هتل های استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

 

هتل دیاموند سیتی استانبول

 

هتل دیاموند سیتی استانبول در سال 2000 میلادی در منطقه لاللی استانبول بنا گردیده است.این هتل به بازارهای آکسارای نزدیک می باشد و 9 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.

امکانات هتل :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای  امکاناتی نظیر :رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق کنفرانس،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، کافه تریا، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و... می باشد. تور استانبول بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به استانبول و اقامت در هتل 4 ستاره را دارند می باشد. با انتخاب هتل دیاموند سیتی استانبول بهترین سفر خود را تجربه کنید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل دیاموند سیتی استانبول دارای ۴۴ اتاق است . امکانات داخلی اتاق ها از قبیل؛ ماهواره، روزنامه، وان حمام، تهویه هوا و ... می باشد.هتل دیاموند سیتی استانبول انتخابی عالی برای مسافران و میهمانان تور استانبول خواهد بود که امکان اقامتی آرام را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور استانبولارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

جهت رزرو تور استانبولبا شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول از هتل های بسیار مجلل , در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیک استانبول می باشد که در نزدیکی موزه نظامی استانبول و نمایشگاه مرکز استانبول قرار دارد .این هتل یکی از بهترین هتل های استانبول است که امکانات رفاهی آن آرامش و آسایش را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. هتل رامادا پلازا استانبول در سال ۲۰۰۵ ساخته شده و حدود ۱۷۰ اتاق مختلف دارد . 

 

 امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

از امکانات این هتل میتوان به تهویه‌ی مطبوع، لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، کافه، سلمانی، بار و رستوران، سالن کنفرانس، اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) و همچنین خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه‌ی اضافی) اشاره کرد .فاصله هتل پلازای استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۳ کیلومتر می باشد. در محل هتل  پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است .این هتل به علت موقعیت عالی خود، پایگاه مناسبی جهت بازدید گردشگران از مرکز همایشات، نمایشگاه های شهر و محله با کلاس Nisantasi به شمار میرود.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاقهای  VIP از انواع اتاق های این هتل می باشد . اتاق خواب مهمان در هتل پلازا در استانبول بسیار شیک و لوکس است و دارای تجهیزات مناسب برای یک سفر کاری است

 

امکانات اتاق های هتل رامادا پلازا:

امکانات مختلف هتل رامادا پلازا استانبول اتاق ها عبارت است از:تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مجزا، تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای غیر رایگان و اختصاصی،تلویزیون هوشمند، درگاه اتصال به اینترنت و اینترنت پرسرعت ADSL در اتاق‌ها و در فضاهای عمومی هتل، گاوصندوق در اندازه‌ی لپ‌تاپ‌ ، حمام اختصاصی و تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز ، اتو و میز اتو  سویئت ها و پینت هاوس های هتل دارای بالکن و جکوزی به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

یک استخر زیبا بر روی سقف هتل رامادا پلازا استانبول واقع است که میهمانان میتوانند آرامش را  در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و یا با  ماساژ درمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند ،همچنین سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما آماده شده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده .هتل دارای یک حمام ترکی هم میباشد که با پرداخت هزینه می‌توانید از آن لذت ببرید.در کل امکانات این هتل استانبول بسیار مناسب و درخور توجه است .

 

 

 در رستوران Pancaldi هتل رامادا پلازا غذاهای ترکی و بین المللی ارائه میشود .یک کافه هم برای نوشیدنی و میان وعده های خوشمزه در کنار نوار استخر  قرار دارد . کافی شاپ ویتامین هم نوشیدنی ها و میان وعده های لذیذی سرو می کند. در این هتلاستانبول بهترین غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود و رستوران شیک و تمیز این هتل بسیار قابل توجه است.

 

هتل هری این مرتر استانبول

 

یکی از شیک ترین و بهترین  هتل های 5 ستاره استانبول، هتل هری این مرتر استانبول است که در منطقه مرتر استانبول قرار دارد.فاصله این هتل تا منطقه سلطان احمد که از مناطق دیدنی استانبول است تنها ۸ کیلومتر و تا  ایستگاه مترو استانبول  ۱٫۵ کیلومتر است،آثار تاریخی کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه در نزدیکی این هتل قرار دارند. فرودگاه آتاتورک هم در ۱۰کیلومتری این هتل قرار دارد . همچنین مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل به راحتی بهمرکز خرید مرتر نیز دسترسی خواهند داشت.

 

 

هتل هری این مرتر استانبول دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که به زیبایی تزیین شده اند.این اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... می باشند. هر روز صبح در بوفه رستوران برای مسافران تور استانبول صبحانه سرو می شود.دیگر وعده های غذایی نیز در رستوران زیبای هتل با مواد اولیه فوق العاده با کیفیت برای مسافران آماده می شود.همچنین میهمانان تور استانبول می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای هتل Hurry Inn Merter استانبول بروند.

 

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ....از امکانات این هتل استانبول می باشند.

 

هتل وو استانبول

 

هتل وو استانبول در سال 2007 میلادی در شهر استانبول بنا گردیده است.هتل در 35 کیلومتری فرودگاه و در 4 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است .دارای ساحلی وسیع وساحل اختصاصی می باشد.

امکانات هتل :

 

هتل وو استانبول دارای خدمات بینظیری مانند : زمین تنیس، سونا، اتاق و مرکز اسپا، ماساژ، پارک کودک، بیلیارد، پینگ پنگ، دارت، حمام ترکی، سونا خشک و بخار،غواصی،اسکواش، استخر سرپوشیده و روباز، خدمات خشکشویی واتو شویی، آرایشگاه، صرافی، اینترنت، اتو پارک، موزیک زنده، برنامه تفریحی و شبانه.استخر ، ماساژ ، سونا ، تورها ،فکس و کپی ، مرکز تجارت ، تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ،فروشگاه در هتل - تهویه مناسب ، استخر سر پوشیده ، اتاق و امکانات برای معلولین ، اتاقهای VIP ،مرکز بدنسازی ، خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین و... می باشد. هتل به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید.

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل وو استانبول داری ٢٧۵ باب اتاق است. این اتاق ها شیک و مجلل دارای امکانات :   تلویزیون LCD با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع ، پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق ، حمام اختصاصی با وان و لوازم بهداشتی , سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌سازو تخت دونفره یا کینگ‌ و... از امکانات هراتاق می باشد.

 

گردشگرانتور استانبولکه قصد رزرو هتل وو استانبول در استانبولرا دارند رزرو هتل وو استانبول را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

شما میهمانان گرامی می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954-021 تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

هتل سینار استانبول

 

هتل سینار استانبول در نزدیکی ساحل دریای مارمارا در شهر استانبول واقع شده است.این هتل 5 ستاره مجلل تا فرودگاه و مرکز تجارت جهانی و مراکز خرید ۵ کیلومتر فاصله دارد . هتل تدابیر ویژه ای برای راحتی و آسایش میهمانان تور استانبول در نظر گرفته است.

امکانات هتل :

 

هتل سینار استانبول به همراه پرسنلی مجرب به شایستگی از میهمانان تور استانبول پذیرایی می نماید. این هتل شیک و لوکس دارای خدماتی مانند : کافی شاپ ، مرکز خرید داخلی ، اجاره ماشین ، لاندری ، خدمات کپی و ارسال فکس ، نظافت اتاق ، تعمیر و واکس کفش ، امکان برگزاری همایش ، اینترنت پرسرعت ، سالن غذا خوری ،

سیستم گرمایشی ، مجهز به آسانسور ، خدمات آرایشی ، محیط باز حیاط فضای سبز ، خشکشویی ، مرکز تجارت ، امکان دریافت بلیط ، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته ، تبادلارز، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه و تورهای داخلی ،استخرهای روباز و سرپوشیده ،سونا ، ریلکسیشن با ماساژ و … اشاره کرد . آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل سینار استانبول آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش میهمانان کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

 

 

امکانات اتاق ها :

 

هتل سینار استانبول دارای 128 باب اتاق است و همگی آنها مجهز بهامکانات رفاهی مدرنی مانند : تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار ، صندوق امانات ، صبحانه در اتاق، تخت های کویین رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ ،اتاق ویژه معلولین ، اتاق ماه عسل و اتاق ویژه افراد مهم نیز با امکاناتی خاص در نظر گرفته شده است.

 

بابت خرید و رزرو بلیطتور استانبولو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره  41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول

تور استانبول زمستان 95

 

تور استانبول اسفند 95

 
 
 




:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: