریخی و جذاب قدیمی شهر واقع شده است و فاصله آن تا اماکن توریستی استانبول مانند بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی، ایا صوفیه، کاخ توپکاپی عثمانی، کلیسای ارتودوکس ها و ارمنی ها بسیار نزدیک می باشد. هر روز صبح ساعت 7 الی 10 صبح صبحانه بصورت بوفه با کیفیت عالی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود و همچنین مسافران هتل سینم استانبول با خدمات سرویس دهی اتاق شبانه روزی و نوشیدنی های موجود در لابی میتوانند از مهمان نوازی سنتی ترکیه لذت ببرند. فاصله هتل سینم تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می باشد و همچنین گردشگران تور استانبول در صورت اقامت بیش از 3 شب بصورت رایگان به هتل ترانسفر میشوند.

-سینم-استانبول.jpg

عکس ها، تصاویر و امکانات هتل سینم استانبول

پذیرش تمام وقت،رستوران با صبحانه بوفه،کافه بار،سیستم تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی،خدمات تحویل بار و چمدان،سرویس دهی اتاق 24 ساعته،پارکینگ،اینترنت بی سیم وای فای،خدمات بیدار باش و... .

-سینم-استانبول-1.jpg

-سینم-استانبول-2.jpg

-سینم-استانبول-3.jpg

-سینم-استانبول-4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

 تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل شاین پالاس گرجستان

shingorji1jpg.jpg

هتل شاین پالاس گرجستان از هتل های 3 ستاره در منطقه تفلیس گرجستان می باشد که در سال 2013 میلادی برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. این هتل با ایستگاه مترو sarajishvili تنها 200 متر فاصله دارد. هتل شاین پالاس گرجستان دارای 17 اتاق با امکانات مناسب می باشد. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... برای گردشگران تور گرجستان نیز اشاره کرد. همچنین هتل نیز دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی ، اروپایی و ..... برای گردشگران تور گرجستان در این رستوران طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب می باشد که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور گرجستان ارائه بدهند و همچنین قیمت نسبتاٌ مناسب هتل نیز می باشد.

 دیگر امکانات و خدمات هتل شاین پالاس گرجستان :

ایوان مخصوص آفتاب ، ترانسفر فرودگاه ، وای فای و ......

 shingorji2jpg.jpg

 shingorji4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان   و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل لرد گرجستان

 lord_gorji1jpg.jpg

هتل لرد گرجستان جزء هتل های 3 ستاره تفلیس گرجستان می باشد که با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های گرجستان می باشد 1.7 کیلومتر فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه تفلیس تنها 12 کیلومتر و با تئاتر اپرا ، باله حدود 2.5 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 2.3 کیلومتر فاصله دارد. هتل لرد گرجستان به جاذبه های توریستی و مراکز خرید نزدیک می باشد و گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به این مراکز دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل لرد گرجستان :

هتل لرد گرجستان دارای 14 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به مبلمان ، تخت خواب ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... برای گردشگران تور گرجستان می باشد. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان طبخ می شود. از امتیازات هتل لرد گرجستان داشتن کارکنان مجرب بوده که به زبان های انگلیسی و روسی تسلط کامل دارند و می توانند به گردشگران تور گرجستان بهترین خدمات را ارائه بدهند. از خدمات هتل می توان به پارکینگ ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پذیرش 24 ساعته ، سیستم گرمایشی و ..... برای گردشگران و توریست های تور گرجستان اشاره کرد. 

 lord_gorji2jpg.jpg

 lord_gorji4jpg.jpg

 lord_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

 

 

هتل پاتریوتی گرجستان 

patriotigorji6jpg.jpg

هتل پاتریوتی گرجستان هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل در سال 2015 برای گردشگران تور گرجستان بنا گردیده است. هتل پاتریوتی گرجستان با میدان آزادی که یکی از مهم ترین میدان های شهر گرجستان می باشد 10 کیلومتر و با بازار تفلیس و مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 25 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تورگرجستان که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل پاتریوتی گرجستان :

هتل پاتریوتی گرجستان در مجموع دارای 53 اتاق می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ..... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل پاتریوتی گرجستان می توان به جکوزی ، میز بیلیارد ، زمین بازی ، سالن تناسب اندام و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل پاتریوتی گرجستان :

خدمات نگهداری از کودکان ، خدمات ویژه معلولین ، پارکینگ ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پذیرش 24 ساعته و .......

 patriotigorji2jpg.jpg

 patriotigorji4jpg.jpg

 

هتل سیتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 7 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ویلتون گرجستان 

hoteLvilton1JPG.jpg

هتل ویلتون گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 14 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 3 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل ویلتون گرجستان :

هتل ویلتون گرجستان در مجموع 30 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل ویلتون گرجستان انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، پارکینگ  و ..... اشاره کرد. از امتیازات هتل ویلتون گرجستان کارکنان با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران عزیز تور گرجستان نوروز 96 ارائه بدهند. 

 hotelvilton2jpg.jpg

 hotelvilton3jpg.jpg

 hotelvilton4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 تور گرجستان زمستان 95  

تور گرجستان اسفند 95 

 تور گرجستان نوروز 96  

تور گرجستان اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا تنها 53 کیلومتر فاصله دارد. هتل لیمزبونادآ به دلیل نزدیکی به ساحل توجه توریست های تور آنتالیا زیادی را به خود جلب کرده است.

امکانات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا

هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا در مجموع دارای 109 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان نرم ، وای فای و .... می باشند. گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای دریایی ، گیاهی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از جمله امکاناتی که هتل لیمز بونادآ برای توریست های تور آنتالیا در نظر گرفته است می توان به سالن بدنسازی ، سونا و استخر ، میز بیلیارد و تنیس و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان نیز اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل لیمزبونادآ کمر آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، گاو صندوق ، فروشگاه ، حمام ترکی ، کافی شاپ و ...

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

kanduan1jpg.jpg

هتل کروانسرای کندو آنتالیا جزء هتل های مجلل و 5 ستاره در منطقه کندو آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 39000 متر مربع برای توریست های تور آنتالیا بنا گردیده است. این هتل جزء هتل های kervansaray نیز می باشد. هتل کروانسرای کندو آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی حدود 15 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین در نزدیکی ساحل لارا بیچ واقع شده است. در ضمن خدمات هتل به صورت uall نیز می باشد. 

امکانات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع 400 اتاق لوکس را در برگرفته است که شامل سوئیت ، ویلا و .... می باشد. اتاق های هتل از تجهیزات خوبی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز برخوردار می باشند. در ضمن اتاق ها دارای باکن می باشند که نمایی زیبا از ساحل و باغ های سرسبز که آنجا را در برگرفته است دارند. هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 5 رستوران با انواع غذاهای متنوع از جمله غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند غذاهای مورد دلخواه خود را سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. همچنین هتل دارای 9 کافه می باشد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم در این کافه ها سرو می شود. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا در نظر گرفته شده می توان به زمین تنیس ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، باشگاه مخصوص کودکان و ...... نیز اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل کروانسرای کندو آنتالیا :

خدمات مخصوص معلولین ، پذیرش 24 ساعته ، صندوق امانات و ......

kanduan3jpg.jpg

kanduan4jpg.jpg

kanduan5jpg.jpg

kanduan2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل اسپایس آنتالیا

 spicean1jpg.jpg

هتل اسپایس آنتالیا جزء هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا به حساب می آید. این هتل مجلل با مرکز شهر 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا تنها 40 کیلومتر فاصله دارد. هتل اسپایس آنتالیا به دلیل طراحی منحصر به فرد و معماری زیبایی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. در ضمن این هتل در سال 2007 میلادی در زمینی به مساحت 91000 متر مربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. 

امکانات هتل اسپایس آنتالیا :

هتل اسپایس آنتالیا در مجموع 546 اتاق را دارا می باشد که شامل 22 ویلا ، 42 اتاق خانوادگی و چندین سوئیت می باشد که این اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل اسپایس آنتالیا دارای 6 رستوران می باشد که گردشگران و توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای ترکی , بین المللی ، دریایی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به زمین فوتبال ، استخر ، سالن بدنسازی ، والیبال ساحلی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز اشاره کرد. در ضمن خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا ارائه می شود. 

spicean3jpg.jpg

spicean4jpg.jpg

spicean6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارمارا تکسیم استانبول

marmarais3jpg.jpg

هتل مارمارا تکسیم استانبول یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه تکسیم استانبول می باشد که در سال 1976 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا شده است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک حدود 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیکی پل بسفر و مراکز خرید قرار گرفته است به همین دلیل گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به بازارها و مراکز تجاری دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

هتل مارمارا تکسیم استانبول در 19 طبقه و 388 اتاق را در برگرفته است که اتاق ها مدرن بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. اتاق های هتل شامل امکاناتی از جمله یخچال ، تلویزیون ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و..... برای گردشگران تور استانبول نیز می باشند. در رستوران هتل مارمارا تکسیم استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... طبخ می شود و توریست های تور استانبول می توانند در رستوران هتل غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به باشگاه بدنسازی ، سونا و استخر ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، آبگرم و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل مارمارا تکسیم استانبول :

سالن زیبایی ، خدمات مخصوص معلولین ، ترانسفر فروردگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، صندوق امانات ، مینی بار ، پذیرش 24 ساعته و.....

 marmarais2jpg.jpg

 marmarais4jpg.jpg

 marmarais7jpg.jpg

 marmarais6jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول   و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سلطانیه استانبول

-سلطانیه-استانبول.gif

هتل سلطانیه استانبول یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که بین مناطق سیرکچی و سلطان احمد استانبول واقع شده است. این هتل در سال 2010 میلادی برای گردشگران تور استانبول افتتاح شده لست. هتل سلطانیه استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 14 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل سلطانیه استانبول :

هتل سلطانیه استانبول در 5 طبقه و 43 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی و به سبک سنتی عثمانی طراحی شده اند. اتاق ها مجهز به یخچال ، وای فای ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب و ..... می باشند. گردشگران تور استانبولمی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل سلطانیه استانبول می توان به اتاق ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. از خدمات هتل می توان به صرافی ، صندوق امانات ، خدمات نگهداری از کودکان ، پارکینگ و ..... اشاره کرد. 

 SOLTANIEIS2JPG.jpg

 SOLTANIEIS1JPG.jpg

 SOLTANIEIS3JPG.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی استانبول یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه بومونتی شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آتاتورک تنها 35 کیلومتر فاصله دارد و با منطقه تکسیم 3.5 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل هیلتون بومونتی استانبول :

هتل هیلتون بومونتی استانبول دارای 829 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، وای فای و ...... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران های هتل هیلتون بومونتی استانبول انواع غذاهای محلی ، بین المللی و ... برای توریست های تور استانبول طبخ می شود. از جمله امکانات رفاهی که هتل برای گردشگران تور استانبول در نظر گرفته است می توان به حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و روباز ، سالن تناسب اندام ، سونا و ..... اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل لامارتین استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتین استانبول از هتل های خوب و 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 22 کیلومتر فاصله دارد. هتل لامارتین استانبول به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی از جمله کاخ تاریخی گالاتا و کاخ دولما باغچه نزدیک می باشد به همین دلیل دسترسی گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به این مناطق و مراکز به راحتی امکان پذیر می باشد. 

امکانات هتل لامارتین استانبول :

هتل لامارتین استانبول دارای 67 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، وای فای و..... برخوردار می باشند. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که توریست های تور استانبول می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. از خدمات هتل لامارتین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زیبایی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

 seminalis2jpg.jpg

 seminalis3jpg.jpg

 seminalis4jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش یکی از جاذبه های تاریخی و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 1200 متر مربع و با قدمت 200 ساله بنا گردیده است. این مجموعه تاریخی دارای 15 باب اتاق و 2 حیاط می باشد. این خانه تاریخی به صورت بومی ساخته شده است و هدف از ساختن این مجموعه نشان دادن فرهنگ ، آداب و رسوم ، تاریخ و همچنین صنایع دستی که مختص افراد کیش می باشد پایه گذاری شده است. صاحب اصلی این مجموعه تاریخی تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی در زمان گذشته به نام حاج عبدالله بن شاهین بوده است. این بنای تاریخی در قدیمی ترین منطقه جزیره کیش محله سفین قرار گرفته است. از قسمت های مختلف این بنای تاریخی می توان به اتاق میهمان مردان ، اتاق زمستانی ، اتاق میهمان زنان ، اتاق خواب ، آشپزخانه و .... اشاره کرد. خانه مردم شناسی بومیان کیش برای توریست های تور کیش که به بناهای تاریخی علاقه مند می باشند می توانند از این مجموعه بسیار زیبا دیدن کنند.

mardomshenasikish1jpg.jpg

mardomshenasikish2jpg.jpg

mardomshenasikish3jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی جزیزه زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 32 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا شده است. باغ راه ایرانی کیش دارای 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که هدف از این مجموعه دیدنی معرفی فرهنگ مختلف کشور به توریست های داخلی و خارجی می باشد. از جمله این آثار تاریخی می توان به دروازه قرآن شیراز ، سی و سه پل اصفهان ، دروازه هارونیه مشهد ، پل دختر لرستان ، دروازه ارگ علیشاه تبریز ، دروازه طاق بستان کرمانشاه و...... اشاره کرد که در آخر با نماد سردر باغ ملی تهران به پایان می رسد. این مجموعه تاریخی طولانی ترین باغ راه کشور به حساب می آید که شامل 11 آبنما به صورت رودخانه ای می باشد. گردشگران تور کیش نوروز 96 که به آثار تاریخی علاقه مند هستند دیدن از این مجموعه تفریحی و گردشگری را از دست ندهند. 

 baghrahkish1jpg.jpg

 baghrahkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش یکی دیگر از مکان های زیبا و دیدنی جزیره زیبای کیش می باشد که در زمینی به مساحت 10.8 هکتار برای گردشگران تور کیش بنا گردیده است. این پارک دارای فضای سبز، پیست دوچرخه سواری ، دریاچه مصنوعی ، زمین اسکیت ، آب نمای زیبا و .... برای گردشگران تور کیش نوروز 96 می باشد. دریاچه مصنوعی که در این پارک وجود دارد اولین دریاچه بزرگ جزیره کیش می باشد که در آن 30 تا قایق پدالو وجود دارد که گردشگران تور کیش می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. همچنین وجود آلاچیق های زیبا جلوه خاصی به این پارک داده است که گردشگران تور کیش نوروز 96 می توانند اوقاتی را به استراحت در فضای سبز این پارک بگذرانند. در ضمن قرار است برای رفاه و آسایش گردشگران تور کیش یک پارکینگ در زمینی به مساحت 1 هکتار ساخته شود. 

 parkkish1jpg.jpg

 parkkish2jpg.jpg

 parkkish3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

کارتینگ کیش 

کارتینگ یکی از ورزش های هیجان انگیز و مفرح می باشد که هرساله این مجموعه تفریحی پذیرای زیادی از گردشگران تور کیشمی باشد. این مجموعه تفریحی اولین پیست کارتینگ در ایران به حساب می آید که زمین آن به طول 800 متر و عرض 7 متر می باشد. یکی از بزرگ ترین پیست های خاورمیانه و ماشین های کنترل از راه دور هم در این مجموعه وجود دارند. کارتینگ کیش یکی از بهترین مجموعه تفریحی و گردشگری برای گردشگران عزیز تور کیش نوروز 96 می باشد که می توانند بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را در کنار عزیزانشان سپری کنند. 

 kartingkish1jpg.jpg

 

kartingkish2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش یکی دیگر از جاذبه های دیدنی و جذاب جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1372 خورشیدی در یک آب انبار باستانی که به منظور جمع آوری آب های سطحی  ساخته شده بود برای گردشگران تور کیش نوروز 96 بنا گردیده است. این آب انبار از 2 گنبد و 5 بادگیر تشکیل شده است و نحوه معماری آن به شیوه و سبک معماری یزد می باشد. این باد گیر ها به منظور خنک نمودن فضای داخلی این آب انبار احداث شده است. از آنجا که ایران در منطقه کم‌باران واقع شده، ایرانیان در گذشته برای ذخیره آب آشامیدنی، اقدام به ساخت آب‌انبار می‌کردند که در حال حاضر می‌توان بقایای این سازه‌های ارزشمند را در گوشه و کنار سرزمین پهناورمان (به ویژه در نقاط کم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آب‌های سطحی منتهی به آب‌ انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه آب‌ شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می‌شود. آب انبار سنتی کیش هر ساله پذیرای گردشگران تور کیش نوروز 96 می باشد. 

ab_anbar_kish_2_hpg.jpg

 

ab_anbar_kish_1_jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط : 

تور کیش زمستان 95 

 تور کیش اسفند 95 

تور کیش نوروز 96 

تور کیش از اصفهان

تور کیش از مشهد

تور کیش اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس جز هتل های STONE می باشدو در سال 2012 افتتاح شده است. این هتل لوکس دارای کناره اختصاصی به مساحت 60 هزار متر در نزدیکی دریای مدیترانه است.ساحل طلایی دریای مدیترانه از یه جهت باغ‌های سرسبز از سوی دیگر این هتل محیطی آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.از هتل رویال الحمرا تا فرودگاه آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات اتاق ها:

این هتل از 579 اتاق تشکیل شده است که شامل 395 اتاق ممتاز، 22 جونیور سوئیت، 60 سوئیت الحمرا،48 اتاق خانوادگی دوبلکس،46 اتاق خانوادگی متصل بهم،3 کینگ سوئیت و 5 اتاق ویژه معلولین می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی رو به دریای بی  کران مدیترانه می باشد. مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند احساس راحتی کنند.

امکانات هتل رویال الحمرا آنتالیا:

رستوران اصلی، رستوران BISTRO، رستوران LILI،رستوران آلاکارته ( انواع غذاهای چینی، ترکی، ایتالیایی،دریایی و مکزیکی) برای مسافران آنتالیا سرو می کنند.

 

 استخر روباز با 3 سرسره آبی، استخر سرپوشیده و 2 استخر مخصوص کودکان (با سرسره های آبی) می‌باشد.

مرکز SPA، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی، ماساژ،  تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت، ایروبیک، واترپلو، تیراندازی ، بولینگ، مینی دیسکو برای کودکان، کلاب‌های شبانه، دیسکو، موزیک، آواز و نمایش‌های موزیکال است که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا

 

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل سیده آلگوریا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است و سرویس دهی آن بصورت ALL می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد.این هتل از 297 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، کف پوش لمینیت و بالکن اختصاصی رو به فضای سبز می باشد.

امکانات هتل سیده آلگریا آنتالیا:

دارای 2 رستوران می باشد که رستورانم اصلی با ظرفیت 300 نفر که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند.

2 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می کنند.

2 استخر سر پوشیده و سر باز و کودکان، سرسره آبی،مرکز SPA، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق تلویزیون، بیلیارد، تنیس روی میز، نایت کلاب، نمایش و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا  ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزروهتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا 

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس در سال 2007 در زمینی به مساحت 120000 متر مربع احداث شده است .این هتل به الهه زیبایی در بین هتل های این منطقه معروف است.هتل کالیستا لاکچری دارای کناره و پلاژ اختصاصی می باشد و تا زمین گلف 7 مایل فاصله دارد.از هتل تا مراکز خرید شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۷ کیلومتر و تا مرکز بلک ۴ کیلومتر است . هتل کالیستا لاکچری لوکس 600 اتاق  که شامل  اتاق خانوادگی، استاندارد، سوئیت، سوئیت شاه نشین و ویلا دارد که طراحی و چیدمان آن منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا یا کوهستان دارد و مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل کالیستا لاکچری آنتالیا :

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ،سالن زیبایی ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی ، برگزاری مسابقات ورزشی ،مرکز تجاری ، اجرای برنامه های شاد شبانه و فعالیت های ورزشی و صبحگاهی ، رستوران های باشکوه ، بار کافی شاپ ، صبحانه بوفه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس و . . . اشاره کرد.

 هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران کوه سنگی کیش

kohsangi.jpg

رستوران کوه سنگی کیش یا ظرفیت 40 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد و در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.اگر علاقه دارید تا غذای خود را در یک مجموعه متفاوت میل کنید ما به شما رستوران کوه سنگی کیش را پیشنهاد می کنیم.

آدرس: کیش، روبروی بازار پردیس، واحد 44

kohsangi1.jpg

 

رستوران قصر سفید کیش

ghasrsefid.jpg

رستوران قصر سفید کیش در جزیره زیبای کیش قرار دارد. ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد و سطح قیمت غذاهای این رستوران خوب می باشدو در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.رستوران قصر سفید دارای محدودیت کشیدن سیگار است.مسافران تور کیش می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

ghasrsefid1.jpg

ghasrsefid2.jpg

آدرس: کیش، انتهای بلوار اندیشه ، قطعه RF13

 

 

رستوران کوکوبانا کیش

koko1.jpg

رستوران کوکوبانا کیش ، رستوران یکی از بازیگران ایرانی خانم روناک یونسی است که مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. رستوران کوکوبانا علاوه بر بخش رستوران دارای کافی شاپ هم هست که مسافران تور کیش می توانند سفارش دهند.با اینکه زمان کمی از افتتاح این رستوران گذشته ولی توانسته بین رستوران های کیش جایگاه خوبی را داشته باشد. مسافران تور کیش میتوانند از این رستوران استفاده کنند و لذت ببرند.

آدرس: کیش،خیابان فردوسی، پاساژ مرکزی

رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

این رستوران در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

رستوران اسپاگتی کیش

khaneSpageti.png

رستوران اسپاگتی کیش در جزیره زبیای کیش قرار دارد. این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی غذاهای ایتالیایی را برای مسافرانتور کیش هم سرو می کند و دارای موسیقی زنده می باشد..قیمت غذا در این رستوران متوسط می باشد. رستوران اسپاگتی کیش دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی, رزرو میز برای مراسم است .

khaneSpageti1.jpg

آدرس : کیش ، هتل پارمیس

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش اردیبهشت 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل اوبریو دبی

obriohotel.jpg

obriohotel2.jpg

هتل اوبریو دبی لوکس در شهر دبی قرار دارد.این هتل 5 ستاره زیبا دسترسی آسانی به دبی مال با 56 دقیقه رانندگی و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 18 کیلومتر است. مسافرانی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب هستند این هتل گزنه مناسبی است. هتل اوبریو از 252 اتاق تشکیل شده است. تمامی اتاق ها زیبا و مجهز تلویزیون، مینی بارو بالکن اختصاصی رو به فضا باز است.

obriohotel3.jpg

obriohotel5.jpg

امکانات هتل اوبریو دبی:

آرایشگاه،  استخر روباز، اسپا، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، پارکینگ رایگان، مرکز خرید، ترانسفر فرودگاهی و ...در اختیار گردشگران تور دبی نوروز 96 قرار می دهد.

 obriohotel1.jpg

obriohotel4.jpg

address: Downtown Burj Khalifa Street, 71847 Dubai, United Arab Emirates

گردشگران تور دبی نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل فیرمونت دبی

firmont.jpg

هتل فیرمونت دبی در شمار هتل های 5 ستاره لوکس دبی قرار دارد. از نظر موقعیت مکانی در مقابل مترو و مرکز تجارت جهانی قرار گرفته و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر ، تا مرکز خرید 20 دقیقه و تا برج خلیفه فاصله کوتاهی دارد.این هتل زیبا در مجموع 394 اتاق دارد که تمامی اتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و چیدمان تاق ها مدرن است که اتاق ها مجهز به پنجره‌های تمام قدی با منظره 360 درجه‌ی خلیج‌ فارس و شهر است. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل احساس راحتی و آرامش می کنند.

firmont4.jpg

 firmont3.jpg

خدمات هتل فیرمونت دبی:

رستوران برای صرف شام در رستوران نویر و کافه سوشی که نقطه ملاقات سنت و نوآوری است،استیک‌های رستوران اکسچنج گریل و یا در فضای خودمانی دوکوز که رستورانی ترکی روی پشت‌بام است، لذت ببرید.

 

جکوزی ، دو استخر روبازبرروی پشت بام ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار،صرافی، آرایشگاه، اتاق جلسه و... 

firmont2.jpg

 

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

هتل تایم اوک دبی

taimook.jpg

هتل تایم اوک دبی 4 ستاره در دبی واقع شده است. این هتل زیبا  تا مجتمع تجاری امارات مال 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد.هتل تایم اوک دارای اتاق های زیبا که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی گرمایشی و چای ساز می باشد مسافران تور دبی در این هتل احساس آرامش می کنند.این هتل زیبا دارای 4 رستوران می باشد که در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

taimook2.jpg

taimook1.jpg

taimook3.jpg

امکانات هتل تایم اوک دبی:

استخر Waves و عرشه افتاب،امکانات باربیکیو، استخر روباز،باغ، تراس، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز فیتنس، ماساژ،پارکینگ، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها،سرویس نگهداری از کودک، اتاق جلسه، مرکز تجارت، سالن زیبایی، امکانات اتاق VIP و... 

taimook5.jpg 

taimook4.jpg

جهت خرید تور دبیبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل دلمون پالاس دبی

delmonpalas.jpg

هتل دلمون پالاس دبی 4 ستاره در منطقه دیره دبی قرار دارد.این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی بازار و 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مکان های گردشگری برج ساعت و آب نمای دبی نزدیک می باشد. مسافران تور دبی با انتخاب این هتل می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلمون پالاس دبی:

تلویزیون ال سی دی ، تلفن ، مینی بار ، صندوق امانات ، دسترسی به اینترنت پر سرعت  ، سرویس اتو و سیستم تهویه مطبوع ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، استخر روباز، سونا ، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی ، فروشگاه و ... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

delmonpalas1.jpg

delmonpalas3.jpg

گردشگران تور دبی با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی در شمار هتل های 3 ستاره دبی قرار دارد و در قلب دیره و در مکانی مناسب در خیابان شیک Al Rigga واقع شده است،این هتل در مجاورت آبنمای دبی و بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر قرار گرفته است از این بسیار مورد توجه گردشگران تور دبی می باشد. هتل ارکید دبی دارای 84 اتاق تمیز میباشد. رستوران بین المللی هتل، که در پخت خوراکهای قاره ای و دریایی محلی مهارت دارد انواع غذاهای لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کند. همچنین با استفاده از سرویس ترانسفر هتل گردشگران تور دبی قادرند به یکی از سواحل زیبای عمومی دبی دست یابند. این هتل از لحاظ دسترسی به اقصی نقاط ناحیه پررفت و آمد دیره در مکانی عالی واقع شده و به راحتی میتوان از هتل به مراکز خرید بیشماری از جمله بازار عربی طلا دست یافت.

امکانات هتل ارکید دبی :

رستوران، گاوصندوق، تهویه، بار، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، فکس و کپی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، پذیرش شبانه روزی ، باشگاه های شبانه متعدد ، تریاهای مفرح ، استخر واقع در پشت بام با دمای کنترل شده، جکوزی، سونا ، اتاق بخار و ...

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 تور دبی اردیبهشت 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آرارات ایروان ارمنستان

یکی از هتل های مشهور و قدیمی و معروف در ایروان ارمنستان هتل 4 ستاره آرارات است که در سال ۲۰۰۰ بعد از یک باز سازی کلی با معماری و طراحی زیبا تر و با سرویس هایی عالی تر، در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. این هتل شاید چیزی حدود یک قرن قدمت دارد و در زمان شوروی سابق یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها به شمار می رفته است. هتل آرارات ایروان ارمنستان یک پیست اسب سواری مخصوص مسافران تور ارمنستان مهیا کرده است تا مسافران به اسب سواری بروند. این هتل دارای 46 اتاق زیبا و مجهز می باشد که در سه کلاس متفاوت یعنی استاندارد و سوپریور و سوییت لوکس و اکسلوتیو ایجاد شده اند که هر کدام متناسب با سلیقه و خواست مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرارات ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده ,سالن های بدن سازی,  خدمات ماساژ, سشوار و تلویزیون کابلی و ماهواره, اینترنت, رستوران با انواع غذاهای شرقی مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافه, دو سالن کنفرانس و همایش, پیست اسب سواری و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان

بهترین و زیبا ترین هتل ارمنستان هتل 4 ستاره نورک رزیدنس ایروان ارمنستان است که خیابان مولدواکان ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. در لابی این هتل انواع نوشیدنی ها، ککتل و اسنک های خوشمزه موجود می باشد. این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، ایرانی و ارمنی مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان تا فرودگاه ایروان 20 دقیقه رانندگی، تا ایستگاه راه آهن ایروان 15 دقیقه رانندگی و تا ایستگاه اتوبوس 50 متر فاصله دارد. از امکانات آبی و تفریحی هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان می توان گفت استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد و... برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان:

استخر سر باز، باغ، سونا، سولاریوم برای مسافران تور ارمنستان، باشگاه، اسپا، ماساژ، بیلیارد، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روم سرویس، آسانسور، کرایه اتومبیل، سیستم تهویه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. 

 

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان واقع در مرکز سنت پترزبورگ در نزدیکی اکثر سفارتخانه ها و شرکت ها، و در فاصله 10 دقیقه ای از  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد. اتاق های هتل44 ستاره یوروپ ایروان دارای تلویزیون کابلی، دو خط تلفن مستقیم ، دسترسی به اینترنت، سشوار، مینی بار و حسگرها آتش، کنترل آب و هوا فردی می باشد.این هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق یک نفره، دو سوئیت جوانان و یک سوئیت لوکس و کادری مجرب  و کار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشند.

 

 

امکانات هتل یوروپ ارمنستان :

این هتل 4 ستاره ارمنستان دارای ستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اینترنت وایرلس، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام،امکانات اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان و... برای مسافران محترم تور ارمنستان  می باشد.

 

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هكتار در غرب شهر و در حاشيه بلوار وكيل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ايجاد رفاه ميهمانان و زائرين و مجاورين امام رضا (عدر كنار درياچه طرح ايجاد رستوران سنتي وشربت خانه ايراني و پارك بازي كودكان ارائه و در ظرف مدت بسيار كوتاهي به بهره برداري رسيد. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg

_5.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی
هتل ارم بزرگ کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Eram Grand Hotel

هتل ارم کیش Kish Eram Hotel یکی از بزرگترین هتل های جزیره می باشد که با درجه 4 ستاره در بلندترین نقطه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. هتل ارم کیش با وسعت پنجاه هزار متر مربع و زیر بنای چهل و سه هزار متر مربع همراه با 9 طبقه و 366 اتاق و سوییت آماده استقبال از گردشگران تور کیش می باشد. اکثر اتاق های هتل ارم کیش با توجه به ساخت پلکانی هتل، مشرف به دریا می باشند و محیط مطبوع و سرسبز هتل بزرگ ارم با گونه های گیاهی متنوع محیطی دلنشین و به یاد ماندنی را برای گردشگران تور کیش رقم میزند. هتل ارم کیش در مجاورت هتل داریوش بوده و با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید کیش از جمله بازارهای پردیس جزیره کیش بسیار نزدیک می باشد. رستوران های گردان ، رویال و صدف هتل ارم کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشند و همچنین کافی شاپ هتل ارم کیش با انواع نوشیدنی ها به صورت 24 ساعته از میهمانان هتل پذیرایی می کند. چایخانه سنتی هتل ارم کیش با سبک معماری و طراحی دوران صفویه می تواند گزینه مناسبی برای عصرگاه باشد. هتل ارم کیش دارای دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس با تجهیزات به روز برای برگزاری مراسم و جلسات می باشد. لازم به ذکر است ویلاهای ساحلی هتل ارم کیشبا کیفیت 3 ستاره درجه بندی می شود و با ساختمان اصلی هتل متفاوت می باشد.

هتل آریان کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Arian Hotel

هتل آریان کیش جز هتل های 4 ستاره خوب جزیره کیش محسوب می شود و متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر است که در سال 1378 در مرکز شهر در خیابان رودکی کیش بنا شده است. هتل آریان کیش در زمینی به وسعت 5200 متر مربع و در 3 طبقه و در مجموع با 68 باب اتاق و سوییت تمیز و زیبا با امکانات مجهز و اینترنت بی سیم میتواند گزینه مناسبی برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش باشد. هتل اریان کیش با موقعیت عالی خود به اکثر مراکز خرید همچون مرکز خرید پانیذ ، پردیس 1 ، پردیس 2 ، زیتون ، مروارید نزدیک بوده و همچنین میدان امیر کبیر حدود 500 متر با هتل ارین فاصله دارد. محیط مطبوع و آرامش بخش هتل آریان کیش ، امکان فارغ ساختن و لذت بردن گردشگران تور کیش در یک تعطیلات همراه با برخورد مناسب پرسنل را میسر میسازد. رستوران هتل اریان کیش با انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فست فود با مواد اولیه با کیفیت و همچنین صبحانه بوفه رایگان از میهمانان تور کیش پذیرایی میکند. هتل آریان کیش دارای یک سالن کنفرانس با تمامی تجهیزات به روز برای برگزاری جلسات مسافران و گردشگران کاری تور کیش می باشد. هتل آریان کیش دارای بازسازی های متعددی بوده که در سال 1392 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل هلیا کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Helia Hotel

هتل هلیا کیش یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره زیبای کیش می باشد که در سال 1383 در مرکز شهر و بین دو میدان امیرکبیر و ساحل جزیره کیش بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه و در مجموع با 62 اتاق زیبا و تمیز شامل اتاق های دو ، سه ، چهار و پنج تخته آماده استقبال به گردشگران تور کیش می باشد. اتاق های هتل هلیا دارای تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، مینی بار و... می باشند. فاصله هتل هلیا کیش از مراکز خرید ، گردشگری و ساحل دریا به دلیل مرکزیت خود بسیار نزدیک بوده و لابی زیبا هتل هلیا همراه با کافی شاپ و اینترنت WIFI به صورت 24 ساعته آماده خوش آمد گویی به میهمانان تور کیش می باشد. رستوران هتل هلیا کیش با صبحانه بوفه کامل در صبح ها میزبان میهمانان تور کیش می باشد و همچنین مسافران تور کیش می توانند با شارژ اضافه از ناهار منو باز هتل نیز استفاده نمایند و محوطه دلنشین و سرسبز هتل هلیا در عصرگاهی همراه با آبنماهای زیبا و کافی شاپ ، سرویس چای و قلیان میتواند گزینه مناسبی باشد. گردشگران تور کیش میتوانند از سایر خدمات هتل هلیا از قبیل خدمات اجاره اتومبیل و سایر خدمات گردشگری استفاده نمایند. هتل هلیا کیش در سال 1395 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانده است.

هتل فلامینگو کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Flamingo Hotel

هتل فلامینگو کیش به عنوان هتلی 4 ستاره با کیفیت بالا در سال 1376 شمسی در مرکز شهر کیش و بلوار دریا بنا شده است. هتل فلامینگو کیش در زمینی به وسعت بیست و هفت هزار متر مربع با فضای سبز دلنشین در 5 طبقه و در مجموع با 200 اتاق ، سوییت و ویلای تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش می باشد. هتل فلامینگو کیش در دو فاز 1 و 2 با سبک طراحی مجزا بنا شده است و تمامی اتاق ها و سوییت های هتل بسیار تمیز و زیبا و دارای تجهیزات به روز رفاهی و خدماتی می باشند. فضای سبز ، محیط هتل فلامینگو کیش را روح انگیز و دلنشین نموده و مسافران تور کیش می توانند از فضای سبز مطبوع ، آبنماها و آلاچیق های هتل لذت ببرند. هتل فلامینگو کیش با توجه به مرکزیت خود به اکثر مراکز خرید جزیره کیش همچون مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 ، مرکز تجاری کیش ، پاساژ زیتون و... نزدیک می باشد و فاصله هتل فلامینگو کیش تا مراکز گردشگری و تفریحی جزیره نزدیک می باشد. رستوران و کافی شاپ هتل فلامینگو کیش با انواع غذاهای بین المللی و سرویس سلف سرویس و انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش هتل می باشد. هتل فلامینگو کیش در سال های متوالی بازسازی شده است و با کیفیت و امکانات خود یکی از هتل های تاپ 4 ستاره جزیره کیش می باشد. همچنین هتل فلامینگو کیش دارای چندین سالن جلسات و آمفی تئاتر برای برگزاری جلسات و ضیافت های مسافران تور کیش می باشد.

هتل سورینت صدف کیش 

_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png_هتل_کیش.png

 Kish Sorinet Sadaf Hotel

هتل سورینت صدف کیش Kish Sorinet Sadaf Hotel یکی از هتل های 4 ستاره تاپ جزیره کیش است که در سال 1381 بنا شده است و در سال 1390 با یک بازسازی کلی شامل نوسازی کلی اتاق ها و تجهیزات به گروه هلدینگ سورینت قشم پیوست. هتل سورینت صدف کیش با استانداردهای بین المللی جهانگردی در زمینی به وسعت پانزده هزار متر مربع به شکل ظاهری صدف، در نزدیکی میدان امیرکبیر و روبروی دانشگاه کیش واقع شده است.  هتل سورینت صدف کیش دارای 55 اتاق و سوییت زیبا و مدرن در سه طبقه می باشد و محل اقامت مناسبی برای گردشگران تور کیش می باشد. رستوران هتل سورینت صدف کیش واقع در طبقه زیرین هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد و همچنین کافه لانژ (کافه مروارید) هتل سورینت صدف کیش با انواع چای،قهوه و... به صورت 24 در حال خدمات دهی به گردشگران تور کیش می باشد. لابی هتل سورینت صدف کیش با طراحی و دکوراسیون زیبا و نقش و طرح ایرانی خود در کف و سقف لابی فضای دلنشینی را برای اقامت میهمانان تور کیش ایجاد کرده است. گردشگران و مسافران تور کیش می توانند برای برگزاری جلسات خود از سالن کنفرانس هتل سورینت صدف کیش با ظرفیت 50 نفر با تمام امکانات صوتی و تصویری استفاده نمایند.

 تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

ستون های سنگی روسیه

ستون های سنگی روسیه یکی از عجایب طبیعی روسیه بوده که گردشگران تور روسیه برای بازدید از این سنگ های غول پیکر به آنجا می روند. این ستون‌های سنگی در شمال کوهستان اورال روسیه واقع شده اند و این صخره‌های ناهموار ۳۰ تا ۴۲ متری، با عنوان ۷ مرد‌قوی شناخته شده و تا زمانی که کسی شخصا به آنجا نرود قادر به درک عظمت و بلندی آنها نخواهد بود. افسانه‌های محلی گفته اند که این ستون‌ها در اصل گروهی از سامویدهای قوی هیکل (Samoyed) گروهی از عشایر شمال سیبری که در دوران دیرینه سنگی اروپا می‌زیسته اند، بوده که برای غلبه بر مردم مانسی به آنجا رفته اند.ولی هنگامی که چشم آنها به کوه‌های مقدس مانسی افتاد، همه آنها تبدیل به سنگ شدند.جدا از اینکه که این افسانه داستانی گیرا و جذاب دارد، دلیل علمی‌ تر برای شکل گرفتن ستون‌ها این است که با توجه به قرارگیری این صخره‌ها روی تپه‌ای بادخیز، که برای مدتی طولانی در معرض وزش بادهای  سرد و  خشن قطب شمال قرار گرفته‌اند،به این شکل درآمده اند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کاخ کاترین سنت پترزبورگ روسیه

مکانی به نام تزارسکویه سلو در 30 کیلومتری سنت پترزبورگ، وجود دارد که به معنی دهکده تزارها می باشد. کاخ کاترین سنت پترزبورگ روسیه در روسیه واقع شده و مردم و مسافران تور روسیه این کاخ را به دلیل نوع معماری قصر خامه ای نامیده اند.در واقع کاخ کاترین یکی از پر بازدید ترین و معروف ترین بنای تاریخی در روسیه می باشد.

کاخ کاترین سنت پترزبورگ روسیه که تا قرن هجدهم میلادی در اشغال کشور سوئد قرار داشت، پس از پیروزی روسیه بر ارتش سوئد بازپس گرفته شد و پیتر کبیر در سال 1708 این منطقه را به همسر خود هدیه داد. در بین سال های 1717 تا 1723 با دستور کاترین اول، برانشتین معمار بزرگ روس قصری سنگی در آن احداث نمود و چون قصد داشت این قصر را به عنوان هدیه ای غیر منتظره به پیتر کبیر اهدا کند، بودجه بسیار زیادی را برای آن هزینه  کرد، اما پس از بازگشت پیتر کبیر از میدان نبرد، به جای خوشحالی کاترین را بسیار سرزنش کرد.در سال های 1752 تا 1756 دختر پیتر کبیر، الیزابت اول معمار ایتالیایی دربار راسترلی را برای توسعه کاخ به یادبود مادرش به خدمت گرفت. راسترلی این قصر را توسعه داده و به زیبایی آن کمک زیادی کرد. در واقع قصر بزرگی که امروزه در دهکده تزارها در سنت پترزبورگ روسیه قرار دارد، حاصل زحمات ایشان بوده است. این قصر متشکل از سالن بزرگ و مجللی به طول 300 متر با پله های بزرگ و اتاق های دلنشین می باشد.در تزئینات این بنا از آب طلا و آینه کاری استفاده شده و وسایل مورد استفاده خانواده تزار و شخص تزار در این قصر قرار دارند. در زمان حکومت کاترین کبیر، کلیسای اختصاصی خانواده تزار، حمام سرد همراه با اتاق عقیق و پارک های بزرگی به سبک های فرانسوی و انگلیسی و همچنین گالری بزرگ کامرون به کاخ تابستانی اضافه شد.کامرون به سبک کلاسیک عشق می ورزید، اما راسترلی به سبک باروک ساختمان ها را آرایش می نمود.این دوگانگی در سبک های معماری، زیبایی فوق العاده ای به این قصر بخشیده است. همچنین در داخل پارک انواع ساختمان های کوچک از جمله ارمیتاژ کوچک، ساختمان نیروی دریایی، استراحتگاه تابستانی و مجسمه های رومی قرن هجدهم واقع شده اند.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مادر میهن روسیه

اثر تاریخی مادر میهن روسیه در ولگوگراد (Volgograd) روسیه واقع شده که وجود 200 پله از پایین تپه تا رسیدن به بنای مجسمه مادر میهن، نماد 200 روز نبرد استالینگراد می باشد.در واقع نبرد استالینگراد یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین نبردهای جنگ جهانی دوم و تمام تاریخ  بشر، بوده است که ارتش آلمان نازی و متحدان آن در این نبرد به منظور فتح شهر استالینگراد از چندین ماه درگیری خونین، در سوم فوریه ۱۹۴۳ آلمانها شکست خورده و این شهر توسط ژنرال روکوسوفسکی آزاد شد و فیلدمارشال « فون پاولوس » (Von Paulus) به اتفاق ( ولگوگراد کنونی)، به آن حمله کرده و پس از یورش به ۲۵۰۰ افسر عالی رتبه که ۲۴ نفر از آنها را ژنرالها تشکیل می دادند، تسلیم ارتش شوروی شدند.در واقع این مجسمه عظیم و یادبود گرانبها به یاد کشته شدگان جنگ جهانی دوم بنا شده است. این مجسمه با 85 متر ارتفاع دو برابر مجسمه آزادی در امریکا بوده که در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بلندترین مجسمه تاریخی ثبت شده است. زن در این مجسمه نماد کشور روسیه است که توجه بسیاری از گردشگران تور روسیه را به خود جلب نموده است.این مجسمه در سال ۱۹۶۷ و توسط Yevgeny Vuchetich هنرمند و مجسمه ساز ساخته شده که  حدود ۷۹۰۰ تن  بتن در این مجسمه بکار برده است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

کاخ کرملین مسکو روسیه

از زیبا ترین و بزرگ ترین کاخ های روسیه کاخ کرملین است که در هسته مرکزی شهر مسکو «ارگ» یا «کرملین» است. کاخ کرملین روسیه که می‌توان آن را مروارید معماری و یادبود تاریخی روسیه معاصر نامید از چهار قصر زیبا و چهار کلیسا مجلل تشکیل شده ‌که به منظور اسکان رئیس جمهور روسیه استفاده می‌گردد. این کاخ دارای 800 اتاق جداگانه از جمله تالارها، سالن‎ها، رخت‎کن، راهرو و اتاق‎های اختصاصی برای اعضای شخص اول مملکت، اتاق مطبوعات و اتاق‎هایی برای خدمه فنی است و کرملین جایی است که تمام راه‎های روسیه به آنجا ختم می‎شود. دیوارهای کرملین و برج‌ها در سال‌های 1485 تا 1495 توسط استادان ایتالیایی ساخته شدند که توجه بسیاری از مسافران تور روسیه را به خود جلب کرده است. زوایای ناهماهنگ مثلثی شکل دیوارکاخ کرملین روسیه محوطه‌ای به مساحت 275000 متر مربع (68 جریب) را در بر می‌گیرد. کف پوش برخی تالارهای کاخ کرملین روسیه از پارکت است که از 20 نوع چوب‌های گوناگون درست شده و چنین پارکتی یادآور نقش و نگار حک شده بر فرش است. در طی مدت 160 سال این کاخ تغییرات زیادب کرده است. در اینجا ایوان مخوف و استالین حکومت کردند، «ناپلئون» از کرملین آتش‎گرفتن مسکو را تماشا کرد، «لنین» دیکتاتوری پرولتاریا را شکل داد، «گورباچف» مبتکر دگرگون‎سازی بود، «یلتسین» سعی کرد اصلاحات را به انجام برساند و «ولادیمیر پوتین» در راه به انجام رساندن اصلاحات و قراردادن روسیه در ردیف 10 کشور پیشرفته جهان تلاش کرد. کاخ کرملین روسیه در روزهای پنجشنبه باز نیست و مسافران تور روسیه می توانند در روزهای دیگر از انجا دیدن نمایند و عکاسی داخل کاخ های آن ممنوع می باشد.

 

دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال روسیه دریاچه ‌ای در جنوب سیبری در کشور روسیه، میانی فرمانروایی ایرکوتسک و بوریاتیا از زیبا ترین عجایب روسیه می باشد . این دریاچه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بایکال کهن ترین و عمیق‌ ترین دریاچه ی آب شیرین دنیا می باشد. از آنجایی که این دریاچه خیلی قدیمی و دور افتاده‌ می باشد. دارای جانورانی نایاب است که تنها در این دریاچه یافت می‌شود این جانوران شامل تعداد زیادی از بی‌ مهرگان، چندین نوع از ماهی‌ها و فک آب شیرین دریاچه بایکال می‌باشند. فک آب شیرین بایکال تنها فک آب شیرین دنیا است و دائماً در آب شیرین زندگی می‌کند ؛دانشمندان بر این باور هستند که خوک‌های آبی این دریاچه در زمان های قدیم از اقیانوس شمالی (شمالگان) آمده و بعد از سفر به سمت بالای رودخانه، به این دریاچه رسیده‌ اند. دریاچه بایکال روسیه وسیع ترین منبع آب شیرین دنیابه آمار می‌آید. تقریباً ۲۰ درصد تمام آب شیرین روی کره زمین در این دریاچه پیمان دارد. این دریاچه ۳۱۵۰۰ کیلومتر چهارگوش پهناوری دارد.گردشگران تور روسیه می توانند از دیدن این منظره نهایت لذت را از تماشای این منظره ببرند.

 مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری روسیه, بهترین جاذبه های گردشگری روسیه, مکان های گردشگری روسیه, جاذبه های دیدنی و گردشگری روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کرون پلازا مسکو روسیه

یکی از مشهور ترین و شیک ترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرون پلازا مسکو روسیه است. هتل کرون پلازا مسکو روسیهدارای ۷۲۴ اتاق بزرگ و کوچک که به صورت 7 نوع چیده شده است. این هتل برای مسافران تور روسیه استخر و سونا و سالن بدن سازی فراهم کرده است تا مسافران اوقات فراغت را در آنجا بگذرانند. هتل کرون پلازا مسکو روسیه به مترو بسیار نزدیک است و مسافران تور روسیه مشکلی برای حمل و نقل ندارند.

امکانات هتل کرون پلازا مسکو روسیه: 

پارکینگ, رستوران هایی نظیر Dorchester و رستوران Real Food، غذاهای اروپایی، محلی و غذای مخصوص سرآشپز برای تور روسیه, سونا,  اینترنت وای فای, سالن بدن سازی و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

هتل گلدن اپل مسکو روسیه

هتل گلدن اپل مسکو روسیه از جمله  هتل های 5 ستاره مجلل با طراحی خاص که توسط معمار کانادایی Raphael Shafir در سال 2004 در مسکو تاسیس گردید. این هتل دارای 8 طبقه با 92 اتاق و سوییت مجزا می باشد که  7 طبقه ان، هر طبقه با یک رنگ از رنگ های رنگین کمان طراحی شد است که شور و جلوه خاصی هم به اتاق ها و هم به راه رو هتل داده است.اتاق هایهتل گلدن اپل مسکو روسیه با چوب های مرغوب, سنگ مرمر و سنگ های تزئینی دکور بندی شده است. مبلمان شیک و مجلل اتاق ها و همچنین نور پردازی فوق العاده احساس آرامش و امنیت را برای گردشگران تور روسیه به ارمغان می رسد.رافائل معمار هتل توانسته است به خوبی تا مینیمالیسم لوکس و آوانگارد را در هتل به خوبی به نمایش بگذارد. نماد این هتل یک سیب بزرگ طلایی می باشدکه در لابی هتل واقع شده است که لوکیشنی مناسب و زیبا برای عکس انداختن گردشگران تور روسیهمی باشد. 

امکانات هتل گلدن اپل مسکو روسیه : 

این هتل دارای سه اتاق ملاقات با مجموع ظرفیت 88 نفر, باشگاه سلامت هتل با دستگاه های قلبی, سونا و جکوزی 24 ساعته, پارکینگ رایگان, خدمات 24 ساعته , شاتل, ترانسفر فرودگاهی ,استخر, اینترنت رایگان, خشکشویی, اتوشویی, خدمات گردشگری تور روسیه برای میهمانان می باشد.

 

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه از هتل های قدیمی وشناخته شده روسیه بوده که هتلی 5 ستاره محسوب می شود.این هتل به مرکز شهر و فرودگاه نزدیک می باشد و مسافران تور روسیه دسترسی آسانی به این مناطق دارند.همچنین این هتل تا ئاتر سوچی ،محل سیرک سوچی، باغ گیاه شناسی و مراکز خرید فاصله بسیار نزدیکی دارد و به همین دلیل مورد استقبال گردشگران واقع شده است.

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه 887 اتاق شیک و زیبا دارد که همه آنها با دکوراسیونی لوکس طراحی شده اند.این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: حمام اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون LCD و وای فای می باشند.هتل ژمچوژینا سوچی روسیه رستوران ها و کافه های شیک و مجللی دارد که انواع غذا های بین المللی و اروپایی در آنها طبخ می شود. همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از سالن بدنسازی برای ورزش و استراحت خود استفاده نمایند.

امکانات هتل ژمچوژینا سوچی روسیه :

هتل ژمچوژینا سوچی روسیه دارای امکاناتی از جمله:رستوران،کافی شاپ، تفریحات دریایی، سالن بدنسازی، آسانسور ،دسترسی به اینترنت ، سرویس شستشوی البسه ،تفریحات دریایی،چندین زمین تنیس و...می باشد که در اختیار مسافران تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از جمله هتل های 4 ستاره روسیه بوده و از موقعیت بسیار عالی با چشم انداز خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ برخوردار است.فاصله این هتل تا مجموعه نمایشگاهی لن اکسپو  (LenExpo)، با اتومبیل ۳ دقیقه و تا فرودگاه پولکوو (Pulkovo) تنها،  ۲۵ کیلومتر می باشد.خیابان واسیلئوستروفسکی (Vasileostrovskiy) برای آن دسته از مسافرانتور روسیه که به بنا های تاریخی، یادبود ها و معماری علاقه مند هستند، پیشنهاد بسیار خوبی است.

هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه از بزرگترین و قدیمی ترین هتل های شهر سنت پترزبورگ بوده که در زمان شوروی و در سال 1987 ساخته شده است،این هتل دارای چشم انداز زیبایی از خلیج فنلاند و شهر سنت پترزبورگ روسیه می باشد و دارای ۱۲۰۰ اتاق ، سوئیت Junior ، اتاق استاندارد با یک تخت بزرگ دو نفره یا دو تخت کوچک یک نفره و…برای مسافرن تور روسیه می باشد.

امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پریبالتیسکایا روسیه می توان به رستوران،کافی شاپ و کبابی RBG،سالن بدنسازی،بار،خشکشویی،اتوشویی،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،فروشگاه،امکانات برای معلولین ،پارکینگ خصوصی در محوطه هتل،گاوصندوق، فروشگاه،مرکز تجاری با فکس، فتوکپی و خدمات پرینت،اینترنت بی سیم رایگان و...اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار گرفته است.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک این پولکووسکایا روسیه

هتل پارک این پولکووسکایا روسیه یکی از بهترین هتل های 4 ستاره روسیه می باشد که در کنار میدان Victory قرار گرفته است. فاصله این هتل تا کلیسای تاریخی Saint Isaac’s  و همچنین موزه هرمیتاژ، حدود 10 کیلومتر می باشد. فرودگاه بین المللی Pulkovo نیز حدود 5 کیلومتر از هتل  فاصله دارد.نزدیکترین ایستگاه مترو نیز در 11 کیلومتری هتل قرار گرفته است.هتل پارک این پولکووسکایا روسیه در مجموع  دارای 840 اتاق است که همه  آنها دارای امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت،حمام خصوصی با لوازم بهداشتی رایگان و... برای مسافران تور روسیه هستند.

امکانات هتل پارک این پولکووسکایا روسیه:

از جمله امکانات هتل پارک این پولکووسکایا روسیه میتوان به: رستورانی با غذاهای محلی ژاپنی و روسی،اینترنت رایگان،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی،سیستم گرمایش،فروشگاه،اجاره ماشین،گشت شهری،گاو صندوق،سالن آرایش و زیبایی، استخر بزرگ سرپوشیده،باشگاه ورزشی ,خدمات سونا و ماساژ،امکانات ویژه معلولین و ... اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور روسیه قرار می گیرد.

جهت رزرو و خرید تور روسیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه اسفند 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه بهار 96

تور روسیه فروردین 96

تور روسیه اردیبهشت 96

تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

تور روسیه از مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه, مجلل ترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

موزه مرکزی مشهد

_مرکزی_مشهد_1.jpg

موزه مرکزی مشهد یکی از مهم ترین موزه های جهان محسوب می شود چراکه اشیا این موزه از لحاظ کثرت ، ارزش و سلامت آن ها حرف اول را می زند .موزه ابتدایی در سال 1324 ه . ق در مجاورت مقبره شیخ بهایی افتتاح شد و 32 سال بعد یعنی در سال 1356 به ساختمان فعلی انتقال یافت .این موزه شامل مجموعه ای از سکه های بی همتا از دوره های مختلف تاریخ، اشیای عتیقه مسی، سنگی، طلایی، مفرغی و... است. در این موزه کتیبه های تاریخی و نسخه های ارزشمند تاریخی دیگری وجود دارد که به مراجعه کنندگان نمایش داده می شود. در حال حاضر  11قسمت در این موزه وجود دارد که اشیاء نفیس و گرانبها را از هم جدا کرده.

_مرکزی_مشهد_2.jpg

 

پارک آبی مشهد

_آبی_مشهد_3.jpg

مشهد مقدس با دارا بودن ۳ پارک آبی (همه از نوع سرپوشیده) بیشترین تعداد پارک آبی را در سطح کشور دارد. پارک های آبی مشهد عبارتند از "سرزمین موجهای آبی" "پارک ساحلی آفتاب" و "پارک آبی ایرانیان".پارک آبی مشهد که بیشتر به نام سرزمین موجهای آب شناخته می شود یکی از بزرگترین پارک های آبی در خاور میانه شناخته می شود. پارک آبی چه از لحاظ بزرگی و چه سرپوشیده بودن در خاورمیانه تک و بی نظیر می باشد. همچنین این پارک در میان کاملترین پارک های آبی می باشد. این مکان محیطی خوب و آرام را برای افراد به وجود آورده است. لازم به ذکر است که با توجه به امکانات تفریحی بالای پارک آبی, این مکان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مشهد محسوب می شود. از امکانات تفریحی این پارک می توان به سرسره موج, استخر شنا, سونا, جکوزی ,سرسره تاپسی(Topsy Turvy) اشاره کرد.

ساعت کاری از نه تا بیست و دو می باشد.

بانوان روزهای زوج امکان استفاده از پارک آبی را دارند و آقایان روزهای فرد و جمعه ها می توانند استفاده کنند.
نرخ بلیط برای هر فرد بزرگسال 25 هزار تومان و کودکان(باقد بین 100 تا 120 سانتی متر) 15هزار تومان می باشد.

 

_آبی_مشهد_5.jpg

 

روستای کنگ مشهد

 

_کنگ_مشهد_1.jpg


کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای ییلاقی کنگ از توابع بخش طرقبه شهرستان مشهد در 19 کیلومتری غرب طرقبه و 29 کیلومتری مشهد، ماسوله ای است متعلق به قبل از اسلام. روستای کوهستانی کنگ در دامنه جنوبی رشته کوههای بینالود با آب و هوایی کوهستانی در ارتفاع 1700 متری از سطح دریا واقع شده است. و به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد .چشم انداز ارتفاعات، باغهای سرسبز و حاشیه رودخانه به ویژه در فصول بهار، تابستان و پاییز بسیار جالب توجه و تماشایی است.روبروی روستا رودخانه ای است که از ارتفاعات اطراف روستا سرچشمه می گیرند و در میان دره ای سرسبز جریان می یابند.کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهدبه شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .مسجد و تکیه روستا با قدمتی 150 ساله از جمله جاذبه های تاریخی روستای کنگ برای مسافران تور مشهد  است.

_کنگ_مشهد_2.jpg

_کنگ_مشهد_4.jpg

 

روستای خوش دره مشهد

khoshdare1.jpg

روستای خوش دره مشهد از روستاهای استان خراسان رضوی است که در فاصله ۱۸۰ کیلومتری جنوبی از شهر مشهد مقدس ودر شهرستان مه ولات و در بخش شادمهر واقع شده است. این روستا همچنین در ارتفاع ۱۲۸۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته است و از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در عرض 35 درجه و 14 دقیقه شمالی وطول جغرافیایی 58 درجه 57 دقیقه شرقی واقع شده است. این روستا همچنین در فاصله 300 کیلومتری جنوب غربی شهرستان تربت حیدریه و در مسیر جاده تربت حیدریه به کاشمر قرار گرفته است.روستای خوش دره مشهد دارای جمعیتی بالغ بر 500 نفر است که حدود 200 خانوار را تشکیل می دهند. شغل مردم این روستا مانند اکثر روستاها کشاورزی و دامداری می باشد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تغییرات عمده در روستا مردم از نعمت آب،برق،تلفن و سایر امکانات رفاهی مانند مخابرات و پست بانک بهره مند شدند.مسافرانتور مشهد می توانند لحظات آرام و لذت بخشی را در این روستا سپری نمایند.

khoshdare20.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

طبیعت اسفجیر مشهد

esfajir20.jpg

طبیعت اسفجیر مشهد که در فاصله 200 کیلومتری شهر مشهد واقع شده،دارای آب و هوایی معتدل می باشد. یکی از ویژگی های بارز این منطقه،وجود تاکستان های فراوان است که مسافران تور مشهد میتوانند از این طبیعت زیبا بهره مند شوند. اسفجیر روستایی است که به دلیل داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار بوده است. پس از گذر از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید، دیواره هایی به ارتفاع بالای دویست متر که از زیر آنها آبی زلال جاری است. گذشتن از آبشار اسفجیر بدون داشتن امکانات حرفه ای کوهنوردی تقریبا محال است. در ادامه مسیر نیز آبشارهای کوچک و بزرگ و طبیعتی منحصربه فرد از انواع گیاهان و حیوانات هر بیننده ای را مسحور خود می کند. صخره های سنگی که آب از میان آنها به صورت لوله مانند فوران می کند و وجود افعی های بزرگ و بی دم، از تعاریف اهالی از طبیعت پشت آبشار بود.در واقع طبیعت بکر این منطقه برای مسافران تور مشهد بسیار جذاب و خاطره انگیز خواهد بود.

esfajir1.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد, بهترین جاذبه های گردشگری مشهد ,مکان های گردشگری مشهد ,جاذبه های دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد از جمله هتل های 4 ستاره مشهد بوده  که در بهترین منطقه ییلاقی خوش آب و هوای شهر مقدس مشهد با چشم اندازی زیبا، رو به کوهستان مشرف به پارک شادی و جنگل وکیل آباد در ابتدای جاده طرقبه واقع شده است.این هتل با امکانات رفاهی و تفریحی مناسب و فضایی دل انگیز همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد می باشد.

 

 

samen2.jpg

samen3.jpg

امکانات هتل ثامن مشهد:

هتل  ثامن مشهد دارای امکااتی همچون: پارکینگ اختصاصی، رستوران مدرن گل سرخ، رستوران سنتی، لابی، کافی شاپ مخصوص، سالن چندمنظوره ورزشی شامل فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال، زمین اختصاصی تنیس، زمین مخصوص مینی گلف، تالار همایش و کنفرانس ها، سالن مراسم ضیافت و مجالس، لاندری، اینترنت و وسایل بازی کودکان ،یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، نمازخانه،، ماهواره و...می باشد که در اختیار میهمانان تور مشهد قرار گرفته است.

samen4.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل محیا مشهد

هتل محیا از جمله هتل آپارتمان های مشهد است که در خیابان عنصری و در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. ایم هتل آپارتمان اقامتگاهی مناسب و مقرون به صرفه بوده و با قرارگیری در مرکز شهر از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار است.فاصله این هتل تا فرودگاه 20 قیقه و تا ایستگاه راه آهن 15 دقیقه می باشد. همچنین مسافران تور مشهد نوروز 96 می توانند با 13 دقیقه پیاده روی برای زیارت به حرم بروند.

mahya1.jpg

امکانات هتل محیا مشهد :

از جمله امکانات هتل محیا مشهد می توان به آسانسور، لابی، تاکسی سرویس،اینترنت داخل لابی و اتاق ها، صندوق امانات ، پرسنل آموزش دیده و مجرب و....اشاره کرد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند با استفاده از این امکانات سفر آرام و بدون دغدغه ای را در مشهد مقدس تجربه نمایند.

mahya3.jpg

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

هتل 4 ستاره الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد در چهارراه شهدا مشهد و در فاصله 5 دقیقه ای از حرم مطهر واقع شده است. این هتل در مجموع از 289 اتاق تشکیل شده است. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد. همچنین در لابی این هتل یک دستگاه خودپرداز در نظر گرفته شده است. هتل با فرودگاه مشهد 30 دقیقه و با ایستگاه راه آهن 20 دقیقه فاصله دارد.هتل الغدیر مشهد با خدمات خود خاطرات خوشی را برای میهمانان تور مشهد خود بجا می گذارد.

_الغدیر_مشهد.jpg

امکانات هتل الغدیر مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، اینترنت در واحد و لابی، نمازخانه، کافی شاپ، صندوق امانات، گیم نت، خدمات خانه داری، سرویس حرم، سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، جکوزی، گشت درون شهری و برون شهری، بیلیارد، تاکسی سرویس، پارک کودکان، سالن ورزشی، استخر، فروشگاه و...

_الغدیر_مشهد_1.jpg

 

هتل توس مشهد

هتل 4 ستاره توس مشهد در زمینی به مساحت 4000 متر مربع ساخته شده ودر خیابان شیرازی و در حاشیه بلوار اصلی منتهی به حرم علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد. این هتل در چند قدمی حرم مطهر واقع شده است. هتل چند سال قبل واحد های هتل به صورت کامل بازسازی شد و به کلیه امکانات روز مجهز شد.

هتل توس

امکانات هتل توس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، جکوزی، چایخانه، گشت درون شهری و برون شهری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، ترانسفر رایگان فرودگاه، سالن ورزشی، کافی نت، خدمات خانه داری، سونا، فروشگاه، بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و واحد، استخر، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی و...

هتل توس 2

هتل توس 3

 

هتل 4 ستاره هلیا مشهد :

هتل 4 ستاره هلیا مشهد در خيابان امام رضا با فاصله اي در حدود 5 دقيقه پياده روی تا حرم مطهر امام رضا احداث شده است. این هتل در مجموع از 85 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه از با هتل قرار گرفته است.

هتل هلیا 3

امکانات هتل هلیا مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت، پارکینگ رایگان در لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات، لابی، فروشگاه، خدمات بیدار باش و...

هتل هلیا 4

هتل هلیا 5

 مطالب مرتبط:

تور مشهد زمستان 95

تور مشهد اسفند 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد بهار 96

تور مشهد فروردین 96

تور مشهد اردیبهشت 96

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,لوکس ترین هتل های مشهد , بهترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد,ارزانترین هتل های 3 ستاره مشهد, مناسب ترین هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

کارتینگ کیش

یکی از منحصر بفرد ترین مراکز تفریحی و ورزشی جزیره زیبای کیش، کارتینگ کیش می باشد. کارتینگ کیش مسافتی حدود طول ۸۰۰ متر را شامل میشود، از این رو لقب بزرگ ترین پیست خاورمیانه را به نام خود کرده است.

ورزش کارتینگ جز مهیج ترین رشته های اتومبیل رانی است که از بین اتومبیل رانان اول میتوان به شوماخر اشاره کرد. گردشگران عزیز تور کیش با حضور در پیست کارتینگ کیش میتوانند لذت بخش ترین رانندگی را داشته باشند. پیست کارتینگ کیش مجهز به موتورهای 4 چرخ ATV و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. 

 گردشگران محترم میبایست برای شرکت در کارتینگ کیش شرایطی از جمله : " حداقل سن برای استفاده از کارتینگ 10 سال و حداقل قد 140سانتی متر و همچنین حضور والدین مسافران تور کیش زیر 16 سال " را رعایت کنند و با اتومبیل رانی در این پیست لحظاتی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در سفر خود به این جزیره زیبا ثبت کنند. 

 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش که در جنوب غربي جزيره واقع شده است،از آبادی های قدیمی جزیره کیش است. امروزه در اين آبادي تنها چند خانوار دامدار،زندگی می کنند.جدا از این جمعیت بومی طايفه اي غير بومي به نام گودار (گودر) در جنوب شرقي اين روستا مستقر شده اند که داراي رنگ پوست تيره و لهجه اي خاص هستند.روستای باغو کیش بسیار حاصلخيز و سرسبز بوده و بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه وجود دارد.ساکنان کیش در گذشته دور در سه منطقه روستایی واقع در بخش های جنوب غربی، شرق و شمال شرقی این جزیره زندگی می کرده اند. این روستا تنها روستای به جامانده از دوران کهن بوده که بافت سنتی آن تا به امروز باقی مانده است.علت نامگذاری این روستا یعنی باغو، به این دلیل بوده که از زمان پرتغالیها در این روستا، پیرزنی ۱۰۰ ساله به نام ننه باغو در این روستا زندگی می کرده است، اين منطقه همچنین به نام افسانه ي ننه باغو شهرت پیدا کرده است.از اماکن جالب توجه این روستا مسجدی به نام محمد بوده که بر روی دیوار این مسجد سال ۸۸۱ هجری قمری درج شده و گواه قدمت زندگی در این روستای زيباست.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش که مساحتی حدود 32 هکتار دارد،در قسمت جنوبی بلوار ولایت حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی واقع شده و هدف آن معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریست های داخلی و خارجی جزیره کیش می باشد.این باغ 8 باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی دارد که از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان ،دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار گرفته اند که در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به آخر می رسد.

باغ راه ایرانی کیش جزو طولانی ترین باغ راه کشور بوده و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما ،رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد این باغ برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی بوده که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش نوروز 96را مجذوب خود می کند.

جهت رزرو و خرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

پایاب کیش

پایاب کیش،نقبی است که كنار دهانه چاه قنات حفر شده و شیب تقریبا تندی داشته که به وسیله تعدادی پله به سطح آب جاری قنات که در زیر زمین است،می رسد.هرچه این دهلیز یا پایاب عمیق تر باشد تعداد پله ها هم بیشتر می شود. زاویه دهلیز  را طوری تنظیم کرده اند که برای حفر کردن آن پله آخر پایاب به انتهای قنات رسیده تا بتوان از روشنایی نوری که از دهانه چاه یا همان قنات به سطح آب می تابد استفاده کرد.همچنین در اطراف پله آخر محیطی را ایجاد کرده اند که گردشگران بتوانند برای استراحت از آن استفاده کرده و به دلیل اینکه این محیط هوای خوب و دلچسبی دارد،مخصوصا در فصل تابستان هوای آن فوق العاده است. قدمت این پایاب حدودا دو هزارسال بوده و در نزدیكی مجموعه درخت سبز واقع شده است.در سال های اخیر این منطقه به شکل بسیار زیبایی بازسازی شده و نظر گردشگران تور کیش را به خود جلب نموده است. همچنین در منطقه پایابکیش یك چایخانه و رستوران قرار گرفته که دارای انواع غذاهای سنتی ایرانی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت کیش از جمله مکان های تفریحی و گردشی کناره زیبای جزیره کیش بوده که در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع بنا شده است و به منظور ایجاد فضایی توام با آرامش و لذت برای خانواده ها و با تاکید بر حفظ محیط زیست و رونق گردشگری ایجاد شده است. در این مکان حدود 6 هزار متر مربع فضای سبز با انواع گونه های گیاهی بومی منطقه به وجود آمده است.در واقع گذر طبیعت کیش با چیدمان مبلمان متناسب با فضای پارک زیرسایه گسترده ایجاد شده از چتر وسیع شاخه های درختان انجیر معابد فضایی توام با نشاط و آرامش برای استراحت مسافران تور کیش فراهم کرده است.همچنین برای کودکان فضای اختصاصی برای بازی های ماسه ای فراهم شده است.لازم به ذکر است که در این پارک به عرض 6.5 متر با استفاده از مصالح سازگار با محیط زیست فضایی برای دستگاه های ورزشی ایجاد شده است.از دیگر مکان های تفریحی نیز که در اختیار گردشگران قرار گرفته می توان به پارک باغ پرندگان، لاک پشت ها و پارک آهوان اشاره کرد که دارای 15 قطعه مجسمه فایبرگلاس از انواع گونه های پرندگان ٫آهوان و لاک پشت می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های گردشگری کیش, جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش محسوب می شود و از بهترین و معروف ترین هتل های کیش می باشد که هر ساله توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. این هتل زیبا و مدرن بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار و حفظ نموده است.
این هتل با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان می باشد. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

زمین تنیس، دوچرخه ، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، ( مجهز به قایق های پدالی و پارویی ) و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره  و ...

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش که از هتل های 5 ستاره و مجلل کیش است،با مساحت 10500 متر مربع و با نمایی سفید و طراحی زیبا مابین میدان سیری و میدان داریوش قرار گرفته است. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و آب‌ نماها و آلاچیق های شیک و دل‌ نواز می باشد. معنای گامبرون خرچنگ است که نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده و بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوران شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافته و به یک شهر گردشگری زیبا تبدیل شده است.هتل گامبرون کیش در نزدیکی دریا و در شرق جزیره زیبای کیش قرار گرفته و از جاذبه های گردشگری آن میتوان به پارک آهوان اشاره کرد که نزدیک هتل می باشد و مسافران تور کیش می توانند از این جاذبه ها لذت ببرند.

امکانات هتل گامبرون کیش:

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی،استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس، عابر بانک، فضای سبز، خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه، زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و...از امکانات هتل گامبرون کیش می باشند که میهمانان تور کیش می توانند سفر خوب و لذت بخشی را در این هتل کیش سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی 4 ستاره کیش می باشد که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و قیمت آن بسیار مناسب است.این هتل در بلوار هرمز و ما بین میدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.در واقع هتل گاردنیا کیش از دو فاز هتلی و ویلایی تشکیل شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل واقع شده است.فاصله این هتل با مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد و مسافران تور کیش دسترسی آسانی به آن مناطق دارند.

 

همان طور که اشاره شد،هتل گاردنیا کیش دارای دو فاز است:فاز ۱ آن شامل ۲۱ واحد ویلایی با انواع اتاق های لوکس و زیبا،در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسیده و  فاز ۲ آن نیز شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان, سالن اجتماعات و پخش فیلم و...است که در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است.این هتل کیش از جمله هتل هایی است که گردشگران تور کیش از آن استقبال فراوانی می کنند.

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

استقبال فرودگاهی،سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ،20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرند کیش، اینترنت وایرلس و... از امکانات هتل گاردنیا کیش می باشد که مسافران تور کیش می توانند با استفاده از این امکانات سفر خوب و راحتی را در این هتل سپری نمایند.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش که در دو فاز قدیم و جدید بوده، در بلوار ساحل کیش واقع شده و آماده پذیرایی و خدمت به مسافران تور کیشمی باشد. این هتل از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و میهمانان آن دسترسی آسانی به مراکز خرید و دریا دارند . همچنین این هتل در مجاورت مرکز تجاری کیش ، بازار پردیس ، بازار زیتون و مرکز همایش های بین المللی کیش واقع شده است.برای آن دسته از مسافران تور کیش که به دنبال هتلی با قیمت مناسب و ارزان هستند، این هتل گزینه بسیار مناسبی می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96

تور کیش فروردین 96

تور کیش اردیبهشت 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از تبریز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از کرمانشاه

تور کیش از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش , , قیمت هتلهای کیش , قیمت ارزان هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد هتلی 4 ستاره وزیبا می باشد. هتل آزادی مشهد به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع ) هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد دارای 11 طبقه و 50 واحد آپارتمان 1و 2 خوابه ، 29 سوئیت و40 اتاق با امکاناتی از جمله تلویزیون ، یخچال ، اینترنت ، چای ساز، مبلمان و ... می باشد. زائران تور مشهد نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای خانگی  و فرنگی که با بهترین مواد غذایی تهیه شده است را سفارش دهند و در کنار عزیزانشان بهترین لحظات را سپری کنند. هتل آزادی مشهد چشم اندازی زیبا رو به فضای سبز هتل و همچنین باغ نادری دارد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آزادی مشهد

پارکینگ ، مرکز خرید ، صندوق امانات ، سرویس رفت وآمد به هتل ، کافی شاپ و ....

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سینور مشهد 

هتل سینور مشهد هتلی 4 ستاره و شیک می باشد. این هتل به دلیل نزدیکی به حر م مطهر امام رضا (ع) و یکی از معروف ترین بازارهای مشهد هر ساله پذیرای زیادی از زائران و میهمانان تور مشهد نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل سینور مشهد 

این هتل نوساز و شیک در مجموع 300 اتاق و 22 طبقه دارد که اتاق ها شیک و لوکس می باشند. از دیگر ویژگی هتل سینور مشهد رستوران های آن می باشد که تنوع غذایی زیادی دارد که میهمانان تور مشهد نوروز 96 می توانند غذاهای دلخواه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین زائران عزیز تور مشهد نوروز 96 می توانند ساعات استراحت خود را دراتاق ورزش ، سالن بیلیارد و سونا به ورزش بپردازند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سینور مشهد

تاکسی سرویس ، صندوق امانات ، کافی شاپ ، فروشگاه و .... 

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد نورورز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا مشهد

هتل آسیا مشهد از بهترین هتل های 4 ستاره شهر مشهد می باشد. این هتل شیک و زیبا تنها 20 دقیقه پیاده تا حرم مطهر امام رضا (ع ) فاصله دارد و میهمانان و زائران تور مشهد نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به حرم مطهر دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل آسیا مشهد

اتاق ها و سوئیت های هتل تمیز بوده و از امکانات خوبی برخوردار می باشند. میهمانان می توانند در باشگاه تناسب اندام هتل به ورزش بپردازند و لحظاتی خوشی را بگذرانند. هتل آسیا مشهد دارای چند رستوران وکافی شاپ می باشد و بهترین خدمات را به زائران تور مشهد نوروز 96 ارائه می دهند. هتل آسیا مشهد با امکانات ویژه ای که دارد همانند یک هتل 5 ستاره می باشد و از کارکنان خوبی برخوردار است که همه کارکنان به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل دارند. 

دیگر امکانات رفاهی و خدماتی هتل 

استخر ، سونا و جکوزی ، سرویس به حرم رایگان ، صندوق امانات ، سالن کنفرانس

جهت رزرو و خرید تور مشهد نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی 5 ستاره می باشد. هتلی بسیار شیک و مدرن است و به دلیل موقعیت مکانی و سرسبز بودن اطراف هتل هر ساله پذیرای زیادی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد.

امکانات هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد دارای 202 اتاق و سوئیت های 1 و 2 نفره و سوئیت های کانتکت و رویال می باشد. سوئیت های رویال از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، اینترنت ، تلویزیون صفحه تخت ، توالت فرنگی و دیگر امکانات نیز برخوردارند. هتل هما 2 مشهد دارای چندین رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نیز می باشد. کارکنان هتل باتجربه بوده و به زبان های انگلیسی و عربی تسلط کامل را دارند. میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به مراکز خرید و جاذبه های شهر مشهد به آسانی و سریع دسترسی داشته باشند.

امکانات رفاهی و خدمات هتل هما 2 مشهد

سالن ورزشی ، سالن کنفرانس ، صندوق امانات ، رستوران تابستانی ، چایخانه سنتی ، پارکینگ و....

جهت رزرو و خرید تور مشهد و اطمینان حاصل کردن از قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد, هتلی 4 ستاره است که بهترین خدمات را به مسافران عزیز تور مشهد نوروز 96 ارائه میدهد.

_اترک_مشهد7.jpg

 

هتل اترک مشهد در فلکه آب, ابتدای بازار رضا در سیزده طبقه با 146 اتاق بنا شده است. این هتل در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری میباشد، همچنین نزدیکترین فاصله را تا حرم مطهر دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه: 20 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا راه آهن: 15 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا ترمینال: 13 دقیقه با ماشین

 

_اترک_مشهد1.jpg

 

در هتل اترک مشهد با پذیرش شبانه روزی و حضور پرسنل مجرب و ارائه ویژه ترین خدمات، میزبان زائران عزیز تور مشهد نوروز 96هستند.

امکانات هتل اترک مشهد:

پذیرش 24 ساعته, اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع, سوئیت های ویژه، رستوران, کافی شاپ, اینترنت, استخر, خشکشوئی, ارئه تاکسی سرویس برای گردشگران محترم تور مشهد نوروز 96 و پارکینگ سرپوشیده.

 

_اترک_مشهد3.jpg

 

_اترک_مشهد2.jpg

 بابت خريد و رزرو بليط تور مشهد نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترين قيمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش تماس حاصل فرماييد.

مطالب مرتبط :

 

تور مشهد نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گلدیس کیش

 

هتل گلدیس کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که در سال 1369 در زمینی به مساحت 6500 متر مربع برای گردشگران تور کیش احداث شده است. این هتل تا فرودگاه تنها 10 دقیقه و با مرکز شهر 5 دقیقه فاصله دارد. هتل گلدیس کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تخت خواب ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل برای گردشگران تور کیش دارای رستوران و فضای سبز نیز می باشد. 

 دیگر خدمات و امکانات هتل گلدیس کیش :

لابی ، مینی بار ، کافی شاپ ، خشکشویی و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل الیت کیش

 

هتل الیت کیش جز هتل های  دو ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است.از امتیازات این هتل میتوان به رستوران شیشه ای روی آب اشاره کرد که جذابیت خاصی به زیبایی های این هتل افزوده است. همچنین میتوان مناسب بودن هزینه اقامت در این هتل را جز مزیت های این هتل در نظر گرفت. هتل الیت کیش از لحاظ موقعیت مکانی نزدیک به  ساحل، بازارهای پردیس و مرجان می باشد و میزبان شما مسافرین تورکیش می باشد.

جهت مشاوره و راهنمایی تورکیش و  اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های کیش با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل خیام کیش

 

هتل خیام کیش ازهتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش است که جز هتل های ویلایی می باشد و در نوار ساحلی کیش قرار دارد. همچنین قابل توجه مسافرانی که به دنبال هتل ارزان و مناسب هستند می باشند. از مزیت های این هتل می توان به نزدیک بودن آن به مکان های دیدنی ساحل و اسکله تفریحی اشاره کرد که پذیرای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ققنوس کیش

 

هتل ققنوس کیش ازهتل های تک ستاره زیبای کیش است و دارای اتاق های 4 و 5 تخته می باشد. هزینه پایین این هتل نسبت به سایر هتل های موجود درکیش و همچنین مناسب بودن موقعیت مکانی این هتل در مرکز کیش از جمله مزیت های این هتل محسوب می شود. هتل ققنوس کیش از ساحل کیش، مرکز خرید زیتون و فرودگاه به مدت 10 دقیقه فاصله دارد و میزبان میهمانان تور کیش می باشد.اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون lcd صفحه تخت،وسایل سرمایشی و گرمایشی، اتاق های نورگیر و دارای مبل برای نشستن میباشند.

آدرس :کیش، میدان امیر کبیر، پشت هتل صدف، جنب هتل شایلی

 

 

هتل سان رایز کیش

 

 

هتل سان رایز کیش يكي از هتل هاي زیبای سه ستاره كيش مي باشد كه موقعيت مكاني بسيار مناسبى از لحاظ نزديكي به مراكز خريد خصوصا مرکز خرید های پردیس 1 و 2 را دارد و مناسب افرادي كه علاقه مند به خريد كردن هستند مي باشد. اين هتل درسال 1383 بنا شده است و زميني به وسعت 2400 متر مربع كه داراي ساختماني با 4 طبقه که هر طبقه 8 تا 10 سوئیت دارد و با داشتن اتاق هايي تمیز، رنگ آمیزی مناسب و اکثرا دارای منظره رو به دریای زیبا و همیشگی خلیج فارس آماده پذیرایی از مسافران تور كيش می باشد. 

آدرس : جزیره كيش، نوار سیاحتی، روبروی مرکز خرید پردیس

امکانات هتل سان رایز کیش:

هتل سان رایز کیش دارای امکاناتی همچون لابي، رستوران، كافي شاپ، آسانسور، سالن، كنفرانس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه و... می باشد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

 

تور کیش نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2005 میلادی برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل رویال وینگز آنتالیا با فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا :

هتل رویال وینگز آنتالیا دارای 467 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. ازجمله امکانات اتاق ها می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و ....برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. این هتل با ساحل لارا 500 متر فاصله دارد که شامل یک پارک آبی به همراه 9 سرسره و 1 استخر موجی می باشد. همچنین گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، اروپایی و .... را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل رویال وینگز آنتالیا می توان به اتاق ماساژ ، جکوزی ، زمین والیبال و بسکتبال ، حمام ترکی ، باشگاه مخصوص کودکان و ... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل کروانسرای لارا آنتالیا

هتل کروانسرای لارا آنتالیا هتلی لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است. این هتل مجلل تا فرودگاه تنها 10 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر فاصله دارد. شکل ظاهری هتل کروانسرای لارا آنتالیا به شکل u می باشد و دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. 

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا :

هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای 575 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها دارای امکاناتی از قبیل مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون lcd ، یخچال ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96می باشد. در ضمن اتاق دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریای مدیترانه دارد. هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، زمین فوتبال ، شهر بازی مخصوص کودکان ، استخر ، سرسره آبی و ... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. در رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی ، بین المللی و ..... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

 

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس دارای نمای بیرونی بسیار زیبا و به شکل کشتی می باشد که قطعاٌ توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 را به خود جلب می کند. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است. این هتل با فرودگاه 40 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و در مجموع 396 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکاناتی نظیر تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و .... برخوردار می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و اروپایی برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله زمین تنیس ، میز بیلیارد ، سالن تناسب اندام ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ ، زمین بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می باشد. 

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل بایا لارا آنتالیا

هتل بایا لارا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است. این هتل زیبا در زمینی به مساحت 57.000 مترمربع برای گردشگران تور آنتالیا بنا گردیده است. هتل بایا لارا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 15 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا :

هتل بایا لارا آنتالیا در مجموع 399 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. ازجمله امکانات می توان به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در ضمن بعضی از اتاق ها نمایی زیبا و رو به دریا دارند. از امکانات رفاهی هتل می توان به استخر ، سالن تناسب اندام ، آبگرم و همچنین پارک آبی با 3 سرسره برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 اشاره کرد. همچنین هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی نیز می باشد.  در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران عزیز تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. در ضمن هتل بایا لارا آنتالیا به دلیل طراحی مینیمالیستی و خدمات با کیفیت عالی به عنوان یک هتل ممتاز شناخته شده است. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل آدم و حوا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه توریستی بلک آنتالیا واقع شده است. این هتل لوکس تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی آنتالیا 25 کیلومتر فاصله دارد. هتل آدم و حوا آنتالیا به دلیل نزدیکی به جاذبه های توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا :

هتل آدم و حوا آنتالیا در مجموع 469 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همه اتاق ها از امکانات ویژه ای از جمله مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت و .... برخودار می باشند. هتل آدم و حوا آنتالیا دارای 9 رستوران می باشد که انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... در این رستوران ها برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. همچنین هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخرهای سرپوشیده و روباز ، سرسره های آبی ، اتاق ماساژ ، زمین تنیس و.... برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 نیز می باشد. در ضمن همه خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا برای گردشگران تور آنتالیا به صورت UALL می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل آدم و حوا آنتالیا :

خدمات ویژه معلولین ، صرافی ، خدمات نگهداری از کودک ، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کلاس استانبول

 

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل کناک استانبول

 

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل مرکور تکسیم استانبول

 

هتل مرکور تکسیم استانبول یکی از هتل های خوب و 4 ستاره شهر استانبول می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد تنها 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه های تفریحی و مناطق توریستی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. هتل مرکور تکسیم استانبول با فرودگاه آتاتورک تنها 21 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول :

هتل مرکور تکسیم استانبول دارای 137 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. بعضی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی بسیار زیبا به سوی دریا و شهر دارند. توریست های تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی و خدمات هتل می توان به سالن تناسب اندام ، لاندری ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پارکینگ ، امکانات مخصوص معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

هتل کارتون استانبول

 

هتل کارتون استانبول یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره می باشد که در منطقه بیوقلو شهر استانبول واقع شده است. این هتل زیبا تنها 2 دقیقه با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های استانبول می باشد فاصله دارد.هتل کارتون استانبول به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و فرهنگی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

 امکانات هتل کارتون استانبول :

هتل کارتون استانبول دارای 127 اتاق می باشد که اتاق ها با دکوراسیون خاص و ویژه ای طراحی شده اند. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم و... اشاره کرد. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... را سفارش داده و سرو کنند. 

 خدمات هتل کارتون استانبول :

خدمات خشکشویی و لباسشویی ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات ویژه معلولین و ....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل سیتروس گرجستان 

citrus_gorji1jpg.jpg

هتل سیتروس گرجستان هتلی 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا میدان آزادی که مهم ترین میدان در شهر گرجستان می باشد 7 دقیقه و با تئاتر تفلیس و باله 700 متر فاصله دارد. هتل سیتروس گرجستان با ایستگاه قطار 6 کیلومتر و با فرودگاه تفلیس 16 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مناطق توریستی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سیتروس گرجستان :

هتل سیتروس گرجستان دارای 36 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و .... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل سیتروس گرجستان می توان به پذیرش 24 ساعته ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، خدمات ویژه معلولین و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

citrus_gorji2jpg.jpg

citrus_gorji3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستانو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل ویلتون گرجستان 

hoteLvilton1JPG.jpg

هتل ویلتون گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی 14 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 3 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل ویلتون گرجستان :

هتل ویلتون گرجستان در مجموع 30 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، وای فای و .... اشاره کرد. در رستوران هتل ویلتون گرجستان انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. از دیگر خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، فروشگاه ، پارکینگ  و ..... اشاره کرد. از امتیازات هتل ویلتون گرجستان کارکنان با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران عزیز تور گرجستان نوروز 96 ارائه بدهند. 

 hotelvilton2jpg.jpg

 hotelvilton3jpg.jpg

 hotelvilton4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آمباسادوری گرجستان

هتل آمباسادوری گرجستان یکی از هتل های 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است.  این هتل  5 دقیقه با خیابان Rustaveli و ایستگاه مترو Moedani Tavisuplebis فاصله دارد. هتل آمباسادوری گرجستان به دلیل نزدیکی به جاذبه گردشگری و تاریخی نظیر تئاتر اپرا و موزه روستاولی هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستان می باشد. 

امکانات هتل آمباسادوری گرجستان :

هتل آمباسادوری گرجستان در مجموع شامل 40 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و.... می باشند. گردشگران تور گرجستان می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین المللی راسفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، پارکینگ ، خدمات خشکشویی و .... برای گردشگران تور گرجستان اشاره کرد. 

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور گرجستان و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل بیلت مور گرجستان

dbiltmore1jpg.jpg

هتل بیلت مور گرجستان یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل بسیار زیبا در 1 کیلومتری میدان آزادی قرار دارد و با فرودگاه بین المللی 18 کیلومتر و با تئاتر روستاولی 400 متر فاصله دارد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند به آسانی به مراکز خرید و جاذبه های توریستی دسترسی داشته باشند. هتل بیلت مور گرجستان به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور گرجستانمی باشد. 

امکانات هتل بیلت مور گرجستان :

هتل بیلت مور گرجستان در مجموع 214 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خوبی برخوردار می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ..... اشاره کرد. هتل بیلت مور گرجستان دارای رستوران می باشد که انواع غذاهای محلی و بین المللی برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 طبخ می شود. همچنین این هتل دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، سالن تناسب اندام ، تراس مخصوص آفتاب و .... برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می باشد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل بیلت مور گرجستان :

پارکینگ ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، گاو صندوق و .... 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان

perferencgorji2jpg.jpg

هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه تفلیس گرجستان واقع شده است. این هتل مجلل با فرودگاه بین المللی تنها 8 کیلومتر و با ایستگاه مترو 7 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان با مرکز خرید 5 دقیقه فاصله دارد به همین دلیل گردشگران تور گرجستان نوروز 96 با اقامت در این هتل به آسانی می توانند به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. 

 امکانات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

 هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان در مجموع 246 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و از امکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم ، وای فای و .... اشاره کرد. گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای محلی ، بین المللی و.... را سفارش داده و میل کنند. از امکانات رفاهی هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان برای گردشگران تور گرجستان نوروز 96 می توان به میز بیلیارد ، استخر ، سونا ، باشگاه تناسب اندام و ..... اشاره کرد. 

 دیگر امکانات و خدمات هتل پرفرنس هوالینگ گرجستان :

خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، مرکز خرید و ....

 perferencgorji4jpg.jpg

 perferencgorji3jpg.jpg

 perferencgorji5jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور گرجستان نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

 

 تور گرجستان نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا

riveran4jpg.jpg

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا جز هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل تا فرود گاه بین المللی تنها 30 کیلومتر فاصله دارد. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای ساحل اختصاصی برای گردشگران تور آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در سال 2011 در زمینی به مساحت 65 هزار متر مربع افتتاح شده است و در سال 2014 برای گردشگران تور آنتالیا مورد بازسازی قرار گرفته است. 

امکانات هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا :

هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا در مجموع 360 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها از امکانات خاصی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... برای گردشگران تور آنتالیا اشاره کرد. اتاق ها دارای بالکن می باشند که چشم اندازی زیبا به سوی باغ دارند. همچنین در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... برای گردشگران تور آنتالیا نیز طبخ می شود. هتل ریور گاردن هالیدی آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله باشگاه تناسب اندام ، زمین تنیس و گلف ، استخر ، سونا ، حمام ترکی و .... برای گردشگران عزیز تورآنتالیا می باشد. در ضمن خدمات هتل به صورت UALL نیز می باشد. 

 

 riveran6jpg.jpg

RIVERAN8JPG.jpg

RIVERAN7JPG.jpg

riveran2jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرین مکس آنتالیا

Greenan1jpg.jpg

هتل گرین مکس آنتالیا از هتل های 5 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه بلک آنتالیا قرار گرفته است. این هتل مجلل با فرودگاه آنتالیا 31 کیلومتر و با مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل می توانند از ساحل خصوصی هتل بهره ببرند و بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل گرین مکس آنتالیا :

هتل گرین مکس آنتالیا دارای 8 طبقه و 440 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند. همچنین اتاق ها مجهز به وای فای ، تلویزیون ، یخچال ، مبلمان ، تخت خواب و.... می باشند. در ضمن برخی از اتاق ها دارای بالکن می باشند که نمایی زیبا و رو به دریای مدیترانه دارند. از امکانات رفاهی هتل برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توان به سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، زمین تنیس ، اتاق بازی مخصوص کودکان ، حمام ترکی ، اتاق ماساژ ، سونا ، جکوزی و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل گرین مکس آنتالیا انواع غذاهای اروپایی و بین المللی برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 طبخ می شود. از امتیازات هتل داشتن کارکنان مجرب بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه بدهند. خدمات هتل به صورت uall برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 ارائه می شود.

 greenan3jpg.jpg

greenan2jpg.jpg

greenan4jpg.jpeg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره می باشد که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. این هتل زیبا در سال 2007 برای گردشگران تور آنتالیا بنا شده است . هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا با مرکز شهر آنتالیا تنها 30 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی 40 کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل معماری زیبا و نمای بیرونی خاصی که دارد هر ساله توجه زیادی از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا به صورت کشتی بوده و ما بین کوه های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است. گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 با اقامت در این هتل رویایی می توانند بهترین لحظات را سپری کنند. 

امکانات هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا :

هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا در 6 طبقه و دارای 395 اتاق می باشد که همه اتاق ها لوکس بوده و ازامکانات ویژه ای برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، وای فای ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و .... اشاره کرد. هتل کویین الیزابت الیت آنتالیا دارای رستوران می باشد که گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 می توانند انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل که برای گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 فراهم شده می توان به سالن تناسب اندام ، زمین والیبال ، حمام ترکی ، زمین بازی مخصوص کودکان ، استخر ، سونا ، ورزش های زمینی و آبی ، اتاق ماساژ و .... اشاره کرد. 

 queenelian1jpg.jpg

queenelian2jpg.jpg

queenelian4jpg.jpg

queenelian3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گلدن رینگ آنتالیا

هتل گلدن رینگ آنتالیا یکی از هتل های لوکس و 4 ستاره شهر آنتالیا می باشد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد. هتل گلدن رینگ آنتالیا در مجموع 80 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله این امکانات می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب های نرم و .... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای گردشگران تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین هتل گلدن رینگ آنتالیا دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، زمین تنیس ، سالن تناسب اندام ، زمین بازی مخصوص کودکان و ..... برای توریست های تور آنتالیا می باشد. همچنین هتل دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن رینگ آنتالیا :

کافی نت ، کافی شاپ ، امکانات ویژه معلولین ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، پارکینگ و .....

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  

تور آنتالیا از اصفهان

 

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آرا کیش 

hotel_ara_kish_1jpg.jpg

هتل آرا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که قبلاً نام هتل آرام بوده و به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل آرا کیش به دلیل نزدیکی به مراکز خرید هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور کیش می باشد. از امتیازات هتل آرا کیش داشتن کارکنان خوب و با تجربه بوده که می توانند بهترین خدمات را به گردشگران تور کیش ارائه بدهند. 

امکانات هتل آرا کیش :

رستوران با انواع غذاهای ایرانی ، لابی ، کافی شاپ ، نماز خانه ، وای فای ، سوئیت و .....

 hotel_ara_kish_3jpg.jpg

 hotel_ara_kish_2jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به تازگی برای گردشگران تور کیش مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل وابسته به مخابرات می باشد و به مرکز جزیره دور می باشد. هتل دیدار کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی به دور از هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشند مناسب می باشد. در ضمن این هتل به اسکله میرمهنا و همچنین بازار عرب ها نزدیک می باشد. هتل دیدار کیش دارای اتاق های 2 تخته ، 3 تخته و 4 تخته می باشد. 

امکانات هتل دیدار کیش :

تلویزیون ، یخچال ، کافی شاپ ، رستوران ، وای فای ، نماز خانه و ......

 

 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل از مرکز جزیره و مراکز خرید دور می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با آرامش و به دور از هیاهو داشته باشند مناسب می باشد. هتل آسیا کیش در مجموع 19 اتاق و 80 تخت خوابرا دارا می باشد و برای گردشگران تور کیش که می خواهند در هتلی با قیمت مناسب اقامت  داشته باشند بهترین گزینه می باشد. در ضمن هتل آسیا کیش پذیرای توریست های خارجی که ویزای کیش را دارند می باشد. 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش یکی از هتل های تک ستاره جزیره زیبای کیش می باشد و در نزدیکی بازار عرب ها قرار گرفته است. این هتل دارای 28 اتاق و در مجموع 78 تخت خواب می باشد. هتل خاتم کیش برای گردشگران تور کیش که می خواهند اقامتی همراه با قیمت مناسب داشته باشند می تواند بهترین گزینه باشد. از مزایای دیگر این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی به مراکز خرید می باشد که توریست های تور کیش به راحتی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.  

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش یکی از هتل های 2 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که اخیراً بازسازی شده است. هتل الیت کیش دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد و در نزدیکی بازار مرجان و پردیس قرار گرفته است. این هتل برای گردشگران تور کیش که می خواهند به راحتی به مراکز خریددسترسی داشته باشند می تواند بهترین انتخاب باشد. از مزایای این هتل داشتن یک رستوران شیشه ای روی آب و همچنین قیمت مناسب می تواند باشد. 

 

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط : 

 

تور کیش نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد . با  انتخاب تور ترکیه گذراندن تعطیلات بیاد ماندنی و رویایی خواهد بود اگر در هتل گرند هالیک استانبول ترکیه اقامت داشته باشید و از صرف صبحانه در فضایی خاص و صرف نهار در مجلل ترین رستوران ها لذت خواهید برد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی آموزش دیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان شهر ترکیه رسیدگی می کنند.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ اتاق تمیز و مدرن با امکاناتی کافی می باشد . از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت ، گاوصندوق و... اشاره کرد.

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

 

خرید و رزرو بلیط تور ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی ترکیه قرار گرفته است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه  آتاتورک 30 کیلومتر می باشد. مسافت زیاد از میدان تقسیم تا هتل آسایش و آرامش را برای میهمانان تور ترکیه نوروز 96 به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل گرند جواهر ترکیه 10 دقیقه می باشد شما میهمانان تور ترکیه نوروز 96  می توانید به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

 

امکانات هتل :

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی با امکانات کافی نظیر :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... را داراست.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه با ساختمانی ۱۳ طبقه دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی مانند : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ،اینترنت، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و صندوق امانات و... می باشند.

رزرو بلیط تور ترکیه نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021  آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون ترکیه

 

هتل هیلتون ترکیه در سال ۱۹۹۲ در ازمیر ترکیه تاسیس گردیده است و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز ازمیر ترکیه و در کنار شهر قدیمی واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون ترکیه دارای خدماتی مانند : سیستم حرارتی و برودتی مرکزی ، صندوق امانات ، فضای سبز ، خشکشویی و اتوشویی ، زمین تنیس ، سالن فیتنس ، سان آرایشی ، استخر کودکان ، استخر روباز ، حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مراکز خرید ، سالن و تجهیزلت برقراری کنفرانس ، 3 رستوران مختلف ، رستوران سر باز و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون ترکیه این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافران تور ترکیه لذت ببرند.

 

اتاق های هتل به شیوه مدرن تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان تور ترکیه می باشد. 

بابت خرید و رزرو بلیط تور ترکیه و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.  

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

 


:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی در مرکز دبی و منطقه دیره قرار گرفته است. فاصله هتل تا مرکز تجاری کوتاه و تا فرودگاه دبی 10 دقیقه می باشد. این هتل را تور دبی نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی نوروز 96 در نظر گرفته است که شامل :رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی،خشکشویی، اتوکشی و... است

 

امکانات اتاق ها:

هتل فورچون بوتیک دبی دارای اتاق هایی زیبا و تمیز است.این هتل 80 باب اتاق را داراست. خدمات اتاق ها نظیر : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع ،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... است. بهترین خدمات در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان تور دبی نوروز 96 رسیدگی می کنند.

 

جهت رزرو  تور دبی نوروز 96 با شماره  41954-021  آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل فورچون جراند دبی

 

هتل فورچون جراند دبی دارای ساختمانی مدرن و شکل طاهری زیبایی دارد که در سال ۲۰۱۰ بازسازی شده است . فاصله هتل ۱۵ دقیقه با ماشین تا نمایشگاه مرکز تجارت جهانی و فرودگاه دبی فاصله دارد. این هتل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و در فاصله 12 دقیقه ای بصورت پیاده تا ساحل قرار گرفته است. تور دبی نوروز 96 این امکان را به میهمانان عزیز می دهد که با انتخاب این هتل سفر خوشی را در خاطره خود ثبت کنند.

 

امکانات هتل :

 

هتل فورچون جراند دبی دارای خدمات نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، سرویس رفت و آمد رایگان، سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، فکس و کپی، استخر، جکوزی، باشگاه ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، روزنامه، کافه، ترانسفر فرودگاهی و... را داراست.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل فورچون جراند دبی دارای 97 اتاق تمیز و مجهز به خدمات رفاهی دارد. اتاق های هتل مجهز به : اینترنت بیسیم، مبلمان مدرن، تلویزیون ال سی دی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

امکانات هتل :

 

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بی نظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد. این هتل با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان تور دبی می باشد.

 

بابت خرید بلیط تور دبی و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد. 

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی نوروز 96 از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیط تور دبی نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.         

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، فکس و کپی ، باشگاه ورزشی ، زمین گلف ، استخر روباز، سونا، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال ، آسانسور ، فروشگاه ، گاوصندوق ، مجهز به سیستم تهویه ، بار ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتوکشی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، خدمات خانه داری ، اتاق جلسه ، امکانات ضیافت و... می باشد. آنچه این هتل را برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است . متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است. کلیه اتاقها دارای : گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد . هتل هیلتون جمیرا دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 96 

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

 

تور دبی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل هالیدی این استانبول

 

هتل هالیدی این استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است و فاصله کمی از میدان تکسیم مرکز شهر دارد و 200 متری آثار مهم تاریخی مثل مسجد آبی و بازار بزرگ واقع شده است که تنها 50 متر با ایستگاه اتوبوس و 12 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. امکانات کافی اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت با آرامشی را برای مسافران تور استانبول نوروز 96 مهیا می سازد.

امکانات هتل

 

هتل هالیدی این استانبول دارای خدماتی نظیر : ترانسفر فرودگاهی ، امکانات کنفرانس ، امکانات فکس ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ،بار مخصوص تنقلات، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، امکانات اتاق VIP ، مرکز بدنسازی ، اتاق و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس، ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده، سرویس نگهداری کودکان و... است

 

امکانات اتاق ها

 

هتل هالیدی این استانبول دارای 203 باب اتاق است که دارای خدماتی مانند : تهویه هوا ، مینی بار،حمام ، تلویزیون، ماهواره،رادیو، تلفن، سشوار، مبلمان، اینترنت،یخچال کوچک و چای قهوه ساز , صبحانه در اتاق , اتاقهای ضد صدا و پذیرش و... می باشد.

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش فروش با شماره  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح  نمایید.

 

 

 

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی دریای مارمارا در شهر استانبول قرار گرفته است. این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل امکانات ویژه ای برای آسایش میهمانان تور استانبول نوروز 96 در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول با داشتن پرسنلی مجرب به خوبی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل لوکس دارای خدماتی نظیر : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ، سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد .

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز به امکانات رفاهی نظیر : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم و... می باشد.

 

شما میهمانان گرامی تور استانبول نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021  تماس حاصل نموده و در خواست خود  را  مطرح نمایید.

هتل گرند حیات استانبول  Grand Hotel Istanbul Leben

هتل گرند حیات استانبول از دسته هتل های 5 ستاره در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. این هتل انتظارات مسافران تور استانبول را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند. هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته  و همچنین در اطراف این هتل ۵۵ ستاره می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند.

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته برای مسافران تور استانبول ، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. این هتل زیبا دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما مسافران تور استانبول نوروز 96 بیرون خواهد کرد .

 

 

 

 
 
 
  
جهت مشاوره و راهنمایی تور استانبول و اطلاع از آخرین و ارزانترین قیمت لحظه آخری تور های استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

 

 

 

هتل اورنج کانتی آنتالیا 

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است. این هتل در 5 طبقه و در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. هتل اورنج کانتی آخرین بازسازیش در سال 2014 صورت گرفته است.

 

 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا:

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصی، استخر روباز،حمام سنتی تركی،سونا، جكوزی، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و...را نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل لتونیا ریزورت آنتالیا 

هتل 5 ستاره لتونیا ریزورت آنتالیادر منطقه بلک احداث شده است. این هتل در مجموع  460 اتاق دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی می باشد. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. در این هتل 3 رستوران وجود دارد که مسافرانتور آنتالیا را به خود جذب میکند.

 

امکانات هتل لتونیا ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، پزشک، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، خدمات درمانی، سالن بازی، ترانسفر، اتاق بخار، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،بوفه صبحانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع، گاو صندوق، بالکن، بار، استخر سرپوشیده،سالن زیبایی، باشگاه ورزشی، سولاریوم، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق جلسه،استخر روباز، یوگا، حمام ترکی، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیا نوروز 96 به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

 

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن 41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس و مجلل که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا واقع شده است. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا نوروز 96می‌باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : رستوران با انواع غذاهای بین المللی و ... برای توریست های تور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و... برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 اتاق می باشد. این امکانات مانند : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... است.

 

 

میهمانان گرامی تور آنتالیا نوروز 96 می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون با شماره  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا ساخته شده است . هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد.فاصله  هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر می باشد. میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات با خاطرات خوبی را در ذهن خود حکاکی کنند.

امکانات هتل : 

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر :رستوران، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبیو پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای خدماتی مانند : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق ها به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش با شماره تلفن 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

 تور ترکیه نوروز 96 

تور ارمنستان نوروز 96 

تور گرجستان نوروز 96

 تور استانبول نوروز 96

 تور كیش نوروز 96      

 تور تایلند نوروز 96  

 تور مشهد نوروز 96 

تور دبی نوروز 96  

تور کوش آداسی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

 

 

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در سال 2006 میلادی در منطقه کندو شهر آنتالیا بنا گردیده است . این هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع در ساحل کندو قرار دارد. از هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۷ کیلومتر فاصله است و دارای ساحل اختصاصی شنی می باشد.میهمانان تور آنتالیا با انتخاب هتل میتوانند لحظات به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی کنند.

 

امکانات هتل : 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا با کادری آموزش دیده آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد و خدمات بی نظیری را برای مسافران شهر آنتالیا در نظر گرفته است . این خدمات نظیر : رستوران ، ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , استخر روباز و سرپوشیده , سرگرمی های آبی و پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد , پینگ پنگ , زمین فوتبال ,باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی فکس و کپی ,تبدیل ارز ,سرویس نگهداری کودکان ، کرایه دوچرخه ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه  ، صبحانه در اتاق ، اتاقهای ضد صدا ، گرمایش ، منطقه بدون سیگار ، امکانات باربیکیو و ... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کروانسرای کندو آنتالیا در مجموع دارای 400 باب اتاق است .تمامی اتاق ها دارای : بالکن با فضایی خاص ، سیستم تهویه مطبوع ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، تلفن ، تلویزیون ، تخت ، مینی بار ، حمام ، وان ، سشوار ، و گاو صندوق و.. در این اتاق های شیک به گردشگران تور آنتالیا ارائه می گردد.

 

میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش فروش با تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ، هتلی مجلل در سواحل مدیترانه است. که در  منطقه توریستی و خوش آب و هوای بلک قرار گرفته است. هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت تا  فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ۳۰کیلومتر فاصله‌دارد. گردشگران تور آنتالیا و کسانی که علاقه مند به آثار تاریخی هستند می توانند سالن آمفی تئاتر آسپاندوس را پیاده و با طی مسافتی حدود ۱۰ دقیقه از هتل ، ببینند . در ۴ رستوران هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت انواع غذاها ازجمله غذاهای ترکی، مکزیکی، دریای و ایتالیایی طبخ و سرو میشود. و مهمانان می توانند از طعم غذاهای مختلف آنها لذت ببرند. انواع نوشیدنی‌ها نیز در بار کنار استخر در اختیار کسانی که تمایل به نوشیدنی دارند قرار می گیرد. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل کریستال تات بیچ ریزورت آنتالیا

استخر سر پوشیده,استخر سرباز (فصلی),حمام ترکی,سونا,ماساژ,سولاریوم ,یوگا,مرکز سلامت و آبگرم,پينگ پنگ,بيليارد,تنيس,پرتاب دارت,موج سواري,سرویس نگهداری از اطفال,زمین بازی مخصوص کودکان,فروشگاه هاي متعدد,دیسکو ,۵ زمین تنیس,یک زمین گلف ۲۷ سوراخه,پارک آبی با سرسره‌های آبی,باشگاه تناسب‌اندام ,آرايشگاه،پارکینگ،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،اینترنت وای فای،خدمات کپی و فکس،تهویه،گاوصندوق,انبار بار و چمدان،آسانسور،مرکز تجاری،پذیرش شبانه روزی،خدمات پزشکی،سالن جشن و میهمانی،سالن کنفرانس,صرافی و...

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل رامادا ریزورت لارا

 

هتل رامادا ریزورت لارا (RAMADA RESORT LARA) درآکسو یکی از مناطق لارا در شهر آنتالیا می باشد و در دامنه کوهستان TAURUS واقع شده است که بر جاذبه های این هتل افزوده است. این هتل در سال 2013 تاسیس شده است و به صورت دو ساختمان مجزا ازهم بنا شده است که ایستگاه اتوبوس و دلموش در روبروی هتل قرار دارد. هتل لوکس و شیک رامادا ریزورت لارا در فصل تابستان (مارس تا آوریل) به صورت UALL و در فصل زمستان (آوریل تا مارس) به صورت ALL به میزبان شما مسافرین عزیز تور آنتالیا می باشد. یکی از مزیت های هتل رامادا ریزورت لارا فاصله آن تا فرودگاه و مرکز شهرمی باشد که 15 دقیقه زمان میبرد.از امکانات بی نظیر این هتل می توان به ساحل شنی  آن که اختصاصی است اشاره کرد که وسعت آن 30 هزار متر مربع می باشد و تا هتل 330 متر فاصله دارد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

تعداد اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا 380 می باشد و تمامی امکانات یک هتل لوکس از جمله مینی‌بار، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، اتصال اینترنتی، گرمایش مرکزی، حمام، میز توالت، سشوار و بالکن را دارا می باشد.

 

 

همچنین مجهز به 8 رستوران شامل: رستوران MOOD (طبق ساعت تعیین شده از سوی هتل)، آلاکارته ایتالیایی VERONA (غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند)، آلاکارته FISH INN (غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای با نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند)، ASIAN ( غذاهای آسیایی سرو می‌کند)، OTTOMAN، BBQ، TOPAS، BASTA PASTA می باشد تا شما مسافران تور آنتالیا با استفاده از این امکانات سفر بی نظیری را پشت سر بگذرانید.

 

  •  

  • از امکانات دیگر هتل کافه( کنار استخر، INDIGO DISCO،  لابی، ساحلی ، PIER)، صندوق امانات ، خدمات معلولین، ماساژ، جکوزی، سونا، اتاق بازی، استخر روباز و سرپوشیده، نگهداری و زمین بازی کودک، تهویه مطبوع و ترنسفر فرودگاهی می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا است.

  

 

 

 

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این هتل  در سال 2011 در منطقه لارا در زمینی به وسعت 53000 متر مربع بنا شده است. این هتل 5 ستاره تا مرکز شهر آنتالیا حدود 28 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. تور آنتالیابه گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند این هتل را  پیشنهاد میکند.

 

امکانات هتل :

 

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای خدماتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, میز بیلیارد, بوفه صبحانه و... می باشد.

امکانات اتاق ها :

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا دارای 604 اتاق و سوئیت می باشد. تمام این اتاق ها دارای بالکن ، کف موکت شده ، کلید الکترونیک ، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم ، سشوار، امکانات کامل در سرویس های بهداشتی و سیستم تهویه مرکزی می باشند.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور آنتالیا و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا هتلی 5 ستاره لوکس که معماری آن برگرفته از کاخ توپکاپی است. این هتل دارای ساحل اختصاصی می باشد و در 20 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 17 کیلومتری مرکز آنتالیا قراردارد. مساحت هتل ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد . هتل با دارا بودن کادر مجرب و آموزش دیده با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان  تور آنتالیا می‌باشد.

 

امکانات هتل :

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای خدماتی مانند : 4 رستوران با انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی و ..... برای توریست هایتور آنتالیا نوروز 96 در این رستوران ها سرو می شود. استخر سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی ، زمین تنیس ، والیبال ساحلی ، خدمات ماساژ ، صرافی ، فروشگاه ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، سالن زیبایی ، خدمات پزشکی و...برای گردشگران شهر آنتالیا می باشد. 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا دارای 908 باب اتاق با امکانات کافی می باشد. این امکانات شامل : تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، حمام و لوازم بهداشتی و ... می باشد.

بابت خرید و رزرو بلیط تور آنتالیا نوروز 96 و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از تبریز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از کرمانشاه

 

تور آنتالیا از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتلی چهارستاره در شهر ازمیر ترکیه واقع شده است .مهمان می تواند غذاهای ترکی و لذت بردن از غذاهای مدیترانه ای در رستوران دیوان، همراه با موسیقی زندگی می کنند. مرحبا بار هتل در خدمت نوشیدنی های مختلف فراهم می کند و نمایش شهرستان خیره کننده. هتل کایا پرستیژ امکاناتی که از یک مرکز کسب و کار به طور کامل عملیاتی، به یک سالن بدنسازی مجهز، از آرامش بخش ماساژ به سونا و درمان های زیبایی در سالن در سایت فراهم می کند. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان تور ترکیه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. میهمانان می توانند در فعالیت هایی مختلف ورزشی شرکت کنند. 

امکانات هتل:

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه دارای امکاناتی نظیر : رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, کافی شاپ, میز بیلیاردو... است.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل کایا پرستیژ ازمیر ترکیه هتل کایا پرستیژ دارای ۱۴۲ اتاق می باشد.اتاق ها دارای امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانتور ترکیه  میباشد .مانند : تخت و لوازم بهداشتی ، سشوار،تلویزیون و... است.

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزروبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه 

 

 

هتل هیلتون ازمیر ترکیه در سال ۱۹۹۲ تاسیس گردیده و در سال ۲۰۰۰ بازسازی شده است.  این هتل در مرکز شهر ازمیر و در کنار شهر قدیمی (Old Town) واقع شده و فقط چند دقیقه با مراکز خرید و تفریحی و مراکز فرهنگی فاصله دارد. فاصله هتل از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) فقط 18 کیلومتر است. با چشم اندازی فوق العاده از دریای اژه و ارگ از امکانات این هتل لذت ببرید.

 

امکانات هتل هیلتون ازمیر ترکیه:

 

این هتل دارای 34 طبقه و ۳۸۰ اتاق می باشد . سوئیت های بزرگ با امکاناتی عالی که به سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم بهداشتی و سشوار ،کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، تناسب اندام،  استخر سرپوشیده گرم با سولاریوم، اتاق بخار و اتاق ماساژ , امکان پرداختن به ورزش هایی همچون اسکواش و تنیس ،سرویس ترانسفر, کافی شاپ, زمین گلف, پرستار بچه ،در ستوران هتل ، همزمان با صرف غذاهایی متنوع می توان از مناظر خلیج ازمیر و نیز اجرای موسیقی زنده پیانو مسافرانترکیه لذت ببرند.

 

 

 

 

امکانات اتاق: 

اتاق های هتل به شیوه مدرن  تزئین شده و به اینترنت پرسرعت، یک میز کاری و صندلی آرگونومیک مجهز است. تمام اتاق ها و سوئیت ها دارای منظره دید کوه و شهر ترکیه  و سواحل خلیج ازمیر است.مناظر زیبای  ترکیه نیز مشرف بوده و آماده ارائه خدمات به میهمانان ترکیه می باشد.

 

 

هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور تورکیه ارئه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

 

 

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.امکانات بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور ترکیه مهیا می سازد.

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول ترکیه دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و همچنین امکانات تفریحی موجود در هتل رضایت هر مسافری را به دنبال خواهد داشت. هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور ترکیه خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

بابت رزرو بلیطتور ترکیهو اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 

هتل گرند جواهر ترکیه

 

هتل گرند جواهر ترکیه در منطقه شیشلی شهر ترکیه واقع شده است.این هتل در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 کیلومتر و فرودگاه سابیها 43 کیلومتر فاصله دارد.بیشتر بودن مسافت از میدان تقسیم برای این هتل آسایش و محیطی خلوت را برای میهمانان تور ترکیه به همراه آورده است. ایستگاه مترو تا هتل تنها 10 دقیقه می باشد و به وسیله مترو می‌توانید به تمام شهر سفر کنید.

امکانات هتل :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای خدماتی مانند :  سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه، سیستم امنیتی، آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن و... می باشد.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند جواهر ترکیه دارای ساختمانی ۱۳ طبقه که در مجموع دارای 323 اتاق است. اتاق های هتل دارای خدماتی نظیر : حمام اختصاصی، خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر تلویزیون ماهواره‌ای ، رادیو،  دسترسی به اینترنت، مینی‌بار و یخچال، تخت کینگ‌ سایز، کف‌ پوش کاشی ، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و گاوصندوق و... می باشند.

 

بابت خرید بلیطتور ترکیهو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه در منطقه بیک اوغلو ترکیه رو به دریای گلدن هورن واقع شده است . خیابان استقلال در فاصله 5 دقیقه ای از هتل و پل گالاتا در 100 متری این هتل 4 ستاره قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر و ایستگاه اتوبوس 20 متر و ایستگاه مترو 50 متر و میدان تکسیم 2 کیلومتر می باشد. گردشگران تور ترکیه با انتخاب سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه با کادری مجرب دارای خدماتی مانند : رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، مجهز به سیستم تهویه ، سیستم گرمایش ، بار ، خدمات خانه داری ، لباسشویی ، پارکینگ رایگان ، ماساژ ، سونا ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرپوشیده ، سالن بدنسازی ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ و ... می باشد .

 

بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه دارای ۱۷۷ باب اتاق شیک و مدرن با مبلمانی زیبا می باشد. از خدمات اتاق ها می توان به : تلویزیون LCD ، ماهواره ، تهویه مطبوع ، اینترنت پرسرعت رایگان ، گاوصندوق و...  اشاره کرد.

 

 

برای رزرو هتل گرند هالیک استانبول ترکیهو کسب اطلاعات بیشتر در موردتور ترکیه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما  میهمانان تور ترکیه هستند.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه نوروز 96

تور ترکیه زمستان 95

 

 تور ترکیه اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های بسیار مجلل , در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیک استانبول می باشد که در نزدیکی موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکز استانبول قرار دارد .این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن آرامش و آسایش را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا استانبول در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد . 

 

 امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

از امکانات این هتل میتوان به تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی) اشاره کرد .فاصله هتل پلازای استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۳ کیلومتر می باشد. در محل هتل  پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است .این هتل به علت موقعیت عالی خود، پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP از انواع اتاق های این هتل می باشد . اتاق خواب مهمان در هتل پلازا در استانبول بسیار شیک و لوکس است و دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است

 

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا:

امکانات مختلف هتل رامادا پلازا استانبول اتاق ها عبارت است از:تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

یک استخر زیبا بر روی سقف هتل رامادا پلازا استانبول واقع است که میهمانان میتوانند آرامش را  در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند ،همچنین سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده .هتل دارای یک حمام ترکی هم میباشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.در کل امکانات این هتل استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است .

 

 

 در رستوران Pancaldi هتل رامادا پلازا غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود .یک کافه هم برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار استخر  قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی سرو می کند. در این هتلاستانبول بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود و رستوران شیک و تمیز این هتل بسیار قابل توجه است.

 

هتل هری این مرتر استانبول

 

یکی از شیک ترین و بهترین  هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هری این مرتر استانبول است که در منطقه مرتر استانبول قرار دارد.فاصله این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر و تا  ایستگاه مترو استانبول  ۱٫۵ کیلومتر است،آثار تاریخی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک هم در ۱۰کیلومتری این هتل قرار دارد . همچنین مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به راحتی بهمرکز خرید مرتر نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 

هتل هری این مرتر استانبول دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که به زیبایی تزیین شده اند.این اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در بوفه رستوران برای مسافران تور استانبول صبحانه سرو می شود.دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه فوق العاده با کیفیت برای مسافران آماده می شود.همچنین میهمانان تور استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ....از امکانات این هتل استانبول می باشند.

 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی ساحل دریای مارمارا در شهر استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل شیک و لوکس دارای خدماتی مانند : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ،

سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد . آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل سینار استانبول آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز بهامکانات رفاهی مدرنی مانند : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول اسفند 95

 
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش کیش یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره کیش است که در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی که الهام گرفته از تخت جمشید و پاسارگاد قرار گرفته است. هتل داریوش کیش دارای 168  اتاق شیک و سوئیت با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس و با امکانات عالی در اختیار مسافران تور کیش می باشد. 2 رستوران آپادانا و پاسارگاد این هتل از انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی, فست فود و کافی شاپی با انواع نوشیدنی های سرد و گرم, انواع شیرینی و دسر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش کیش می توان گفت سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری و ... می باشد.

 

 

 

امکانات هتل داریوش کیش:

اجاره ماشین, سالن بدن سازی, استخ, اسپا, ماساژ, زمین تنیس, بیلیارد, پینگ پنگ, قایق سواری, غواصی, ماساژ تایلندی, پینت بال, دوچرخه سواری, 2 رستوران, کافی شاپ و ... برای مسافران تور کیش می باشد.

 

هتل ایران کیش

 

هتل بین المللی ایران کیش در گروه هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد این هتل مجلل و شیک در مقابل پارک شهر کیش بنا شده است. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. هتل ایران کیش از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت هتل ایران کیش بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره کیش است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

 

 

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی برای مسافران تور کیش، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... همگی امکانات منحصر بفرد هتل ایران کیش است.

 

 

گردشگران تور کیش با انتخاب هتل ایران کیش سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهند کرد.

هتل پارمیدا کیش

 

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره کیش هتل پارمیدا می باشد که در کنار مرکز تجاری کیش قرار گرفته است. هتل پارمیدا کیش دارای اتاق های زیبا و لوکس با طراحی منحصر به فردی می باشد که دارای مبلمانی راحت ، نور کافی و از پنچره هایی با چشم انداز زیبایی روبه شهر برخوردار است. این هتل برای گردشگران تور کیش استخر , سونا و کافی شاپی با پذیرش 24 ساعته فراهم کرده است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید قرار دارد و گردشگران تور کیش با چند قدم می توانند به راحتی به آنجا بروند.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش :

استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته برای گردشگران تور کیش ، اسپا ، اینترنت در اتاق,سالن کنفرانس,  رستوران با غذاهای متنوع و ... که در اختیار گردشگران تور کیش می باشد.

 

 هتل شایان کیش

 

هتل 5 ستاره شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جنوب کشور می باشد. محل قرار گرفتن هتل در کنار دریای خلیج فارس است.

 هتل شایان کیش رو به دریا و در نزدیکی به مراکز تجاری و بازارها و بسیاری از جاذبه های گردشگری جزیره کیش مثل اسکله تفریحی که فقط چند دقیقه تا هتل فاصله دارد یکی از مزیت های این هتل شیک و زیبا می باشد.

 

 هتل شایان کیش مانند دیگر هتلهای 5 ستاره دارای چندین رستوران و سالن بزرگ است که با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی که برای گردشگران تور کیش در نظر گرفته شده است بهترین تور و سفر به کیش خواهد شد. رستوران فرانسوی، رستوران شمبلیر و رستوران باغ بهشت بخشی از رستوران های این هتل می باشد.

 

کافی شاپ ، فست فود و فضای سبز بزرگ این هتل از دیگر امکانات این هتل می باشد.

 

بابت خرید و رزرو بیلیط تور کیش و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 02141954 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید.

هتل پارمیس کیش

 

 

هتل پارمیس کیش یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می‌باشد.اين هتل در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح گردیده است  و در موقعیت مرکزی جزیره قرار دارد و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد.قرارگیری در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.هتل پارمیس از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش بیافریند.

 

امکانات هتل :


هتل پارمیس کیش داراى چهار رستوران، دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، سالن ماساژ، آرایشگاه، کافی شاپ، کافی نت، فروشگاه های متنوع، اجاره اتومبیل های روز دنیا، گیم نت، سالن همایش با ظرفیت 200 نفر، سالن بیلیارد ، ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت و از امکانات آبی هتل مثل استخر، جکوزی و سونا به‌ صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

 

امکانات اتاق :

هتل پارمیس کیش دارای اتاق‌ها و سوییت‌های شیک و مجهز در بخش های مختلف همچون روبه دریا، رو به جزیره، سوییت مخصوص عروس و داماد و پنت هاوس است.امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي می باشد.

 

 

هتل پارمیس کیش از گزینه‌های مناسب اقامتی در جزیره‌ی کیش است که می‌تواند اقامتی به یادماندنی و دلچسب را برای مسافران تور کیش فراهم آورد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:     

تور کیش نوروز 96

تور کیش زمستان 95

 

 تور کیش اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل روتانا رز ریحان دبی

هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته ‏است. ‏این هتل 72 طبقه، 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان، در کتاب رکوردهای جهانی گینس ‏ثبت شده است. ‏یکی از مزیت های بزرگ «رز ریحان» دسترسی آسان آن به مراکز عمده تجاری، تفریحی و خرید دبی برای مسافران تور دبی است.‏ هتل رز ریحان با 333 متر ارتفاع در در خیابان شیخ زاید - یکی از شاخص ترین خیابان های دبی - قرار گرفته است. در واقع اطراف هتل با ایستگاه های متعدد مترو، رستوران، کافه، داروخانه و سوپرمارکت احاطه شده است. این اقامتگاه لوکس و راحت، از ایستگاه متروی DIFC سه دقیقه و از ایستگاه متروی Financial Centre دو دقیقه فاصله دارد. دبی مال (Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان نیز تقریباً در یک و نیم کیلومتری هتل واقع شده است. اتاق های مدرن هتل واحدهای اقامتی راحت و آرامش بخشی است که به تلویزیون های LCD مجهز بوده و مناظر زیبایی از شهر دوبی را پیش چشم مهمانان تور دبی به نمایش می گذارد. مهمانان علاوه بر استخر هتل - که در طبقه چهارم واقع است - می توانند از اتاق ماساژ، سونا، اتاق بخار و جکوزی نیز استفاده کنند.ورزشگاه کاملاً مجهز، مرکز تجاری، سالن زیبایی، خشکشویی و اطوشویی، صرافی، خدمات نگهداری از کودک (در صورت درخواست)، سرویس کرایه اتومبیل و پارکینگ رایگان بخشی دیگر از امکانات هتل  برای مسافران تور دبی محسوب می شود. 

 

 

عکس ها و امکانات هتل روتانا رز ریحان دبی

سونا,باشگاه بدنسازی,وان آبگرم,سالن ماساژ,استخر روباز,سرویس بار,سرو صبحانه در اتاق,رستوران با سرویس منو باز,تجهیزات برگزاری میهمانی هاوملاقات رسمی,خانه داری,امکانات جلسه و ضیافت, ترانسفر فرودگاه, لباسشویی, خشکشویی, صبحانه در اتاق,اتو کشی,صرافی, خدمات کفش و واکس,خدمات تورها,فکس و کپی,مرکز تجارت و...

 

 

 

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور دبی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید 

هتل فورچون بوتیک دبی

 

هتل فورچون بوتیک دبی واقع در مرکز شهر دبی و منطقه دیره بنا شده است. فاصله هتل تا مرکز تجاری چند قدم و تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه است. این هتل 4 ستاره  را تور دبی به گردشگرانی که به دنبال هتلی با امکانات کافی هستند پیشنهاد میکند.

امکانات هتل :

 

هتل فورچون بوتیک دبی تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است که شامل : رستوران، پذیرش 24 ساعته، مجهز به سیستم تهویه، سیستم گرمایش، بار، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، بیلیارد، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، استخر سر پوشیده، استخر روباز، جکوزی، سونای خشک، باشگاه، سرویس اینترنت وایرلس پرسرعت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد.

 

 

امکانات اتاق ها :

هتل فورچون بوتیک دبی  اتاق ها بسیار زیبا و تمیز هستند. این هتل دارای  80 باب اتاق است. خدمات اتاق ها شامل : ضد صدا و اتاق پاک و بدون سیگار، تهویه هوا مطبوع
،تلویزیون ال سی دی ،حمام و لوازم بهداشتی ،روم سرویس 24 ساعته ،سشوار ،لوازم اتو ،مینی بار ،اتاقهای ضد صدا ،ماهواره و تلوییزیون ،فضای نشیمن مناسب و .... میباشد. بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور دبی ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

 

برایرزرو هتل فورچون بوتیک دبی و کسب اطلاعات بیشتر در موردتور دبیبا شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

هتل هیلتون جمیرا دبی

 

هتل هیلتون جمیرا دبی در منطقه جمیرا شهر دبی واقع شده است. هتل جزء هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل در سال 2000 احداث شده است.فرودگاه بین المللی دبی در فاصله 30 دقیقه ای از هتل قرار دارد.هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

 

امکانات هتل :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی دارای خدماتی نظیر : رستوران، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، زمین گلف، استخر روباز، سونا، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، زمین بازی کودکان، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، گاوصندوق، مجهز به سیستم تهویه، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، خدمات خانه داری، اتاق جلسه، امکانات ضیافت و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل هیلتون جمیرا دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان تور دبی کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل هیلتون جمیرا دبی این هتل ۹ طبقه دارای ۳۸۹ اتاق است .متراژهای اتاق بسیار متنوع و با هر سلیقه وامکانات مالی سازگار است.کلیه اتاقها دارای :گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشد.هتل هیلتون جمیرا دبیتدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور دبی در نظر گرفته است.

 

شما میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل کنراد دبی

 

هتل کنراد دبی در مرکز منطقه اقتصادی و فروشگاهی دبی واقع شده است. تا مرکز اقتصاد بین الملل دبی و مسجد جمیرا 30 دقیقه و تا برج خلیفه 4.5 کیلومتر و تا مرکز ‏خرید دبی مال 4 کیلومتر است.هتل خدمات منحصر به فردی را به گردشگران تور دبی نوروز 96 ارائه می دهد. شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود حکاکی خواهید کرد.

 

امکانات هتل :

 

هتل کنراد دبی دارای خدماتت بینظیری مانند : میهمانان تور دبی از انواع غذاهای متنوع بین المللی در رستوران های هتل بهره مند شوند. انواع برگر و غذاهای متنوع ‏فست فودی را می توانید در رستوران ‏Cave‏ که شکل و شمایلی همانند غار دارد امتحان کنید. این رستوران نیاز به رزرو قبلی ‏دارد و از ساعت 5 عصر تا 2 بعد از نیمه شب باز است.برای نوشیدن یک چای یا قهوه در طول روز می توانید از کافه در لابی هتل در طبقه اول استفاده کنید. همچنین غذاهای سبک و ‏انواع شیرینی نیز در این کافه ارائه می شود. کافه لابی به صورت 24 ساعته باز است. مرکز اسپای هتل به نام کنراد نیز به درخواست میهمانان هتل خدمات ماساژ را ارائه می دهد و انواع امکانات از جمله سونا ‏و حمام ترکی را در اختیار میهمانان قرار می دهد.‏ خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل ارائه می گردد.امکان اجاره کردن ماشین نیز وجود دارد ، ‏خدمات ترانسفر فرودگاه با هزینه جداگانه ارائه می شود. برای افرادی که می خواهند قرارهای کاری یا کنفرانس های تجاری داشته ‏باشند نیز اتاق کنفران با امکاناتی مدرن وجود دارد. برای افرادی که به تجارت ، امتحان کردن غذاهای متنوع و خرید از برند های لوکس علاقه مند هستند گزینه ‏مناسبی می باشد.‏ 

 

‏امکانات اتاق ها :

 

هتل کنراد دبی دارای 555 باب اتاق می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به : تلویزیون ، ماهواره ، حمام و لوازم بهداشتی ، تخت راحتی ، تهویه مناسب و.... می باشد.

 

جهت رزرو بلیطتور دبی نوروز 96و جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل گرند حیات دبی

 

هتل گرند حیات دبی در سال ۲۰۰۳ در شهر زیبای دبی ساخته شده است. این هتل یکی از مدرنترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی بشمار می رورد.فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۱۰دقیقه می باشد.هتل گرند حیات دبی در نزدیک برج خلیفه و استگاه مترو در کمتر از 100 متری موقعیت مناسبی در شهر دبی را به خود اختصاص داده است. هتل این اطمینان را به میهمانان تور دبیمی دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.      

امکانات هتل :

 

هتل گرند حیات دبی خدمات بینظیری با کادر آموزش دیده برای شما میهمانان تور دبی فراهم کرده است. این خدمات شامل : ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، مرکز اداری، امکانات معلولین، پذیرش سریع، رختشویی، خشکشویی،انبار بار و چمدان، رستوران، فروشگاه، صندوق امانات،تهویه هوا ،بالکن،حمام،میزتحریر،تلفن،فضای نشستن،اینترنت ،مرکز بدنسازی،اتاق بازی، فضای سبز، زمین گلف،ماساژ،استخر روباز و سر پوشیده، سونای خشک، تنیس روی میز و زمین تنیس ،۲زمین اسکواش، مسیر دویدن و سالن بدنسازی نیز در اختیار علاقه‏ مندان به ورزش و... می باشد.آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل گرند حیات دبی آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل گرند حیات دبی دارای 674 باب اتاق مجهز به امکانات عالی می باشد. اتاق ها دارای خدماتی نظیر : حمام ،سشوار و لوازم بهداشتی ،تلویزیون و ماهواره ، اینترنت، مینی ‏بار، سیستم تهویه‌ی مطبوع و صندوق امانات است. این اتاق ها با امکانات کافی آسایش و راحتی شما میهمانان عزیز تور دبی بعد از گشت و گذار در شهر زیبای دبی را فراهم می آورد.

 

میهمانان گرامی تور دبی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

 

 تور دبی اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا (crystal waterd worLd) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و از مجموعه هتل های زنجیره ای کریستال می باشد که در منطقه بلک و در کنار دریا واقع گردیده است. آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن در این هتل باعث جلب توجه گردشگران تور آنتالیا به این هتل شده است. همچنین به دلیل موقعت مکانی هتل ، دو اسکله و ساحل اختصاصی ماسه ای به وسعت 200 متر در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرارگرفته است. تمامی اتاق ها مجهز به تلفن، مینی بار، صندوق امانات، سیستم تهویه، حمام ، تلویزیون ال سی دی با ماهواره، بالکن و تلویزیون ال سی دی می باشد. رستوران های این هتل انواع غذاهای ژاپنی، چینی، ایتالیایی، مکزیکی، دریایی را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. اجرای موسیقی زنده وبرنامه های مفرح درآمفی تئاتر هتل کریستال واترورد از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود. هتل تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین و ... 

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

هتل کریستال واترورلد ریزورت آنتالیا

 

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد. این هتل تا فرودگاه بین المللیآنتالیا40کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 45کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، میز بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس،استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_1.jpg

_آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_4.jpg

 

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت در فاصله ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. همچنین هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_1.jpg

 

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آرماس_ریزورت_آنتالیا.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_2.jpg

_آرماس_ریزورت_آنتالیا_3.jpg

 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

قایق های کف شیشه ای کیش

قایق های کف شیشه ای کیش در اسکله تفريحي در جزیره کیش مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز برای گردشگران تور کیش فراهم نموده اند. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... است و  قايق های کف شيشه ای تماشاي اين زيبايي ها را امکان پذير نموده اند. اين قايق ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند ، طى عبور از نواحى مختلف ساحل شما گردشگران تور کیش مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را ببينيد. 

سافاری کیش

سافاری کیش

مجموعه ورزشی، تفریحی و توریستی پارس سافاری کیش با هدف توسعه گردشگری طبيعی و ایجاد فضایی  شاد و سالم برای همه گروه های سنی به ويژه جوانان و مسافران تور کیش ايجاد شده است . 
سافاری كيش نخستین  برگزار کننده تورهای سافاری صحرا در ایران می باشد و با تلاش مهندسین و صنعتگران ایرانی مهندسی بنا شده است . سافاري (Safari) در لغت به معناي بازديد کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا ميباشد و به برنامه تور گردشي گفته ميشود که در آن گردشگران در تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد کرده و از آن لذت مي برند .
يکي از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا است که شرايط اقليمی و  مسير حرکت آن مكانهای بياباني و صحرائي ميباشد . در اين تورها از خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و... حتي شتر نيز استفاده می شود . 
شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است. جزیره زيباي کیش با توجه به دارا بودن شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای پذیرش گردشگران تور کیش يكي از مكانهاي بالقوه براي تور سافاري است .

سافاری کیش

سافاری کیش

سافاری کیش

 

اسكله تفریحی میر مهنا کیش

 

eskelehtafrihimirmahna1.jpg

اسکله تفریحی میرمهنا به طول 130 متر, عرض 9 متر و مساحت 1578 متر مربع در شمال جزیره كیش و در پارك تفریحی ساحلی میرمهنا واقع شده است. این اسكله به روش شمع فولادی و عرشه بتنی در سال 1385 ساخته شده است. در طول اسكله چهار پلكان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای كیش ساخته شده و دارای نورپردازی زیبا می باشد. با قدم زدن بر روی این اسكله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء, اسكله ماهیگیری و رشته كوه های جنوبی كشور ایران را مشاهده كرد. 

 

 باغ راه ایرانی کیش 

baghrah.jpg

باغ راه ایرانی کیش با مساحتی نزدیک به 32 هکتار در قسمت جنوبی بلوار ولایت، حدفاصل میدان هرمز تا میدان سعدی با هدف برایی جاذبه و معرفی فرهنگ اقوام مختلف کشورمان به ساکنان و توریستان داخلی و خارجی جزیره کیش بنا شده است. این مجموعه شامل هشت باغ ایرانی و 9 دروازه و اثر تاریخی شهرهای کشور می باشد که از میدان سعدی با دروازه قرآن شیراز آغاز می شود و در ادامه به ترتیب دروازه سی و سه پل اصفهان دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پل دختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه های شمیران قرار دارند و در میدان هرمز با نماد سر در باغ ملی تهران به پسین می رسد.

baghrah1.jpg

باغ راه ایرانی جزیره کیش طولانی ترین باغ راه کشور و مجموعه ای تاریخی، گردشگری و تفریحی با 11 آبنما رودخانه ای به طول 400 متر و 9 نقاشی دیواری برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی است. نماد باغ راه کیش برگرفته از آثارهنری و معماری اصیل ایرانی است که توسط مجید پازوکی هنرمند خوشنویس کیش طراحی و ساخته شده است که بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جذب می کند.

baghrah2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

ورزش های دریایی کیش

varzeshabi1.jpg

مجتمع ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای مسافران تور کیش وتور لحظه آخری کیش است. این مجتمع در ضمن تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح منتخب مجله معتبر فرانسه شناسایی شده است در دو قسمت دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن دربرگیرنده یک عرشه نیم دایره به طول ۳۰۰ متر و عرض عرشه ۳ متر است .خشکی این سازه حائز یک سازه بتنی دایره است که بیش از ۱۷ فضای جداسازی شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد ۸ کلوپ ورزش تفریحی و تعداد ۲ غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است. 

مجتمع  ورزش های دریایی کیش با کناره ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیش که از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای مسافران تور کیش راحت‌ تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و … لذت ببرید.

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش زمستان 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96

تور کیش بهار 96 

تور کیش فروردین 96 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هبتور گرند دبی

هتل هبتور گرند دبی یکی از هتل های 5 ستاره معروف ناحیه جمیرا دبی است .این هتل مجلل چشم اندازی رو به فضای سبز و دریا دارد.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه ، 10 دقیقه تا پارک آبی،تا مرکز خرید امارات 10 دقیقه و تا مرکز شهر دبی 15 دقیقه فاصله دارد و به علت دسترسی آسان به مراکز شهر بهترین انتخاب برای گردشگران تور دبی است.

امکانات هتل هبتور گرند دبی:

 

این هتل دارای 446 اتاق در 14 تیپ مختلف است و دارای 18 رستوران و بار می باشد که انواع غذاهای  تایلندی ، لبنانی و دریایی را مطابق با ذائقه شما مسافران تور دبی سرو می کنند.همچنین برخی رستوران های هتل ویژه سرو غذاهای محلی خاص است.. مثلاً رستوران شاه جهان مخصوص سرو غذاهای هندی است و در رستوران لوچیانو غذاهای ایتالیایی ارائه می شود.

امکانات هتل ۵ ستاره  هبتور گرند شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ،نگهداری از کودکان، مراکز تجاری، اتاق جلسه ،امکانت غواصی و کناره اختصاصی در جمیرا می باشد که برای مسافرانتور دبی سفری به یادماندنی می شود.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_1.jpg

 هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در ساحل جمیرا واقع شده است. این هتل از هتل های بسیار لوکس دبی به شمار می رود. هتل فور سیزن از 237 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها مجهز به وای فای رایگان، حمام ، تلویزیون و ... می باشند. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می  آورد.

 هتل فور سیزن جمیرا تا برج خلیفه و فواره دبی 15 دقیقه رانندگی و تا دبی مال 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . این هتل برای مسافران تور دبی که علاقه مند به ورزش می باشند گزینه مناسبی به شمار می رود زیرا دارای دو زمین تنیس و زمین دویدن در  کنار ساحل می باشد.

امکانات هتل فور سیزن ریزرت جمیرا دبی

ترانسفر فرودگاهی , رستوران , استخر , نگهداری کودکان , سونا , جکوزی , ساحل اختصاصی , دو استخر رو باز , اینترنت رایگان برای میهمانان تور دبی , اتاق جلسه مجهز , اتاق کنفراس , تالار جشن , زمین بازی و ... . 

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_2.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_3.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_4.jpg

_فور_سیزن_ریزرت_جمیرا_دبی_5.jpg

 

هتل امارات گرند دبی

_امارات_گرند_دبی_1.jpg

هتل امارات گرند دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد از این رو دسترسی به مناطق مختلف شهر را برای میهمانان تور دبی آسان می نماید. این هتل از 47 طبقه تشکیل شده است و دارای 430 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها به سبک مدیترانه ای دکور بندی شده اند و مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند. این هتل همچنین دارای باشگاهی مجهز و زمین تنیس می باشد تا مسافران تور دبی در اوقات فراغت خود در سفر به تفریح و ورزش بپردازند. همچنین مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار می باشد.

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی بی نظیر و زیبا از خلیخ فارس وجود دارد که می توانید از تماشای آن بی نهایت لذت ببرید. این رستوران منویی متنوع از غذاهای بین المللی را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. هتل امارات گرند دبی تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد.

آدرس هتل امارات گرند دبی :  Sheikh Zayed Road, Trade Center 2, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل امارات گرند دبی

رستوران، روم سرویس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور.

 

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/77 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed RoadDubai 125511United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

 

هتل نووتل البرشا دبی

_نووتل_البرشا_دبی_1.jpg

هتل نووتل البرشا دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در 1/6 کیلومتری مال امارات واقع شده است. این هتل تا ایستگاه مترو "شرف دی جی" 300 متر فاصله دارد. هتل دارای 4655 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به دکوراسیون مدرن، سیستم تهویه، وای فای رایگان، مینی بار و تلویزیون می باشند و آپارتمان های آن دارای آشپزخانه و حمامی مجهز می باشند. این هتل برای آن دسته از مسافران تور دبی که به قصد تجارت سفر می کنند، یک مرکز بیزنس و اتاق جلسه و اتاق کنفرانسی مدرن نیز فراهم کرده است . فاصله هتل نووتل تا مارینا 5/6 کیلومتر و تا دبی مال 12/9 کیلومتر می باشد، همچنین فاصله آن تا فرودگاه  22/5 کیلومتر است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

آدرس نووتل البرشا دبی : Off Sharaf DG Metro Station | Sheik Zayed Road, Al Barsha 1Dubai 450011, United Arab Emirates

امکانات هتل نووتل البرشا دبی

استخر سر باز، باشگاه، اسپا، رستوران، روم سرویس، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، لاندری،  خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق های خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی بهار 96 

تور دبی فروردین 96

 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

بنای هارونیه مشهد :

_هارونیه_3.jpg

بنای هارونیه، بنايى ناشناخته و پررمز و راز و يگانه اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است  که در 25 کیلومتری شمال غربیمشهددر حاشیه غربی جاده مشهد-طوس،بنایی ناشناخته و پر رمزو راز قراردارد.بقعه هارونیه بنایی است مکعب شکل و آجری که در قلب دشت طوس واقع گردیده است.در کنار این مکان یک سنگ مشکی وجود دارد که نشان دهنده ی امام محمد غزالی است که در قرن 7 تا 8 هجری قمری زندگی میکردند.همچنین بنای هارونیه مشهد از زیبای و شگفت انگیزی خاصی برخوردار است.  فضاهای داخلی آن نیز شامل ورودی ایوان، چهارشاه‌نشین، گنبدخانه و سهاتاق فرعی است که تمامی این قسمت‌ها در معرض دید عموم قرار دارد.

_هارونیه_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

 

رستوران ایرانی شیروان در ایروان ارمنستان قرار دارد.کیفیت غذاها در این رستوران بسیار عالی می باشد و همه روزه از ساعت 11 تا ساعت 24 آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان نوروز 96 است.غذاهای خوش طعم و لذیذ ایرانی مورد علاقه اکثر مردم دنیاست، چرا که همه روزه در رستوران شیروان می توانیم گروهی از توریستهای کشورهای دیگر را مشغول صرف غذای ایرانی ببینیم.این رستوران در مرکز فروشگاه های معتبر واقع شده است.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

آدرس: تومانیان شماره 32 (بین خیابان آبویان و تریان)

رستوران پاندوک ایروان ارمنستان

 

 

رستوران و میخانه پاندوک ایروان یک محل آرام و دنج برای تمام افراد است که ظرفیت 30 مهمان در سالن اصلی و 4-8 مهمان در اتاق های کوچک تر را دارد. موفقیت این رستوران در کیفیت و تنوع غذاها و گوشت تازه می باشد.این رستوران دارای فضای کاملا سنتی ارمنی است و دارای بالشتک ها و سفره ها و هم چنین زیور آلات ارمنی می باشد و همچنین سر آشپزها و آشپزها همگی حرفه ایو تجربه کار در کشورهای اروپایی و آسیایی را دارند.

adress & tel:  29/2 Movses Khorenatsi Street, Yerevan, Armenia, +374 10 582512

 

 

 

رستوران پروانا ارمنستان

 

رستوران پروانا ارمنستان درخیابان ایروان ارمنستان قرار دارد و یکی از رستوران های محبوب گردشگران تور ارمنستان نوروز 96 است.این رستوران  نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسبش بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی، موزیک زیبا و شاد، خواننده‌های خوب ارمنی و مردمی آن اوقات خوشی را برای شما رقم می زند و لذت غذا را برای شما چندین برابر می سازد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از این مکان لذت ببرند.

 

آدرس: پروشیان، هرازدانی دزور

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از  تور ارمنستان نوروز 96با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

رستوران آمازون ارمنستان

 

رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای معروف ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده پذیرایی می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند ار غذاهای این رستوران لذت ببرند.
آدرس : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نوا 

رستوران آرارات ارمنستان

 

رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است در منطقه ایروان قرار دارد.رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.مسافران تور ارمنستان نوروز 96 می توانند از غذاهای لذیذ این رستوران لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان بهار 96

تور ارمنستان فروردین 96 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارمنستان اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل گرند حیات استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Grand Hyatt Hotel

 

هتل گرند حیات استانبول Istanbul Grand Hyatt Hotel یکی از هتل های لوکس 5 ستاره می باشد که در سال 1993 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 360 اتاق و سوییت مجلل و زیبا آماده خدمت رسانی به مسافران تور استانبول می باشند.در این هتل برای کودکان اتاق کلاب و اتاق بازی نیز در نظر گرفته شده است. هتل در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.رستوران و کافه های هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشند.پذیرش هتل به صورت شبانه روزی است. فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه 20 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را به انجام رسانیده است.

 

-گرند-حیات-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل گرند حیات استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،خدمات خانه داری،لاندری،استخر روباز،سونا،ماساژ،اینترنت بی سیم، زمین تنیس، فروشگاه، صرافی، فکس و کپی،کافه،رنت کار،حمام سنتی ترکی و بخار و...

 

-گرند-حیات-استانبول-1.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-2.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-3.gif

 

-گرند-حیات-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مونپیک استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Movenpick Hotel

هتل مونپیک استانبول Istanbul Movenpick Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 2003 میلادی در منطقه تجاری شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 249 اتاق و سوییت اقامت خوبی  را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد. فاصله این هتل با مرکز خرید کانیون استانبول 1.5 کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو در نزدیکی هتل قرار گرفته است. رستوران این هتل با انواع غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای ترکیه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشد.فاصله هتل مونپیک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 28 کیلومترر می باشد.همچنین این هتل به دلیل قرار گرفتن در منطقه تجاری دارای 10 سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها می باشد.

-مونپیک-استانبول.gif

-مونپیک-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مونپیک استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کافه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی،ماساژ تایلندی و SPA، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز آب درمانی،سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان، کرایه دوچرخه، بیلیارد، سرویس مراقبت از کودکان، ورود حیوانات خانگی و...

-مونپیک-استانبول-2.gif

-مونپیک-استانبول-3.gif

-مونپیک-استانبول-4.gif

-مونپیک-استانبول-5.gif

-مونپیک-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پوینت استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Point Hotel

 

هتل پوینت استانبول Istanbul Point Hotel هتلی 5 ستاره است که در سال 2005 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول و در 100 متری میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع با 194 اتاق و سوییت تمیز و زیبا آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می باشد.اتاق های این هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشند.در 1 کیلومتری هتل پوینت استانبول مرکز همایش های بین المللی لطفی کردار ترکیه قرار دارد.این هتل 4 آسانسور موجود دارد.فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 20 کیلومتر با هتل پوینت استانبول فاصله دارد.این هتل با 6 اتاق کنفرانس آماده برگزاری سمینارها و کنفرانس های گردشگران تور استانبول می باشداین هتل در سال 2008 بازسازی شده است.

-پوینت-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی،باشگاه بدنسازی،ماساژ، بار، خدمات تحویل بار و چمدان،مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی،کافی شاپ، صرافی،سرویس مراقبت از کودکان و...

-پوینت-استانبول-لابی.gif

-پوینت-استانبول-رستوران.gif

-پوینت-استانبول-اتاق.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul The Plaza Hotel

 

هتل پلازا استانبول Istanbul The Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب شهر می باشد که در سال 1995 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 20 طبقه و در مجموع با 242 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.میدان تکسیم 10 دقیقه با این هتل فاصله دارد. مراکز خرید مترو سیتی و کانیان 5 دقیقه با هتل پلازا استانبول فاصله دارد.رستوران این هتل واقع در پشت بام با انواع غذاهای بین المللی و چشم انداز های بی نظیر از شهر استانبول و نمای پل و تنگه بسفر لحظات خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می آورد.اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند.ایستگاه قطار شهری عثمان بیک در 350 متری هتل قرار گرفته است.فاصلههتل پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 17 کیلومتر می باشد.هتل پلازا استانبول آخرین بار در سال 2012 میلادی بازسازی شده است.

 

-پلازا-استانبول.gif

 

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دپلازا استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی،کافی شاپ، لاندری، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، مینی بار، حمام سنتی ترکی و بخار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، سالن بدنسازی پیشرفته، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فکس و کپی، رنت کار و... 

 

-پلازا-استانبول-2.gif

 

-پلازا-استانبول-3.gif

 

-پلازا-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس تکسیم استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Rixos Taksim Hotel

هتل ریکسوس استانبول Istanbul Rixos Hotel در سال 2011 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از 116 اتاق زیبا و 2 پنت هاوس و 21 سوییت مجلل تشکیل شده است و آماده استقبال از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد.این هتل 200 متر با خیابان معروف استقلال فاصله دارد.قطار شهری تکسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول 15 دقیقه با هتل فاصله دارند. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش هتل نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

 -ریکسوس-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل ریکسوس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت بی سیم،خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور،ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه،لاندری، صرافی، مینی بار،کافه تریا، بار،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، حمام  سنتی ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و...

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-لابی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-استخر.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-سالن-بدنسازی.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق.gif

-ریکسوس-تکسیم-استانبول-اتاق-2.gif

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول اسفند 95 

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()