هتل های شیک دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل الغریر روتانا دبی

هتل الغریر روتانا دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی بوده که در میدان ماهی و منطقه رقه واقع شده است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب می باشد به طوری که به تمام نقاط دبی و مراکز خرید دبی دسترسی آسانی دارد.فاصله این هتل تا ایستگاه متروی یونیون 10دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی کمتر از 15 دقیقه می باشد.برای رفاه حال مسافران تور دبی،سرویس رایگان به ساحل و سایر نقاط نیز مهیا می باشد.

هتل الغریر روتانا دبی دارای 428 اتاق و سوئیت شامل اتاقهای استاندارد،رویال ، کلاسیک ،دی لوکس ، کلاب روتانا و سوئیتهای شیک و مجلل می باشد.اتاق های بزرگ آن دارای بالکن اختصاصی،اتاقهای کانکت روم ،اتاقهای سیگار ممنوع و اتاقهای ویژه معلولین بوده و کلیه اتاق های هتل نیز طراحی زیبای غربی،عربی با سقفهای بلند و جزئیات بسیار بی نظیر دارند.کلیه اتاق های هتل الغریر روتانا دبی با امکاناتی همچون اینترنت ، تهویه هوا ، وان جکوزی ، چای و قهوه ساز ، بطری آب رایگان ، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو ، مینی بار ، تلویزیون کابلی و ماهواره تجهیز شده اند که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

هتل الغریر روتانا دبی دارای چهار رستوران بین الملی است که انواع غذاهای ایرانی، عربی ، ایتالیایی و غذاهای دریایی را برای مسافران تور دبی طبخ می کند.از شاخص ترین این رستوران ها رستوران ایرانی شایان و رستوران 24 ساعته لیوان می باشد.

امکانات هتل الغریر روتانا دبی:

رستوران, پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار،آسانسور ،گاوصندوق،تهویه مطبوع، نگهداری از کودک ،پارکینگ خصوصی رایگان (رزرو در صورت نیاز)،اینترنت همراه با شارژ،استخر، زمین تنیس،سونا ،بدنسازی،ماساژ و ... از جمله امکانات رفاهی و ورزشی هتل الغریر روتانا دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل جا اوشن ویو دبی

 هتل جا اوشن ویو دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی واقع در ساحل جمیرا و در فاصله  10 دقیقه رانندگی تا مارینا مال و 40 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی دبی می باشد. این هتل با 342 اتاق ، که تمامی اتاق ها دارای بالکن  و مجهز به تلویزیون و حمام خصوصی می باشند. این هتل بخاطر موقعیت مکانی و کادر مجرب و مهمان نوازش از جمله پرطرفدارترین هتل در بین مسافران تور دبی می باشد.

 

امکانات هتل جا اوشن ویو دبی :

 این هتل دارای خدمات رفاهی همانند رستوران، بار، غذاهای رژیمی، روم سرویس، استخر سرباز، تراس، سونا، زمین گلف مینی گلف، باشگاه مجهز، اسپا، ماساژ، ساحل، سرویس شاتل رایگان، شاتل فرودگاه، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات تور، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، امکاات وی آی پی، روزنامه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از سایر تورهای دبی با ما تماس حاصل فرمایید.

هتل امارات گرند دبی

 از جمله هتل های خوب و بسیار تمییز با پرسنلی کارآزموده و آماده به خدمات رسانی به میهمانان تور دبی می توان به هتل امارات گرند دبی که از جمله هتل های 4 ستاره دبی واقع در خیابان معروف شیخ زاید و در فاصله 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو اشاره کرد. این هتل در مجموع 47 طبقه و با 430 باب اتاق با سبک  و طراحی مدیترانه ای و مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون، آشپزخانه مجهز، یخچال، میکروفر و ... می باشند.فاصله این هتل تا مرکز کنوانسیون بین امللی 5 دقیقه با تاکسی و تا دبی مال و برج خلیفه 10 دقیقه رانندگی با ماشین و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی می باشد.

 

امکانات هتل امارات گرند دبی :

در طبقه 43 این هتل رستوران با چشم اندازی فوق العاده و محشر از خلیخ فارس با منویی متنوع از غذاهای بین المللی لحظات شیرین وآرامش بخشی را برای گردشگران تور دبی به ارمغان می آورد . همچنین هتل مجهز به باشگاهی مجهز و زمین تنیس ، مرکز اسپا هتل با امکاناتی نظیر سونا و اتاق بخار، روم سرویس،ماساژ، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته ، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور دبی با ما تماس حاصل نمایید

هتل فیرمونت دبی

هتل فیرمونت دبی از جمله هتل های 5 ستاره و شیک و مجلل دبی می باشد که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ بازسازی آن انجام گرفته است.این هتل ۵ کیلومتر دورتر از مرکز شهر و در خیابان شیخ زاید، روبه‌روی مرکز تجارت جهانی واقع شده است.هتل فیرمونت دبی دارای طراحی منحصر به فرد و لابی زیبا با محوطه باغ بهشتی می باشد که آن را از سایر هتل ها مجزا ساخته است و باعث استقبال زیاد گردشگران تور دبی شده است.

ساختمان هتل فیرمونت دبی بسیار شیک و مدرن می باشد.این هتل ۳۹۴ اتاق و سوئیت با امکاناتی کامل دارد. رستوران های هتل نیز غذاهای متنوع و با کیفیتی عالی را برای میهمانان تور دبی فراهم می آورد.همچنین هتل دارای سالن‌های کنفرانس با تجهیزات مدرن فنی نیز می باشد.

امکانات هتل فیرمونت دبی:

رستوران،کافی نت،اتاق کنفرانس،اینترنت پر سرعت،خدمات پستی،پرینتر و فتوکپی،ترانسفر فرودگاهی،سیستم تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور و....از جمله امکانات هتل فیرمونت دبی می باشند که مسافران تور دبی می توانند با بهره گیری از آنها اقامت آرام و بدون دغدغه ای را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مارین بیچ ریزورت دبی

هتل مارین بیچ ریزورت دبی هتلی 5 ستاره و شیک می باشد که در ساحل زیبای جمیرا قرار گرفته است.این هتل تا برج خلیفه دبی ۱۰ دقیقه فاصله دارد و با امکانات و مناظر زیبایی که دارد،مورد استقبال میهمانان تور دبی واقع شده است.

هتل مارین بیچ ریزورت دبی 195 اتاق دارد که شیشه های دوجداره آن از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری میکند.این هتل دارای ۳ استخر شنا و یک ساحل خصوصی بسیار زیبا می باشد.مسافران تور دبی همچنین می توانند ازسونا واستخر روباز هتل، لذت برده و یا ازخدمات ماساژ ،فعالیتهای پینگ پنگ ، تنیس و مرکز آب گرم وسلامت هتل نیز بهره مند شوند. یکی دیگر از امکانات این هتل وجود مکانی برای نگهداری و بازی کودکان می باشد.

امکانات هتل مارین بیچ ریزورت دبی :

رستوران، آسانسور ،اتاقهای پاک و بدون سیگار، گاوصندوق ،فروشگاه در هتل ،روزنامه، بار ، باغ ،اتاقهای ضد صدا، پذیرش شبانه روزی،انبار بار و چمدان،خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه ،خشکشویی ،آرایشگاه ،صرافی، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم،خدمات کفش و واکس ،کرایه ماشین، فکس و کپی ،لباسشویی،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات،مرکز تجارت و...از جمله امکانات هتل مارین بیچ ریزورت دبی می باشند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: