هتل های مجلل آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهرآنتاليا 45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافرانتور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

reksossangit1.jpg

یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا است که در سال 2005 تاسيس و درتاريخ 2011 بازسازي شده است.این هتل در منطقه بلديبي واقع درجاده كمر ساخته شده و داراي ساحل اختصاصي شنی مي باشد و تا مركز شهرآنتاليا 25 كيلومتر و تا فرودگاه 50 كيلومتر(مدت ترانسفر 45 دقيقه ) فاصله دارد.این هتل همچنین دومین هتل دارای چشمه های آب معدنی است که انواع درمان های مربوط به سلامتی و زیبایی جسمی و روحی را برای مسافران تور آنتالیا عرضه داشته است. چشمه ی آب معدنی هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 8 هزار متر مربع وسعت می باشد که به دلیل عظمت و امکانات و سرویس دهی فوق العاده ای که داشته، مورد توجه گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است.

 reksossangit3.jpg

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا دارای 1094 اتاق استاندارد،خانوادگی جکوزی دار و ویلای مدرن بوده که تمام آن ها دارای پنجره هایی بزرگ با نورگیر عالی و بالکنی رو به مناظر چشم نواز ساحل دریای مدیترانه و یا طبیعت سبز اطراف هتل می باشد.این هتل می تواند تا 3000 ميهمان را در 1107 اتاق با امكانات عالی پذيرا باشدلازم به ذکر است که ساعت ورود به هتل ۱۴ بعدازظهر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر می باشد.این اتاق ها برای بچه های زیر ۱۲سال، اگر از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند و تخت اضافی نیز نیاز نداشته باشند، رایگان بوده و همچنین به بچه های های زیر ۳ سال به صورت رایگان تخت های مخصوص داده می شود. به هر اتاق فقط یک تخت اضافی تعلق گرفته و هر تخت اضافی که مورد نیاز مسافران تور آنتالیا باشد باید مورد تایید مدیریت قرار گرفته شود.

reksossangit5.jpg

reksossangit6.jpg

reksossangit4.jpg

امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا:

رستوران،استخر سر پوشیده و روباز،حمام ترکی،بوفه و پارک کودک،پرستار کودک،جکوزی،سالن کنفرانس،سالن بدنسازی؛سونا،ورزشهای آبی،ماساژ،دارت؛سینما،پینگ پونگ،پزشک،آرایشگاه و... از جمله امکانات هتل ریکسوس سانگیت آنتاليا می باشد که در اختیار میهمانان تور آنتالیا قرار گرفته است.

reksossangit2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

هتل بایا لارا آنتالیا

bayalara1.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا بوده که درسال 2009 و بر روی 57 هزار متر مربع از ساحل زیبای دریای مدیترانه بنا شده است .فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکزشهر و مراکز خرید حدود 20 کیلومتر می باشد. هتل بایا لارا هتلی بسیار زیبا و شیک برای زوج های جوان است که خدماتی همچون یوال uall صبحانه ناهار شام و نوشیدنی در بار هتل کلاب شبانه به صورت رایگان را در اختیار مسافران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد.

bayalara6.jpg

هتل بایا لارا آنتالیا دارای یک ساحل شنی خصوصی با اسکله های چوبی بوده که به جهت طراحی مینیمالیستی خود و خدمات با کیفیت بالایش منحصر به فرد و شناخته شده است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب میکند. 60 درصد از اتاق های این هتل مشرف به دریا بوده و کلیه ی اتاق ها نیز مجهز به اینترنت کابلی و بی سیم هستند.شما مسافران تور آنتالیا نوروز 96 پس از دیدن این هتل که سومین سرمایه گذاری موسسه ی سونمز Sönmez می باشد ،آرزوی اقامت همیشگی در آنتالیا را میکنید.

bayalara2.jpg

bayalara3.jpg

امکانات هتل بایا لارا آنتالیا:

از جمله امکانات هتل بایا لارا آنتالیا می توان به: رستوران،کافه،استخر،زمین تنیس،باشگاه بدنسازی،خشکشویی،آسانسور،سرویس معلولین،سرویس نگهداری کودکان،حمام ترکی،امکانات ورزشی،آرایشگاه،فروشگاه هدایا و سوغات،گاو صندوق و... اشاره کرد که میهمانان تور آنتالیا نوروز 96 می توانند از آنها بهره مند شوند.

 bayalara4.jpg

bayalara5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروشتماس حاصل فرمایید.

 

 

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده  است. این هتل 4 ستاره در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... می باشد که گردشگران می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

 

هتل لارا ورلد آنتالیا

laravord.jpg

هتل لارا ورلد آنتالیا در 200 متری ساحل لارا و در شهر آنتالیا بنا شده است. این هتل 4 ستاره تا فرودگاه فقط 15 دقیقه فاصله دارد . این هتل نزدیک منطقه گردشگری آبشار دادن در منطقه لارا و دروازه باستانی هادریان نزدیک به این هتل می باشد.از امکانات اتاق ها میتوان به اتاقهای نوسازی شده و مدرن ، تهویه مطبوع ، سرویس رایگان اینترنت بی سیم ، تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حمام اختصاصی با سشوار و تجهیزات بهداشتی عالی  و دارای تراس برای حمام آفتاب اشاره کرد. هتل لارا ورلد دارای امکانات دیگری نظیر رستوران فضای باز با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود و دارای اشگاه مجهز ، سونا ، ماساژ و پارکینگ عمومی رایگان به مسافران تور آنتالیا ارائه میکند.

laravord3.jpg

laravord1.jpg

 laravord2.jpg

 گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل لارا ورلد آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مجلل آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: