هتل رویال تاج محل آنتالیا
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل رویال تاج محل آنتالیا

royal1.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیا  از جمله هتل های 5 ستاره آنتالیا است که دارای فضای آرامبخش ، باغ های با شکوه و ساحل طلایی و خصوصی دریای مدیترانه می باشد .این هتل توسط گروه هتلهای رویال در آنتالیا ساخته شده و ۴۰٫۰۰۰ متر مربع مساحت دارد .این هتل از هتل های نوساز آنتالیا محسوب میشود. در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ هتل تاج محل افتتاح شده و در معماری این هتل از بنای باستانی تاج محل هند الهام گرفته شده و به همین دلیل به این نام خوانده شده است. هتل تاج محل در منطقه ماناوگات سیده قرار دارد و به همین خاطر دارای شرایط آب و هوایی فوق العاده خوبی است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا ۷۰ کیلومتر  و با فرودگاه آنتالیا ۴۸ کیلومتر فاصله دارد.چون این هتل تا مرکز شهر فقط ۷٫۵ کیلومتر فاصله دارد،مسافران تور آنتالیا به راحتی می توانند از شهر سیده بازدید کنند.هتل تاج محل یک ساحل اختصاصی و پلاژ ویژه دارد که در آن خدماتی مثل حوله ، چتر آفتابی ، صندلی راحتی و … برای همه فراهم شده است.

royal6.jpg

هتل رویال تاج محل آنتالیادارای اتاق هایی بسیار شیک و مدرن و مبله شده است که امکانات اتاقهای آن شامل یک تلویزیون صفحه تخت ، تهویه مطبوع ، گاوصندوق ، مینی بار ،  سیستم برودتی و حرارتی ، تلفن ، اینترنت بی سیم ، سشوار و آینه ، دستشویی و حمام مجهز و …می باشد. تمامی ۴۵۰ اتاق این هتل،دارای بالکن هستند و بعضی ها هم از منظره دریا برخوردارند. همچنین در برخی از اتاق های هتل یک وان آب داغ  موجود می باشد.در ضمن تمیز کردن روزانه اتاق و تعویض حوله و روتختی از خدمات ویژه اتاقهای این هتلآنتالیا بشمار می رود و مسافران تور آنتالیا میتوانند سفر آرام و راحتی را در آن تجربه کنند.

royal2.jpg

امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا:

استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سالن بدنسازی ، سینما ، سولاریوم ، مراکز ماساژ ، یوگا و ایروبیک ، حمام ترکی ، مرکز بازی های ویدئویی ، زمین والیبال ساحلی ، بیلیارد ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ، تیم انیمیشن و نمایش ، سرگرمی شبانه ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، اتاق بازی ، سرویس کودک ، محل نگه داری کودک ، رستوارن ، کافه ، پزشک ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، سالن آمفی تئاتر برای نمایش ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ، اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته ، انبار چمدان و … از امکانات این هتل به شمار می روند. البته میهمانان تور آنتالیا میتوانند از آرایشگاه ، انواع ماساژ ، تلفن و فکس ، ورزشهای آبی و زمین گلف هم با پرداخت جداگانه وجه استفاده نمایند.با این وجود هتل رویال تاج محل آنتالیا مجوعه ای کامل از تفریحات آنتالیا محسوب می شود.

royal5.jpg

royal4.jpg

سرویس پذیرایی UAll در هتل رویال تاج محل آنتالیا موجود است که با انواع غذاهای بین المللی و ترکی همراه نوشیدنی های متنوع در ۷ رستوران و ۶ کافه این هتل آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.قطعا مسافران در این هتل آنتالیا هیچ گونه دغدغه ای بابت خورد و خوراک نخواهند داشت.

royal3.jpg

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا , مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: