هتل های کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل داریوش کیش

daruoshh.jpg

هتل داریوش کیش 5 ستاره از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام اخذ از معماری قدیمی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به کنار شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی همانند ایران باستان بوده با فضای شیدا کننده و غرور باریکلا دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی یادبود انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز تور کیش نوروز 96 رقم میزند. هتل حائز فضاهای گردشی، ورزشی و امروزین بی نظیریست که چشم هر نظاره گر ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس یادبودی به یادماندنی را در ذهن شما مسافران تور کیش نوروز 96 بر جای خواهد گذاشت.

daruoshh1.jpg

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما گردشگران تور کیش نوروز 96 با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

daruoshh5.jpg

daruoshh3.jpg

daruoshh2.jpg

daruoshh4.jpg

 

هتل ایران کیش

iran1.jpg

هتل ایران کیش از هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است که  در قلب جزیره ی زیبای کیش و در دو برج مجزا بنا شده است. اتاق های ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ جزیره واقع شده است که میهمانان تور کیش میتوانند از آن ها لذت ببرند. هتل ایران تنها هتل کیش است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده در آن استفاده شده است. این هتل قدمتی ۱۸ ساله دارد و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرده  است. بنای جدید هتل از سال ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و ساخت و تکمیل آن حدود ۸ سال به طول انجامیده است.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده که آن ها در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای بسیار منحصر بفرد در کشور شده است.

iran5.jpg

موقعیت هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر واقع شده است.این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است که با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران تور کیش دارد.

iran4.jpg

امکانات و خدمات هتل ایران کیش:

سالن همایش - سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی - رستوران اصلی و رستوران روباز - کافی شاپ - صندوق امانات اختصاصی - اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها) - سیستم تلفن VOIP - سیستمهای پیشرفته صوتی، تصویری و ماهواره - لاندری ۲۴ ساعته - سرویس رفت و برگشت به فرودگاه - پارکینگ سرپوشیده از امکانات این هتل کیش می باشد.

iran2.jpg

تعداد ۱۲۸ واحد اتاق شامل اتاقهای سینگل، دبل، توئین، اتاق ویژه (با متراژ بیش از ۵۰ متر مربع)، سوئیت های رویال با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم اندازی بی نظیر آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. از امکانات اتاقها هم می توان به تجهیزات هوشمند (BMS)، اینترنت رایگان، تلفن VOIP، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار اشاره کرد.سالن همایش مجهز هتل ایران کیش بیش از ۱۲۰ نفر گنجایش دارد که دارای تمامی امکانات لازم از جمله سیستم صوتی پیشرفته و ویدئو پروژکتور است و آماده برگزاری جلسات رسمی، همایش ها، دوره های آموزشی عمومی در کیش می باشد.

iran3.jpg

علاوه بر این ها فضای بزرگ استخر هتل ایران کیش به همراه سونای خشک، جکوزی، سونای بخار بصورت کامل در اختیار مهمانان گرامی در کیش خواهد بود.همچنین نورپردازی و فضای منحصر بفرد و زیبا تجربه ای متفاوت از ورزش را برای شما به ارمغان می آورد. سالن بدنسازی اکسیژن جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدن سازی را در اختیار دارد. این مجموعه با تجربه ای موفق در تهران، آماده میزبانی از مسافران و  ورزشکاران عزیز تور کیش می باشد.

iran6.jpg

 

هتل پارمیس کیش

parmis1.jpg

هتل پارمیس کیش که از بزرگترین و مجهزترین هتل های بین المللی 5 ستاره کیش است،در سال ۱۳۸۵ با 170 باب واحد اقامتی مجهز به کلیه خدمات رفاهی و اقامتی افتتاح شده و در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش با چشم انداز دریا واقع شده است.این هتل به مراکز تفریحی و خرید دسترسی آسانی دارد و از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس، آماده خدمت رسانی به شما میهمانان تور کیش می باشد.

parmis3.jpg

هتل پارمیس کیش دارای چهار رستوران شامل دو رستوران با ارائه غذاى ايرانى و فرنگى،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با سرو انواع غذاهاى ايتاليايى می باشد.هتل بین المللی پنج ستاره پارمیس کیش همواره سعی بر رضایت همه میهمانان تور کیش دارد.

parmis6.jpg

امکانات هتل پارمیس کیش:

 شامل سالن بيليارد، استخر، سونا، جكوزى، آرايشگاه مردانه، آرايشگاه بانوان، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با ظرفيت 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان هر روزه، اینترنت رایگان،از امکانات هتل پارمیس کیش می باشد.

parmis5.jpg

 

امکانات اتاق های هتل پارمیس کیش:


امکانات داخل اتاق شامل يخچال به همراه ميني بار،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي می باشد.همچنین خدمات رایگان این هتل کیش شامل صبحانه و ناهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی، سرو آب معدنی و میوه، استختر، سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد که میهمانان تور کیش با خیالی آسوده میتوانند از این امکانات لذت ببرند.

 parmis4.jpg

parmis2.jpg

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل گاردنیا کیش

gardonya1.jpg

هتل گاردنیا کیش که از هتل های 4 ستاره کیش می باشد,درسواحل نیلگون خلیج قرار گرفته و خدمات کاملا منحصر به فردی به مسافران تور کیش نوروز 96 ارائه می دهد. قیمت این هتل بسیار مناسب میباشد.هتل گاردنیا در بلوار هرمز و ما بینمیدان امیر کبیر و حافظ قرار گرفته است.

gardonya2.jpg

 

هتل گاردنیا کیش با دو فاز هتلی و ویلایی تاسیس شده که سوئیت های ویلایی آن در محوطه هتل قرار گرفته است .فاصله این هتل تا مراکز خرید کیش بسیار نزدیک می باشد. سوییت لوکس هتل گاردنیا کیش با امکانات کامل رفاهی جزو هتل های ساحلی کیش محسوب شده است.هتل گاردنیا دارای دو فاز می باشد که فاز ۱ ساختمانی شامل ۲۱ واحد ویلایی همراه با با اتاق های لوکس و زیبا و با فضایی دلباز و حریم فضای سبز در سال ۱۳۹۰ و  فاز ۲ آن هم شامل ساختمان اصلی در ۵ طبقه سرسرای باران , کافی شاپ نسیم , رستوران نخل نماز خانه آقایان و بانوان , سالن اجتماعات و پخش فیلم و.. در سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده اند.به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 می توانند لحظات خوب و آرامی را در هتل گاردنیا کیش سپری نمایند.

gardonya3.jpg

gardonya4.jpg

 امکانات هتل گاردنیا کیش :

امکانات هتل گاردنیا کیش شامل استقبال فرودگاهی ، سرویس رایگان مراکز خرید یک بار در روز ، تخفیفات ویژه گردشگری ، 20 درصد تخفیف بیلیارد و رستوران سنتی هتل ، 50 درصد تخفیف مجموعه تفریحی هتل گرندکیش، اینترنت وایرلس و... می باشد و مسافران تور کیش نوروز 96می توانند از تمام امکانات آن بهره مند شوند.

gardonya5.jpg

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش که از جمله هتل های بين المللى 4 ستاره می باشد، بر اساس استانداردهاى بين المللى و با ظاهری صدف مانند در زمينى به وسعت ۱۵ هزار متر مربع در سال ۱۳۸۱افتتاح شده است.این هتل در نزدیکی مراکز بزرگ تجارى و روبروی دانشگاه کیش واقع شده و به این ترتیب مسافران تور کیش نوروز 96 دسترسی آسانی به مراکز خرید دارند.

sadaf1.jpg

  • هتل صدف کیش داراى 54 اتاق و همچنین سه رستوران معروف و پر طرفدار به نام های رستوران کوه نور،رستوران دلفين،رستوران چينى دورين می باشد که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از خدمات بسیار آنها بهره مند شوند.

sadaf3.jpg

sadaf5.jpg

امکانات هتل صدف کیش:

  • استخر، سونا و جکوزی،رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین،کافی شاپ،مینی بار،کافی نت، اینترنت بی سیم،آرایشگاه زنانه،میز بیلیارد
  • و فوتبال دستی،سالنبدنسازی،ماهواره،سالن اجتماعات،پارک کودکان،کانتر رزرواسیون گردشگری،ترانسفر فرودگاه از امکانات هتل صدف کیش می باشند که میهمانان تور کیش نوروز 96 می توانند از همه امکانات آن استفاده نمایند.

sadaf2.jpg

هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، استخر سر باز استاندارد، در خدمت شما مسافران گرامی تور کیش نوروز 96 می باشد. امکانات رایگان هتل نیز شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بیسیم، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها می باشد.

sadaf4.jpg

جهت رزرو وخرید تور کیش نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: